Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg kan ikke helt finde ud af, om det helt specifikt er det han mener, men kan vi ikke næsten sige os selv, at det ikke kan passe? Hvorfor skulle Hobro give Kirkevold en forlængelse med en kæmpe lønforhøjelse, for så maksimalt at kunne sælge ham for 3 millioner? Det giver jo ingen mening. Alle historier der har været er jo også gået på, at planen var at holde ham sæsonen ud, for så at sælge ham for et stort beløb sidste sommer. Den plan gik så i vasken, bl.a. pga. af skader.
    Jeg er ikke uenig. Men det kan være at den store løn som han oppebærer , er blevet et problem for Hobro ? At de måske ikke har regnet med den udgift, endnu en sæson.
    Last edited by sinus; 12-07-2019, 15:40.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Jeg er ikke uenig. Men det kan være at den store løn som han oppebærer , er blevet et problem for Hobro ? At de måske ikke har regnet med den udgift, endnu en sæson.
      Kan jo også være at den klausul (hvis den findes) er hvis han ikke er solgt en uge før vinduet lukker, eller sådan noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg fatter ikke i gider men ha en fed tur alliwl
        Tak tak, men umiddelbart bringer turen følgende:

        Das Klo
        WWII sightseeing
        Skydebane
        Rammstein-koncert
        Beerspa

        Vores tur i en L39 Albatros (jagerfly) er desværre blevet aflyst

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          I denne Twitter-tråd, nævner Søren Sorgenfri en m,ulig frikøbsklausul på 300-350.000 Euro på Kirkevold - måske derfor prisen er som den er, mens det er lønforhandlingerne der trækker i langdrag?

          https://twitter.com/SSorgenfri/statu...73708515385345
          Korrekt, som jeg også har sagt tidligere.

          Comment


            Jeg tænker at JH venter til sidst i vinduet, til en eventuel transfer af Kirkevold. Man kan jo ikke fortænke manden i at der kan spekuleres i en langt bedre klasse angriber, til samme pris, som er sulten for en ny kontrakt til den tid. Med andre ord tror og håber jeg at Kirkevold er andetvalg. Der må kunne hentes en bedre angriber, vi ved jo ikke om Kirkevold har overpræsteret i en enkelt sæson, og aldrig kommer derop af igen ,ligesom Helenius.

            Comment


              Lidt Pål/OB nyt her

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ob-interesse/

              Lyder ikke til at den bliver til noget

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                Korrekt, som jeg også har sagt tidligere.
                Altså det er korrekt, at der rent faktisk eksisterer en klausul i det leje?

                Comment


                  Han lyder selv ret opsat på at trække i den stribede trøje.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lidt Pål/OB nyt her

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ob-interesse/

                    Lyder ikke til at den bliver til noget
                    Er måske også det rigtige valg.

                    Husk mit MÅSKE.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                      Han lyder selv ret opsat på at trække i den stribede trøje.
                      Ja bestemt. Men kunne godt lyde som om at SS købet har sat desperationen lidt ned ved den sportslige ledelse og man nu lige trækker vejret alt imens nye muligheder måske åbner sig.
                      Ledelsen har sjældent lige så travlt som vi fans har

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja bestemt. Men kunne godt lyde som om at SS købet har sat desperationen lidt ned ved den sportslige ledelse og man nu lige trækker vejret alt imens nye muligheder måske åbner sig.
                        Ledelsen har sjældent lige så travlt som vi fans har
                        Bortset fra at en dårlig start forplanter sig. Det har vi set alt for ofte. Det er hårdt at komme skidt fra land både for selvtilliden og mulighederne for en god sæson. Horsens slog FCK i første kamp sidste år. Mindes at vi blev rundbarberet 6-1 efter hukommelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Bortset fra at en dårlig start forplanter sig. Det har vi set alt for ofte. Det er hårdt at komme skidt fra land både for selvtilliden og mulighederne for en god sæson. Horsens slog FCK i første kamp sidste år. Mindes at vi blev rundbarberet 6-1 efter hukommelse.
                          Ikke mere end at vi nåede i Top 6 og Horsens var tæt på at rykke ned...

                          Comment


                            Er der nogen, der har set JH den sidste uge? Ved ikke, hvad manden laver, men han er dog den ringeste kommunikator, man kan forestille sig! Det kan være, at han knokler løs for at Signe egnede spillere? Ingen ved det, fordi han ikke giver fans en skid info eller hints! Det, synes jeg, er anstrengende!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Han havde en frikøbsklausul i sin gamle kontrakt, men der er ikke nogen i den nye han skrev med dem.
                              Makes sence, men indtrykket er, at uret og bankkontoen tikker for Hobronx ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Altså det er korrekt, at der rent faktisk eksisterer en klausul i det leje?
                                Nej, jeg mente lønnen.

                                Comment

                                Working...
                                X