Barret spottet i biffen - OBstruktion mener at vide han ikke ryger nogen steder idag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019
Collapse
X
-
Jeg synes i er lidt hårde ved jeres sportsdirektør :D... men jeg er også dybt forundret!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Mon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægMon ikke der ligger et par aftaler klar hvor man blot skal trykke "send", men pr. tradition bliver der faldbudt gode spillere lige tilsidst, jeg ville da også trække den længst muligt, ligesom at der måske er forhandlet på nogle at de som skal væk, hvor betingelserne ligger, og andre skal trykke "send". Det er vel også muligt der først hentes såfremt der lejes ud. Der kan også hentes transferfrit imorgen, der er rigtig mange spillere der står uden kontrakt.
Comment
Comment