Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jacob Barrett vil jeg mener er noget bedre end Oliver Lund, som laver mange fejl begge veje, men lidt er blevet en fanfavorit fordi han går til den etc. (sådan ser jeg det).
    Barrett er bænket fordi han vil væk, det er min klare analyse.
    Jeg tror ikke at han er bænket, fordi at han vil væk. Enten er han bænket fordi han ER væk eller også er han sat af. Vi ser ham tilbage i start-11'eren igen, hvis ikke at han er solgt ved transferudløb og han er bedre end Lund. Lige igår tror jeg at JM har vurderet at Lunds forcer på dødbolde var at foretrække, frem for Barrett som har bøvlet med en skade og ikke helt har ramt niveauet fra sidste sæson endnu.

    Comment


      https://www.transfermarkt.com/sigurd...spieler/230336
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Jeg tror ikke at han er bænket, fordi at han vil væk. Enten er han bænket fordi han ER væk eller også er han sat af. Vi ser ham tilbage i start-11'eren igen, hvis ikke at han er solgt ved transferudløb og han er bedre end Lund. Lige igår tror jeg at JM har vurderet at Lunds forcer på dødbolde var at foretrække, frem for Barrett som har bøvlet med en skade og ikke helt har ramt niveauet fra sidste sæson endnu.
        JH siger jo at OB gerne vil sælge spillerne, men at der ikke har været bud på JBL, så jeg tror mest på efterslæbet fra skaden holder ham ude pt. OL er her en fin substitut både med hans energi, attitude og fysik. Jeg har altid ment at OBs trænere skal stille med den opstilling de mener har bedst chance på dagen for vinde, så jeg håber ikke at JBL er bænket fordi han ikke umiddelbart vil forlænge. Skinner det der imod igennem til træninger og i kamp, at han mangler motivation til at blive den bedst mulige fodboldspiller for OB, så er der al mulig grund til at gemme ham på bænken.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg tror ikke at han er bænket, fordi at han vil væk. Enten er han bænket fordi han ER væk eller også er han sat af. Vi ser ham tilbage i start-11'eren igen, hvis ikke at han er solgt ved transferudløb og han er bedre end Lund. Lige igår tror jeg at JM har vurderet at Lunds forcer på dødbolde var at foretrække, frem for Barrett som har bøvlet med en skade og ikke helt har ramt niveauet fra sidste sæson endnu.
          Han har lige været skadet?! Han var vel bare ikke klar til at spille fra start?

          Comment


            OL er bedre for tiden. Derfor spiller han

            Comment


              Nogen som kender til Kolding IF? De har lagt stærkt fra land. Er der spillere her som vi burde købe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Nogen som kender til Kolding IF? De har lagt stærkt fra land. Er der spillere her som vi burde købe.
                De har er at af OB(J)H’s pletskud rendende - Jeppe Hansen. Måske han kan lokkes tilbage i bytte for AK
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...efter-el-exit/

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Meget forventet da de lever pænt over evne deroppe. Selv med et 50 mill kr salg af Paul risikerer de at komme ud med et stort underskud.
                    Dem de evt vil sælge bliver dog nok dyre og jeg tænker ikke at mange danske klubber kan være med. Specielt ikke hvis kvaliteten ikke afspejler prisen

                    Comment


                      EB mener vi er ude efter ung VB fra AGF

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...resse-agf-back

                      Comment


                        Tipsbladet skriver vi er interesseret i AGFs Thøgersen som vb:
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...resse-agf-back
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          EB mener vi er ude efter ung VB fra AGF

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...resse-agf-back
                          bold er med på den
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-agf-back/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Med JBL, Lund og en Madu til prøvetræning lyder det lidt søgt ... kunne de ikke forhøre sig på en centerback i stedet ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Med JBL, Lund og en Madu til prøvetræning lyder det lidt søgt ... kunne de ikke forhøre sig på en centerback i stedet ..
                              Tingager er sat på bænken deroppe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Med JBL, Lund og en Madu til prøvetræning lyder det lidt søgt ... kunne de ikke forhøre sig på en centerback i stedet ..
                                Kan ikke se det skulle være søgt. Man kan vel forhøre sig på begge.

                                JBL har lige meldt ud, at han ikke vil forlænge. Det er ikke utænkeligt, at han kan blive solgt - og selv hvis han ikke gør er det da naturligt, at man nu begynder at kigge efter næste VB. Oliver Lund er en af mine favoritspillere i den nuværende trup, men jeg kan ikke forestille mig, at man ser ham som den langsigtede løsning på venstre back.

                                Og så er der Madu som lyder nogenlunde spændende, men reelt er det vel mindre end hver 10. prøvespiller vi skriver kontrakt med. Jeg tænker ikke han får kontrakt.

                                Comment

                                Working...
                                X