Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det var da utroligt de ikke kogte mere suppe på det så. Det er da en smule usædvanligt at se superligaspillere fra andre hold på diverse stadions, med mindre de bor i byen. Det tænker jeg ikke Sana gør. Kan dog heller ikke rigtig se hvad han skulle her. Jeg tror slet ikke AGF har droppet ham endnu og jeg tror han er aldeles løntung. Som type vurderer jeg heller ikke at han har lunger til at blive en profil i OB. Der skal være flere meter i en spiller til vores midtbane end Sana har vist han kan løbe i AGF
    ​​​
    ​​​
    Jeg kan heller ikke helt se at der skulle være plads til ham. Så skulle man i hvert fald over en et 3-mands-angreb med Bashkim i midten og så Sana og Sander på hver sin side. Sana vil næppe til OB, hvis ikke han er tiltænkt en plads i startopstillingen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

      Jeg kan heller ikke helt se at der skulle være plads til ham. Så skulle man i hvert fald over en et 3-mands-angreb med Bashkim i midten og så Sana og Sander på hver sin side. Sana vil næppe til OB, hvis ikke han er tiltænkt en plads i startopstillingen.
      Med henblik på at Sander er kommet for at blive angriber på toppen og Kadrii fortsat søger langt ned i banen vil det være omvendt ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Med henblik på at Sander er kommet for at blive angriber på toppen og Kadrii fortsat søger langt ned i banen vil det være omvendt ..
        Sander ville stadig være angriber, selvom han ligger på en af yderpositionerne. Som jeg ser det har han noget mindre fysik end Bashkim, og derfor tror jeg Bashkim ville ligge i midten.

        Comment


          Det kunne være godt med 3 kvalitetsforsvarsspillere
          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ngCn9n1_69G_Tc
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Det kunne være godt med 3 kvalitetsforsvarsspillere
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ngCn9n1_69G_Tc
            så skal vi da ikke købe ham

            Comment


              Vi kan også godt bruge en god CF som er målfarlig.
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-brann-profil
              kender ham ikke men lyder spændende og så en hollandsk duo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Vi kan også godt bruge en god CF som er målfarlig.
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-brann-profil
                kender ham ikke men lyder spændende og så en hollandsk duo
                Hellere ham end Gomes

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hellere ham end Gomes
                  Han lyder god, men hvor god er han i et 3-mands forsvar? Lige meget hvad så får JH ikke skæld ud for at købe en som er en fast starter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                    Han lyder god, men hvor god er han i et 3-mands forsvar? Lige meget hvad så får JH ikke skæld ud for at købe en som er en fast starter.
                    Jo men det koster jo hver gang mankøber dårligt ind. AaB fans grinte højt da vi hentede KEP som de længe havde set var for nedad gående. AK som aldrig var en stjerne, men som man hav stjerneløn hertil kan man så lægge mange andre. Det er blevet bedre, og deter nok pga JM. Men det er JH som burde være godt inde i marked- og det tør jeg godt sige at han ikke er.
                    Last edited by tOrnBjerg; 23-07-2019, 20:25.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Jo men det koster jo hver gang mankøber dårligt ind. AaB fans grinte højt da vi hentede KEP som de længe havde set var for nedad gående. AK som aldrig var en stjerne, men som man hav stjerneløn hertil kan man så lægge mange andre. Det er blevet bedre, og deter nok pga JM. Men det er JH som burde være godt inde i marked- og det tør jeg godt sige at han ikke er.
                      Hmmmm... ved ikke lige hvad jeg har ramt i mit indlæg, men må hellere præcisere hvad jeg mener.

                      Hvis JH køber spillere ind, som gør at vores nuværende bedste spillere bliver bænkevarmere, fordi de nye gør det godt, så er det fint med mig. Det betyder ikke at JH kun skal købe forsvarsspillere

                      Ja, fejlkøb koster dyrt, og indkøb som kun leverer hvert andet år, men får løn svarende til at levere konstant er også dyrt. Hvis JM skal have æren for de stigende hitrate, så bør KN vel også tage skylden for AaB købene?

                      Jeg ved at du ved en hver lejlighed sviner JH til og postulerer, at han intet netværk har. Jeg er ikke vildt tilfreds med JH, men de sidste par år synes jeg egentlig at han har gjort det fint mht. indkøb. Og det skal han også have æren for, ligesom han skal have skylden for fejlene.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Hmmmm... ved ikke lige hvad jeg har ramt i mit indlæg, men må hellere præcisere hvad jeg mener.

                        Hvis JH køber spillere ind, som gør at vores nuværende bedste spillere bliver bænkevarmere, fordi de nye gør det godt, så er det fint med mig. Det betyder ikke at JH kun skal købe forsvarsspillere

                        Ja, fejlkøb koster dyrt, og indkøb som kun leverer hvert andet år, men får løn svarende til at levere konstant er også dyrt. Hvis JM skal have æren for de stigende hitrate, så bør KN vel også tage skylden for AaB købene?

