Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og Ludwig overvejer sin situation i OB

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ituation-i-ob/
    Hold kæft en svag indstilling, måske han skulle overveje sin egen indsats på træningsbanen. Sikke et fejlkøb...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Og Ludwig overvejer sin situation i OB

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ituation-i-ob/
      Det er bedst for alle. Ludwig havde en supper makker i Horsens, han har aldrig selv været god nok til et tophold. Hvis vi kan få en på Tverskov niveau, men måske med bedre fysik så vil vi blive bedre og ikke så sårbar. Jepper er på kanten af karantæne.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det er bedst for alle. Ludwig havde en supper makker i Horsens, han har aldrig selv været god nok til et tophold. Hvis vi kan få en på Tverskov niveau, men måske med bedre fysik så vil vi blive bedre og ikke så sårbar. Jepper er på kanten af karantæne.
        AK i bytte for Okore + en pose penge. Deres angriber er skadet og ude på ubestemt tid. Jeg har dog aldrig været så vild med Okore, men måske han kan vokse ved siden af Tverskov.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          AK i bytte for Okore + en pose penge. Deres angriber er skadet og ude på ubestemt tid. Jeg har dog aldrig været så vild med Okore, men måske han kan vokse ved siden af Tverskov.
          Kæmpe nej tak til Okore. Vi skal bruge en høj midtforsvarer der er god med låget og stærk defensivt. Det må kunne findes billigere og bedre end Okore.

          Comment


            Intet konkret, jeg ved ingenting, men igår i VIPen lød det bestemt som om der var noget at glæde sig til.....udover dem vi allerede har fået ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Intet konkret, jeg ved ingenting, men igår i VIPen lød det bestemt som om der var noget at glæde sig til.....udover dem vi allerede har fået ind.
              Uuuhhhhh.... Det lyder spændende. Virker også til Jesper Hansen går rundt med et lumsk jydsk kræmmersmil for tiden

              Comment


                Det eneste jeg ved er, at Jacob Michelsen er dygtig, og ved hvilken hylde han vil have fra, og hvor de skal findes. Han har også pengene til de rigtige.

                Comment


                  Håber det er et bæst af en forsvarsspiller som får Tverskov og Ramon til at ligne U19 spillere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Håber det er et bæst af en forsvarsspiller som får Tverskov og Ramon til at ligne U19 spillere
                    Mikkel Quist
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                      Mikkel Quist
                      Arghhhh. Havde håbet på noget lidt bedre end en Horsens reserve. Tænker vi henter en fra udlandet eller en dansker hjem fra udlandet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Arghhhh. Havde håbet på noget lidt bedre end en Horsens reserve. Tænker vi henter en fra udlandet eller en dansker hjem fra udlandet
                        Just kidding Quist skal ikke i striwer .. hvad er der af cf’ere i Norge og Sverige
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                          Just kidding Quist skal ikke i striwer .. hvad er der af cf’ere i Norge og Sverige
                          Aner det ikke. Tænker at vi sagtens kan hente andre steder også. Eller måske leje en med forkøbsret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Aner det ikke. Tænker at vi sagtens kan hente andre steder også. Eller måske leje en med forkøbsret
                            Det er sikkert nok muligheder. Hvis tesen om at JM skal kende dem er Mads Fenger og Bjørn Paulsen nemme at bringe på banen, men det vil jeg slet ikke gøre.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er sikkert nok muligheder. Hvis tesen om at JM skal kende dem er Mads Fenger og Bjørn Paulsen nemme at bringe på banen, men det vil jeg slet ikke gøre.
                              Dem tror jeg ikke på. Syntes faktisk at de seneste spillere vi har hentet ikke er “oplagte” navne. Så forventer helt klart en jeg ikke kender

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Dem tror jeg ikke på. Syntes faktisk at de seneste spillere vi har hentet ikke er “oplagte” navne. Så forventer helt klart en jeg ikke kender
                                Jeg lader mig da også gerne overraske - bare der er kvalitet i købet.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X