Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tænker at Kingsley Madu er tænkt som afløser, mon ikke der skrives kontrakt med ham inden længe. Han skulle have imponeret særligt offensivt i reserveholdskampen forleden.
    Fint, hvis vi får nogen på plads snart.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...dlandseventyr/

      jamen det var så det ... ærgerligt .. nye toner ..

      3 mdr. siden:
      https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-forlaengelse/

      Så bliver det vel Oliver Lund som wingback hvilket betyder at OB nu efter afgangen af Ludwig er endnu tyndere besat defensivt ..
      Så blev Madu lige pludselig interessant. Måske Dal Hende kan blive det, men der skal vi nok hen i de sidste timer, den sidste dag i vinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...dlandseventyr/

        jamen det var så det ... ærgerligt .. nye toner ..

        3 mdr. siden:
        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-forlaengelse/

        Så bliver det vel Oliver Lund som wingback hvilket betyder at OB nu efter afgangen af Ludwig er endnu tyndere besat defensivt ..
        Mon ikke han bliver det sidste år.. Nok ingen der vil give det store for ham så han må bare tage et år mere som nok bliver lidt ind og ud af holdet. Og det gør ham nok ikke mere attraktiv.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Så blev Madu lige pludselig interessant. Måske Dal Hende kan blive det, men der skal vi nok hen i de sidste timer, den sidste dag i vinduet.
          Så skød jeg alligevel ikke helt forbi :)!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Så skød jeg alligevel ikke helt forbi :)!
            Nu ved jeg ikke lige hvad du skød, men hvis det var at Barret nok smutter, så ramte du da...........(denne gang )

            NB: Synes generelt du holder dig inden for grænserne, vil kalde dig neutral med kant

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Problemet med sportsmedier og især sports "journalister" er, at langt de fleste er fedtet ind i miljøet på en måde, så de umuligt kan dække det reflekteret og begavet. Sports "journalister" er dybt afhængige af at være på god fod med klubberne, for at få adgang til de gode interviews og historier, og det slører den kritiske sans helt abnormt. Udover afhængigheden, bliver deres virkelighedsbillede af sporten og vinkler på det farvet af de sociale mekanismer der aktiveres, når man er afhængig af nogle bestemte mennesker og går meget op og ned af dem. Derfor er langt de fleste sports "journalister" ekstremt diplomatiske og forstående overfor sportens aktører, hvorimod de ingen forståelse har for fanvinklen, og derfor opstår der en konflikt imellem sports "journalistens" forståelsesunivers (som er lig sportsdirektørernes og spillernes) og fanmiljøets mere emotionelle tilgang. Derfor findes der ikke journalistik hos sports "journalister", men det er ofte den selvforståelse de selv har, at deres diplomatiske og sprogligt udglattende og forstående tilgang, er udtryk for journalistiske nuanceringer. Men det er en selvindbildt kæmpeløgn, for det er ikke nuanceret at have et fastlåst virkelighedsbillede og vinkel på det område man undersøger. En ægte journalist reflekterer over sine vinkler, og er nysgerrig overfor samtlige vinkler på et område, og forsøger at blive klogere på dem. Netop det gør SFÅ jo ikke, når de bare latterliggører og iøvrigt også lyver om hvad der foregår blandt de mere emotionelle fans.

              Synes, det er meget tydeligt, at Martin Davidsens linje på SFÅ absolut intet har med journalistik at gøre. Han er ekstremt fedtet ind i OB, hvor han iøvrigt indledte sin karriere, og er dermed oplært derinde. Hans redaktionelle valg bærer tydeligt præg af, at han identificerer sig med aktørerne i OB og har sympati for dem, og samtidigt fuldstændigt køber deres forståelse af virkeligheden. Derfor er valg af paneldeltagere også nøje foretaget med det formål, at fastholde og bekræfter de verdensbillede, hvorfor der ikke for alvor kommer nye interessante, reflekterede og tilstræbt objektive vinkler i programmet, der på nogen måde gør nogen klogere. MD vil faktisk slet ikke have personer ind i studiet, som er rigtigt kritiske overfor OB.

              Dertil skal man lige huske, at OB har givet tilskud til udstyr, at OBs hovedsponsor også er sponsor på SFÅ, og de fleste udsendelser optages ved siden af spillerne i Ådalen. På den måde er programmet helt igennem fedtet ind i Ådalen så det næppe kan kaldes uafhængigt, objektivt eller journalistisk.

              Så hvad SFÅ mener om fans, synes jeg man skal tage med et gran salt, og så iøvrigt måske bare give igen herinde, hvor du har mulighed for at ytre dig, eller på deres FB side :-)

              ps. har ikke de store våde drømme om at deltage, men synes, det kunne være sjovt, hvis folk herinde fra fik lov til at komme til orde.
              Der er en interessekonflikt som ikke kan løses. Det er klart at man ikke bider den hånd som fodre en. Det har den konsekvens, at JH får mere kredit end han fortjener. Det smitter lidt af på holdningerne til ham. SFÅ er udemærket, men betragter dem altid som OB forlængede arm.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg tænker at Kingsley Madu er tænkt som afløser, mon ikke der skrives kontrakt med ham inden længe. Han skulle have imponeret særligt offensivt i reserveholdskampen forleden.
                Enig .. men der er stadig centralt at vi skal have en ny starter klar ...

                så må Mads og Oliver slås om hvem der er starter og reserve hvis JBL finder en anden klub ... jeg ser stadig JBL som den bedste af de tre (specielt som målscorer) men kender heller intet til Madu ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Jeg tænker at Kingsley Madu er tænkt som afløser, mon ikke der skrives kontrakt med ham inden længe. Han skulle have imponeret særligt offensivt i reserveholdskampen forleden.
                  Det vil give god mening mht Madu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Enig .. men der er stadig centralt at vi skal have en ny starter klar ...

                    så må Mads og Oliver slås om hvem der er starter og reserve hvis JBL finder en anden klub ... jeg ser stadig JBL som den bedste af de tre (specielt som målscorer) men kender heller intet til Madu ...
                    Jeg er slet ikke bekymret for at JBL smutter. OL har spillet nogle fremragende kampe på det seneste, og er i mine øjne den perfekte spiller til den plads.