                        Jeg ved at du ved en hver lejlighed sviner JH til og postulerer, at han intet netværk har. Jeg er ikke vildt tilfreds med JH, men de sidste par år synes jeg egentlig at han har gjort det fint mht. indkøb. Og det skal han også have æren for, ligesom han skal have skylden for fejlene.
                        Fornuftigt indlæg. Bliver lidt for meget nogen gange med den negativitet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                          Hmmmm... ved ikke lige hvad jeg har ramt i mit indlæg, men må hellere præcisere hvad jeg mener.

                          Hvis JH køber spillere ind, som gør at vores nuværende bedste spillere bliver bænkevarmere, fordi de nye gør det godt, så er det fint med mig. Det betyder ikke at JH kun skal købe forsvarsspillere

                          Ja, fejlkøb koster dyrt, og indkøb som kun leverer hvert andet år, men får løn svarende til at levere konstant er også dyrt. Hvis JM skal have æren for de stigende hitrate, så bør KN vel også tage skylden for AaB købene?

                          Jeg ved at du ved en hver lejlighed sviner JH til og postulerer, at han intet netværk har. Jeg er ikke vildt tilfreds med JH, men de sidste par år synes jeg egentlig at han har gjort det fint mht. indkøb. Og det skal han også have æren for, ligesom han skal have skylden for fejlene.
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          Fornuftigt indlæg. Bliver lidt for meget nogen gange med den negativitet
                          Enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                            Hmmmm... ved ikke lige hvad jeg har ramt i mit indlæg, men må hellere præcisere hvad jeg mener.

                            Hvis JH køber spillere ind, som gør at vores nuværende bedste spillere bliver bænkevarmere, fordi de nye gør det godt, så er det fint med mig. Det betyder ikke at JH kun skal købe forsvarsspillere

                            Ja, fejlkøb koster dyrt, og indkøb som kun leverer hvert andet år, men får løn svarende til at levere konstant er også dyrt. Hvis JM skal have æren for de stigende hitrate, så bør KN vel også tage skylden for AaB købene?

                            Jeg ved at du ved en hver lejlighed sviner JH til og postulerer, at han intet netværk har. Jeg er ikke vildt tilfreds med JH, men de sidste par år synes jeg egentlig at han har gjort det fint mht. indkøb. Og det skal han også have æren for, ligesom han skal have skylden for fejlene.
                            En stærk sportsdirektør, er bedre inde i marked og kan aparte med cheftræneren. Vi bør ikke være afhængig af trænerens kendskab til spillere. Så skal vi have en manager. Ståle og BO har de roller og vel med en fornuftig hitrate. Der er nok ikke tvivl om at Kent havde en stor finger med i spillet da Aaberne blev hentet, men det ændre ikke på at KEP var på vej ned. At AK blev overbetalt, og tilsat forskellige katastrofer, så mener jeg JH er hovedansvarlig for at vi er faldet dybt både i stillingen, og interesse værdi hos evt. Kommende spillere. Hertil kommer blandt fans og dårlige resultater som gør at vi har budget som Randers. Det på trods af landets rigeste ejerkreds.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              En stærk sportsdirektør, er bedre inde i marked og kan aparte med cheftræneren. Vi bør ikke være afhængig af trænerens kendskab til spillere. Så skal vi have en manager. Ståle og BO har de roller og vel med en fornuftig hitrate. Der er nok ikke tvivl om at Kent havde en stor finger med i spillet da Aaberne blev hentet, men det ændre ikke på at KEP var på vej ned. At AK blev overbetalt, og tilsat forskellige katastrofer, så mener jeg JH er hovedansvarlig for at vi er faldet dybt både i stillingen, og interesse værdi hos evt. Kommende spillere. Hertil kommer blandt fans og dårlige resultater som gør at vi har budget som Randers. Det på trods af landets rigeste ejerkreds.
                              Jeg bebrejder ham også for de ting stadig i de mørkeste stunder. Indrømmet.. De første 3 års tid med ham ved roret blev der taget alt for mange dårlige beslutninger i OB og han stod på skud for de fleste

                              Men kan vi ikke komme videre og undgå at samtlige indlæg skal omhandle hvor inkompetent han er?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg bebrejder ham også for de ting stadig i de mørkeste stunder. Indrømmet.. De første 3 års tid med ham ved roret blev der taget alt for mange dårlige beslutninger i OB og han stod på skud for de fleste

                                Men kan vi ikke komme videre og undgå at samtlige indlæg skal omhandle hvor inkompetent han er?
                                Hans kompetencer er vel ret afgørende for hvordan og hvor hurtigt OB bevæger sig fremad ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X