Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Eskesen er åben for udlån

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...en-for-udlaan/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Kunne det have forbindelse med den 3 eller 5 årige JH og JM snakkede om forleden? Altså at hvis han skal lejes ud skal der forlænges først?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Kunne det have forbindelse med den 3 eller 5 årige JH og JM snakkede om forleden? Altså at hvis han skal lejes ud skal der forlænges først?
        Hvis du mener at agenten og Eskesen vil have en forlængelse i stand inden et evt. udlån så kan det da ikke udelukkes når der står at han vil prioritere OB

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Hvis du mener at agenten og Eskesen vil have en forlængelse i stand inden et evt. udlån så kan det da ikke udelukkes når der står at han vil prioritere OB
          Jeg tænker mere at det er OB der vil have en forlængelse hvor Eske lejren så har foreslået 3 eller 5 år.

          Men i min optik skal Eskesen ingen steder. Han skal bare genfinde sin form. Så skal der nok være spilletid i vente. Så mange 8`ere har vi heller ikke i truppen der er gode nok

          Comment


            Jeg har ellers hørt vores sportsdirektør udtale igen og igen at klubbens fundament skal være egne talenter. Godt det ikke er et hus vi bygger her, for et fundament bestående af en målmand og en midtbanespiller, på en god dag, synes en smule usikkert.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Jeg har ellers hørt vores sportsdirektør udtale igen og igen at klubbens fundament skal være egne talenter. Godt det ikke er et hus vi bygger her, for et fundament bestående af en målmand og en midtbanespiller, på en god dag, synes en smule usikkert.
              Hvis man vil i top 6 er kvaliteten der bare ikke. Jeg synes hverken, at Greve eller Eskesen rigtigt har vist, at de kan bidrage til at lykkes med top 6.Så må man være kynisk, som JM heldigvis (min optik) er og bruge de bedste spillere. Nu får Greve chancen fra start mod et hold, som han bør kunne vise noget imod.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg

                Hvis man vil i top 6 er kvaliteten der bare ikke. Jeg synes hverken, at Greve eller Eskesen rigtigt har vist, at de kan bidrage til at lykkes med top 6.Så må man være kynisk, som JM heldigvis (min optik) er og bruge de bedste spillere. Nu får Greve chancen fra start mod et hold, som han bør kunne vise noget imod.....
                Jeg er enig. Men jeg er træt af spin når det gælder OB, politikere og erhvevsliv.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg tænker mere at det er OB der vil have en forlængelse hvor Eske lejren så har foreslået 3 eller 5 år.

                  Men i min optik skal Eskesen ingen steder. Han skal bare genfinde sin form. Så skal der nok være spilletid i vente. Så mange 8`ere har vi heller ikke i truppen der er gode nok
                  Ja - det kan også være. Jeg synes heller ikke han skal nogen steder pt.,.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                    Jeg er enig. Men jeg er træt af spin når det gælder OB, politikere og erhvevsliv.
                    Jeg tror nu, at det er et oprigtigt ønske, hvis ikke ligefrem mål, at klubbens fundament skal bestå af hjemlige talenter - men det skal ikke gå på nævneværdig kompromis med kvalitet. Se bare OC, som er dygtig nok til at få..nej, gribe chancen foran en indkøbt målmand (Mandé). Eskesen fik også godt med spilletid og startpladser i sidste sæson, indtil skadesproblemerne meldte sin ankomst. Det ville da klart være at foretrække, hvis vores start-11'er havde 4-5 fynboer/akademidrenge som faste startere, men det er talenterne ikke gode nok til endnu. En ting er at man for et par år siden sagde, at nu ville man satse på talenter, men det kræver også investeringer i akademiet - investeringer, som faktisk er begyndt at give afkast i form af salg til Leipzig, Wolverhampton osv. - de bedste talenter (som godt kunne have fået spilletid hos os) er blevet solgt til større adresser, og det er forventeligt. Det er de næststørste talenter, som ikke er gode nok til at blive solgt som 16-årige, som kan blive startere for os. De næststørste talenter er, med enkelte undtagelser (Eskesen og OC), endnu ikke gode nok til at kunne starte hos en top-6 aspirant. Vores akademi og de spillere, der kommer derfra, er endnu ikke på FCN-niveau (nogle der godt kan spille superliga - om de falder igennem senere i udlandet er irrelevant her), men jeg er temmelig fortrøstningsfuld omkring at vi i løbet af det næste årti kan være fast bestanddel i top-6 og have 4-5 udklækkede talenter eller lidt ældre homegrowns som faste startere.

                    Comment


                      Vi skal i hvert fald snart til at passe lidt på, med hensyn til truppens bredde. Vi kan ikke både sælge/leje Greve ud, leje Eskesen ud, afhænde AK, sælge Ludwig uden at få nyt ind.

                      Har dog fået nys om, at vi er på udkig efter en midterforsvar... som i: at det prøver vi hårdt på at lande!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Vi skal i hvert fald snart til at passe lidt på, med hensyn til truppens bredde. Vi kan ikke både sælge/leje Greve ud, leje Eskesen ud, afhænde AK, sælge Ludwig uden at få nyt ind.

                        Har dog fået nys om, at vi er på udkig efter en midterforsvar... som i: at det prøver vi hårdt på at lande!
                        Lyder spændende.

                        Kan heller ikke forstå at Eskesen over ejer at tage videre. Han skal nok få mere spilletid og jo mere på plads han kommer kan han også lægge på og formentligt udkonkurrere Greve, JJT og evt. Opondo.
                        Har han ikke fået spilletid til vinter så kan man snakke on det ..

                        Ser hellere et salg af Greve a la Desler ..

                        Tror næppe at Ludwig eller Marco sendes aftes uden at der kommer en ind ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Lyder spændende.

                          Kan heller ikke forstå at Eskesen over ejer at tage videre. Han skal nok få mere spilletid og jo mere på plads han kommer kan han også lægge på og formentligt udkonkurrere Greve, JJT og evt. Opondo.
                          Har han ikke fået spilletid til vinter så kan man snakke on det ..

                          Ser hellere et salg af Greve a la Desler ..

                          Tror næppe at Ludwig eller Marco sendes aftes uden at der kommer en ind ..
                          Tror simpelthen hellercikke på at det bliver eske som lejes ud, hvis en midtbanespiller skal skippes inden transferudløb. Som han selv siger har han et efterslæb formmæssigt, som skal indhentes. Når det er indhentet får han massere spilletid, hvis ikke greve og jjt gør det bedre end pt. Han skal bare klø på. JM har jo vist han kan bruges, da han var på holdet sidste efterår, så han må bare jagte den form igen!

                          Comment


                            JH siger i optakten til dagens kamp at han er tilfreds med truppen, men at han tror der kommer til at ske noget mere. Nye tider!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                              JH siger i optakten til dagens kamp at han er tilfreds med truppen, men at han tror der kommer til at ske noget mere. Nye tider!
                              Vi jagter en forsvarsspiller...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Vi jagter en forsvarsspiller...
                                Og Ludwig overvejer sin situation i OB

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ituation-i-ob/

                                Comment

                                Working...
                                X