Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ville ikke genere mig men noget uklart hvor meget tid han skal bruge til at genoptræne hvilken skade. Det ville jo ikke være første gang at JH hentede en skadet spiller og sundhedssektoren fik ham op og køre .. dog nok ikke en løsning her og nu men som afløser for AK ..
    Kadrii, AK, Sander og Marcus plus et talent så tænker jeg at OB kan være tilfreds med angrebet i denne sæson...
    Kan ikke være så dyr at Signe og så give JBL og Tverskov et tilbud de ikke kan sige nej til ..
    Marcus Pedersen har været i OB tidligere i 2012-2013 på lån fra anden klub (husker ikke hvorfra). OB havde frikøbsklausul den gang; men gjorde ikke brug af den.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

      Marcus Pedersen har været i OB tidligere i 2012-2013 på lån fra anden klub (husker ikke hvorfra). OB havde frikøbsklausul den gang; men gjorde ikke brug af den.
      Vitesse. Nej men var det ikke en temmelig høj frikøbsklausul? Han gjorde det mig bekendt ok ...

      7 mål i 21 kampe samt en assist er måske nok lidt ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Vitesse. Nej men var det ikke en temmelig høj frikøbsklausul? Han gjorde det mig bekendt ok ...

        7 mål i 21 kampe samt en assist er måske nok lidt ...

        Jeg syntes han var god da han var her. Vildskab og en fin afslutter. Mener også at huske at han var for dyr, og at vi gerne ville beholde ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Barret overlader sin fremtid til agenten Sikke da noget vrøvl

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-til-agenten
          Det er lidt noget fis. I maj ville de ikke snakke om det, før sæsonen var færdig, og nu vil de ikke snakke igen. Hvornår skal man så snakke forlængelse med spillerne. I deres ferie, ellers har man vel kun 14 dage i juni/juli til at forsøge sig. Til December når vi går på pause er det stort set for sent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

            Det er lidt noget fis. I maj ville de ikke snakke om det, før sæsonen var færdig, og nu vil de ikke snakke igen. Hvornår skal man så snakke forlængelse med spillerne. I deres ferie, ellers har man vel kun 14 dage i juni/juli til at forsøge sig. Til December når vi går på pause er det stort set for sent.
            Han forhaler fordi han ikke vil forlænge og vender kun tilbage til OB hvis andet kikser, det er det han siger ... tror jeg og ja det kunne han sagtens være mere åben omkring, men det hele er blevet så poleret og forretningspræget.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Han forhaler fordi han ikke vil forlænge og vender kun tilbage til OB hvis andet kikser, det er det han siger ... tror jeg og ja det kunne han sagtens være mere åben omkring, men det hele er blevet så poleret og forretningspræget.
              Er jeg godt klar over, ellers havde han jo nok for længst forlænget:-) Men ja det er mere det han siger, og der har du helt ret

              Comment


                Har netop drukket smørrebrød på kong volmer hvor Tverskov sad og med et par agenter? Og drøftede transfertaktik!....der blev drøftet flere ting ( vi sad ved bordet ved siden af)...det lød som omJeppe var åben for en forlængelse...men spændende
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Har netop drukket smørrebrød på kong volmer hvor Tverskov sad og med et par agenter? Og drøftede transfertaktik!....der blev drøftet flere ting ( vi sad ved bordet ved siden af)...det lød som omJeppe var åben for en forlængelse...men spændende
                  Ville godt nok være useriøst på en kampdag. Men jeg er self heller ikke prof.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    Ville godt nok være useriøst på en kampdag. Men jeg er self heller ikke prof.

                    Tverskov har været meldt yderst tvivlsom, så måske han ikke spiller i dag?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg


                      Tverskov har været meldt yderst tvivlsom, så måske han ikke spiller i dag?
                      Jeg ønskede ham god kamp da vi gik og bad ham træffe den rigtige beslutning...men spurgte ikke om han spiller idag
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg


                        Tverskov har været meldt yderst tvivlsom, så måske han ikke spiller i dag?
                        Det er jeg klar over. Men han er i truppen. Og selvom han ikke var, ville jeg syntes det var useriøst på en dag hvor ens hold skal spille en vigtig kamp, hvor han som viceanfører burde være en del af gruppen. Derudover virker det noget amatør agtigt, at han skulle sætte agenter i stævne på Kong Volmer, alt respekt for stedet. Og her skulle han så højlydt diskutere fremtid, i en tid med store spekulationer, hmmm

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                          Det er jeg klar over. Men han er i truppen. Og selvom han ikke var, ville jeg syntes det var useriøst på en dag hvor ens hold skal spille en vigtig kamp, hvor han som viceanfører burde være en del af gruppen. Derudover virker det noget amatør agtigt, at han skulle sætte agenter i stævne på Kong Volmer, alt respekt for stedet. Og her skulle han så højlydt diskutere fremtid, i en tid med store spekulationer, hmmm
                          Han bor et par hundrede meter derfra, så det ville vel egentlig være nærliggende.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                            Det er jeg klar over. Men han er i truppen. Og selvom han ikke var, ville jeg syntes det var useriøst på en dag hvor ens hold skal spille en vigtig kamp, hvor han som viceanfører burde være en del af gruppen. Derudover virker det noget amatør agtigt, at han skulle sætte agenter i stævne på Kong Volmer, alt respekt for stedet. Og her skulle han så højlydt diskutere fremtid, i en tid med store spekulationer, hmmm
                            Send en pm hvis du tvivler
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Suuuuk.... så missede JH endnu en oplagt mulighed... han kan altså bare ikke finde ud af det....

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anmarksserien/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Ståle leder efter en VB til FCK .. tænker at de stiler højre men de har forespurgt på en i Sverige så syntes ikke at det er helt udelukket ...
                                Nej, det lyder sandsynligt. Men jeg tror nu stadig først det bliver til sommer. Der kunne jeg sagtens se, at FCK ville gå efter Barrett, så de har en solid dækning på begge backs, ligesom de har med Varela og Bartolec nu. Hvis Brøndby ikke har fundet en god venstre back til den tid, kommer de helt sikkert også til at gå aggressivt efter ham.

                                Comment

                                Working...
                                X