Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Lige netop
Hvis markedet ved, at vi, sidst på vinduet, "desperat" leder efter en angriber og har eksempelvis 15 millioner til rådighed.... så kan jeg forestille mig, at mange spillere lige pludselig stiger til det leje
i slidt jakkesæt og ser fattig ud.
De spillere vi plejer at jagte har ikke en kvalitet der gør at de sælgende klubber kan hæve priserne voldsomt.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Tror så ikke vi får rabat fordi JH møder op
i slidt jakkesæt og ser fattig ud.
De spillere vi plejer at jagte har ikke en kvalitet der gør at de sælgende klubber kan hæve priserne voldsomt.
Comment
-
-
JH var på Silkeborg stadion i dag. Dog tror jeg ikke man skal ligge så meget i det. Han virkede til at hygge sig, med nogle ubekendte personer. Mon ikke han besøgte sin gamle ven, Kent osv.
Hverken Horsens eller Silkeborg har spillere som vi kan bruge, dog er der nogle boblere. Okkels og Mads Emil ser spændende ud. Luka Pripp og Hallur Hanson fra Horsens måske, ellers er der vel ikke rigtig det store. Meget flot stadion de har fået sig, pånær plastikbanen selvfølgelig....
I øvrigt er jeg vildt taknemmelig for, at Ronnie Scwartz ikke spiller i OB, nuj en doven luksusspiller!!
- Likes 1
Comment
-
Barret overlader sin fremtid til agenten Sikke da noget vrøvl
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-til-agenten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBarret overlader sin fremtid til agenten Sikke da noget vrøvl
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-til-agenten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er vidst det man kalder en fralægger. Men det er vel meget tydeligt, hvad der foregår her. Barrett forsøger at udsætte kontraktsnak, fordi at planen er at spille resten af sæsonen i OB, og så score en højere løn og stort signon-fee ved at skifte på fri transfer.
Comment
-
Det er vidst det man kalder en fralægger. Men det er vel meget tydeligt, hvad der foregår her. Barrett forsøger at udsætte kontraktsnak, fordi at planen er at spille resten af sæsonen i OB, og så score en højere løn og stort signon-fee ved at skifte på fri transfer."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Kadrii, AK, Sander og Marcus plus et talent så tænker jeg at OB kan være tilfreds med angrebet i denne sæson...
Kan ikke være så dyr at Signe og så give JBL og Tverskov et tilbud de ikke kan sige nej til ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment