Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Kent Nielsen skulle efter sigende ønske Helenius til SIF men mangler økonomien til det. Skulle man lade ham skifte for en symbolsk sum?
    Mon ikke han henter Thrane og KEP også

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Tvivler på, at det handler om transfersum, det handler nok snarere om, at det vil sprænge lønskalaen i Silkeborg, hvis man skal matche det Helenius får her. Jeg tror gladeligt vi lader Helenius gå for et mindre beløb, så vi lønmæssigt får plads til en spiller til toppen af truppen.
      Enig. transfersummen kan aldrig blive et problem. Det handler mere om Helenius kan acceptere en lønnedgang..

      Men hvor har du hørt det @loneranger??

      Comment


        Vigtigt med tverskov, ville slet ikke kunne klare hvis vores bedste spillere skulle skifte til bif, den tid er forhåbentlig fordi.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Feeeeedt! Made my day!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. transfersummen kan aldrig blive et problem. Det handler mere om Helenius kan acceptere en lønnedgang..
            Jeg kan så godt forestille mig, at vi står i den heldige situation, at desperationen bare er større derude end den plejer med den her struktur, så hvis hold som SønderjyskE, Esbjerg og Horsens, hvor man mangler en stabil målscorer, får en lidt sløj start, og der ikke rigtigt er en angriber der melder sig ind, så kunne jeg godt se dem strække sig efter en spiller som Helenius, fordi at han har bevist, at han kan lave mål i Suppen før.

            Så jeg er sådan set optimistisk ift. at vi kan komme af med ham, men det kan sikkert også sagtens først blive i de sidste dage af vinduet, når desperationen for alvor sparker ind.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
              Vigtigt med tverskov, ville slet ikke kunne klare hvis vores bedste spillere skulle skifte til bif, den tid er forhåbentlig fordi.
              Det ville ikke være til at bære nej. Men der kunne jo også komme et bud(selvom det virker urealistisk) på 10 mill som man ikke vil kunne sige nej til. Så ville det være op til Tverskov selv.. Money talks

              Jeg glæder mig bare over at vi nu er nået der til hvor vi ikke længere er nødtvunget til at sælge gud og hver mand for en kasse Red Bull og en Cacao maskine.
              Vi kan nu sige nej til 4 mill hvis det ikke passer os.

              Husk det ikke er lang tid siden man var nødtvunget(som jeg høre det) til at sælge vores daværende vigtigste spiller El Makrini for 2 mill kroner fordi økonomien lignede lort og der skulle penge i kassen for at nærme sig budget.

              Vi har flyttet os. Ikke nok. Men det går den rigtige vej

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg kan så godt forestille mig, at vi står i den heldige situation, at desperationen bare er større derude end den plejer med den her struktur, så hvis hold som SønderjyskE, Esbjerg og Horsens, hvor man mangler en stabil målscorer, får en lidt sløj start, og der ikke rigtigt er en angriber der melder sig ind, så kunne jeg godt se dem strække sig efter en spiller som Helenius, fordi at han har bevist, at han kan lave mål i Suppen før.

                Så jeg er sådan set optimistisk ift. at vi kan komme af med ham, men det kan sikkert også sagtens først blive i de sidste dage af vinduet, når desperationen for alvor sparker ind.
                Enig. Det er nok ikke svær for andre klubber at se at han er kommet i klemme når han højest sandsynligt ikke får mange minutter på banen i de første kampe. Hvis nogen overhovedet. Jeg er mere sikker på at han nok slet ikke er at finde i truppen hvis Pål kommer og alle andre i truppen er klar...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig. transfersummen kan aldrig blive et problem. Det handler mere om Helenius kan acceptere en lønnedgang..

                  Men hvor har du hørt det @loneranger??
                  De må få AK ganske gratis. Han har aldrig været god, og det er længe siden, at han toppede i forhold til hans max niveau. Det er totalt latterligt at man gav ham den løn i 5 år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    De må få AK ganske gratis. Han har aldrig været god, og det er længe siden, at han toppede i forhold til hans max niveau. Det er totalt latterligt at man gav ham den løn i 5 år.
                    5 1/2

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Enig. transfersummen kan aldrig blive et problem. Det handler mere om Helenius kan acceptere en lønnedgang..

                      Men hvor har du hørt det @loneranger??
                      Kan ikke gå i detaljer, for jeg har kun den ene kilde, men det er meget reel viden. Vedkommende siger også at han intet har hørt om historien med GF.

                      Comment


                        Fra Twitter




                        ·
                        2 t
                        Svarer
                        @SSorgenfri
                        Jeg har set solsikker bevæger sig mere i vinden end Helenius gør på 90 minutter. Krydser fingre for at han ikke er striw'et til sæsonstart

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                          Kan ikke gå i detaljer, for jeg har kun den ene kilde, men det er meget reel viden. Vedkommende siger også at han intet har hørt om historien med GF.
                          Okay. Men jeg må så også sige at Søren Sorgenfri er en meget troværdig sportsjournalist og jeg stoler på det han siger.

                          Men de skal da være velkommen til at kæmpe om ham

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Okay. Men jeg må så også sige at Søren Sorgenfri er en meget troværdig sportsjournalist og jeg stoler på det han siger.

                            Men de skal da være velkommen til at kæmpe om ham
                            Jeg er lykkelig lige meget hvor han ender, så længe det ikke er i ådalen. De kan få en kasse Albani med i købet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                              Jeg er lykkelig lige meget hvor han ender, så længe det ikke er i ådalen. De kan få en kasse Albani med i købet.
                              Meget enig. Han er færdig i OB og skal væk

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det ville ikke være til at bære nej. Men der kunne jo også komme et bud(selvom det virker urealistisk) på 10 mill som man ikke vil kunne sige nej til. Så ville det være op til Tverskov selv.. Money talks

                                Jeg glæder mig bare over at vi nu er nået der til hvor vi ikke længere er nødtvunget til at sælge gud og hver mand for en kasse Red Bull og en Cacao maskine.
                                Vi kan nu sige nej til 4 mill hvis det ikke passer os.

                                Husk det ikke er lang tid siden man var nødtvunget(som jeg høre det) til at sælge vores daværende vigtigste spiller El Makrini for 2 mill kroner fordi økonomien lignede lort og der skulle penge i kassen for at nærme sig budget.

                                Vi har flyttet os. Ikke nok. Men det går den rigtige vej
                                Ja, der kan komme et bud, vi ikke kan sige nej til. Men håber ikke det er hverken 6 eller 8 mio.

                                Men vores afvisning virker heldigvis ret klar.

                                Comment

                                Working...
                                X