                    Jeg har dog svært ved at se hvilken udenlandsk klub, der skulle ønske at signe en middelmådig JBL i OB, som vel i realiteten er blevet slået af sin plads de seneste kampe. Især med det faktum at han koster penge. Det var noget andet hvis han gik gratis.

                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                      Jeg er slet ikke bekymret for at JBL smutter. OL har spillet nogle fremragende kampe på det seneste, og er i mine øjne den perfekte spiller til den plads.

                      Jeg har dog svært ved at se hvilken udenlandsk klub, der skulle ønske at signe en middelmådig JBL i OB, som vel i realiteten er blevet slået af sin plads de seneste kampe. Især med det faktum at han koster penge. Det var noget andet hvis han gik gratis.
                      Det må blive noget Norge/Sverige hvis det er. En klub der er kommet i bekneb.

                      Jeg er enig med de fleste. Barret var god i mange kampe sidste år og scorede lidt mål. Det skal han have kredit for. Men generelt set er han svag defensivt og helt klart til at erstatte. Han skal være velkommen til at forlænge men forstår også godt efter 7 år at man måske vil videre. Vil bare være ærgerligt hvis man ikke får en skilling eller 2 for ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Jeg er slet ikke bekymret for at JBL smutter. OL har spillet nogle fremragende kampe på det seneste, og er i mine øjne den perfekte spiller til den plads.

                        Jeg har dog svært ved at se hvilken udenlandsk klub, der skulle ønske at signe en middelmådig JBL i OB, som vel i realiteten er blevet slået af sin plads de seneste kampe. Især med det faktum at han koster penge. Det var noget andet hvis han gik gratis.
                        Når JBL er i form er han bedre end OL. Hvis vi skal udvikle os, så skal vi have en der er bedre end OL. Han er en fin alsidig back up.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Når JBL er i form er han bedre end OL. Hvis vi skal udvikle os, så skal vi have en der er bedre end OL. Han er en fin alsidig back up.
                          Han er bedre på nogle få parametre. Så langt vil jeg give dig ret. Spørgsmålet er vel ret beset hvilke parametre der er vigtige for JM. Lige pt. ser vi måske Oliver Lund i hans livs form, og JBL har startet sæsonen dårligt.

                          Jeg synes måske bare JBL er lidt overvurderet. Han scorede nogle gode mål sidste sæsonen, og var stærk i back-back samarbejdet med Ryan. Men han har altså også nogle STORE defensive svagheder, og har intet at tilbyde i luften på dødbolde.

                          Men jeg er enig med dig i, at vi skal have én spiller mere til pladsen.



                          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                          Lou Holtz

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                            Han er bedre på nogle få parametre. Så langt vil jeg give dig ret. Spørgsmålet er vel ret beset hvilke parametre der er vigtige for JM. Lige pt. ser vi måske Oliver Lund i hans livs form, og JBL har startet sæsonen dårligt.

                            Jeg synes måske bare JBL er lidt overvurderet. Han scorede nogle gode mål sidste sæsonen, og var stærk i back-back samarbejdet med Ryan. Men han har altså også nogle STORE defensive svagheder, og har intet at tilbyde i luften på dødbolde.

                            Men jeg er enig med dig i, at vi skal have én spiller mere til pladsen.


                            Jeg ville ønske at OL fik fjernet de værste fejl. Han har mange gode egenskaber, og så længe han ikke er i bagkæden er det fint med mig han er på banen. Du har ret i at vi er svage på hovedspillet, derfor ønsker jeg også kvalitet på det område år vi lander en ny CF. Det er ikke en styrke vi har haft siden Lars Olsens dage, ikke at jeg ønsker ham tilbage.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det må blive noget Norge/Sverige hvis det er. En klub der er kommet i bekneb.

                              Jeg er enig med de fleste. Barret var god i mange kampe sidste år og scorede lidt mål. Det skal han have kredit for. Men generelt set er han svag defensivt og helt klart til at erstatte. Han skal være velkommen til at forlænge men forstår også godt efter 7 år at man måske vil videre. Vil bare være ærgerligt hvis man ikke får en skilling eller 2 for ham
                              Jacob Barrett vil jeg mene er noget bedre end Oliver Lund, som laver mange fejl begge veje, men lidt er blevet en fanfavorit fordi han går til den etc. (sådan ser jeg det).
                              Barrett er bænket fordi han vil væk, det er min klare analyse.
                              Last edited by Entusiastens; 18-08-2019, 16:42.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Nu ved jeg ikke lige hvad du skød, men hvis det var at Barret nok smutter, så ramte du da...........(denne gang )

                                NB: Synes generelt du holder dig inden for grænserne, vil kalde dig neutral med kant
                                ... jeg vil sige at det der ikke holder sig inden for grænserne, det holder jeg for mig selv ... jeg ved hvor fladt jeg synes det ville være hvis folk hånede landsholdet efter et nederlag :).
                                I forhold til at vurdere holdet har jeg forbedret min evne til at se nøgternt på det og jeg synes mine opdateringerer omkring starteren etc. er ret meget i tråd med virkeligheden, som den efterfølgende udfolder sig :).

                                Nok om det :D!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X