Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det kunne vel også tænkes at Chuck er på arbejde som VVSer og pt arbejder med nogle vandrør. Og det ville han bare dele med os fordi han er så glad for sit arbejde.......
    Heh, er ikke engang på arbejde, men vandrør får mig ko bare til at smile - men nu er mit arbejde jo også at stoppe utætheder

    Det eneste jeg lige kan sige er, at JH IKKE har lukket vinduet, og at jeg IKKE har hørt noget om, at Mål Pål skulle være opgivet. Jeg har faktisk intet hørt mht Pål, efter SS er signet, og så kan man jo tolke sig gul og blå i hovedet på det - det gælder også mig selv

    I slipper dog for mig i morgen, da Willum og jeg kører på herretur til Rammstein-koncert i Prag, via Berlin og Dresden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Heh, er ikke engang på arbejde, men vandrør får mig ko bare til at smile - men nu er mit arbejde jo også at stoppe utætheder

      Det eneste jeg lige kan sige er, at JH IKKE har lukket vinduet, og at jeg IKKE har hørt noget om, at Mål Pål skulle være opgivet. Jeg har faktisk intet hørt mht Pål, efter SS er signet, og så kan man jo tolke sig gul og blå i hovedet på det - det gælder også mig selv

      I slipper dog for mig i morgen, da Willum og jeg kører på herretur til Rammstein-koncert i Prag, via Berlin og Dresden


      Hvad sker der imorgen da?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



        Hvad sker der imorgen da?
        Vi kører?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

          Vi kører?
          Så slipper vi jo også først for dig om 2 dage hvis det var stadion du hentydede til

          Comment


            Vi forlænger med JJT :)
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...midtbaneprofil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
              Fedt, håber virkelig han må få en sæson helt uden skader så vi kan vurdere ham på rette grundlag.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Fedt. I topform har han stadig en plads på holdet og så er der lidt mere ro på midtbane situationen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Fedt. I topform har han stadig en plads på holdet og så er der lidt mere ro på midtbane situationen.
                  Enig
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Så slipper vi jo også først for dig om 2 dage hvis det var stadion du hentydede til
                    Ja ok, jeg talte fra kører lørdag morgen, alt for tidligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Fedt fedt fedt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                        Heh, er ikke engang på arbejde, men vandrør får mig ko bare til at smile - men nu er mit arbejde jo også at stoppe utætheder

                        Det eneste jeg lige kan sige er, at JH IKKE har lukket vinduet, og at jeg IKKE har hørt noget om, at Mål Pål skulle være opgivet. Jeg har faktisk intet hørt mht Pål, efter SS er signet, og så kan man jo tolke sig gul og blå i hovedet på det - det gælder også mig selv

                        I slipper dog for mig i morgen, da Willum og jeg kører på herretur til Rammstein-koncert i Prag, via Berlin og Dresden
                        Det virker også ulogisk, hvis SS købet har lukket ned for Pål interessen, da de to jo ikke ligefrem er samme type.

                        Sander lader til at være mere (venstre)kant i en 3 mands frontkæde og Pål er en klassisk boksspiller, en type som OB skriger på. Der er også næsten 20 cm og en god gang muskelmasse til forskel på de to. Vi har så meget brug for en Pål type, især taget i betragtning hvor gode vores offensive backer er blevet til at komme til indlæg. Vi kan ikke forvente at de "ensidige" flade indlæg vil kunne true de bedste/alle hold, derfor mangler vi den lufttrussel, som jeg tror man troede man købte, da man hentede Nik. Jeg tror, af mange faktorer, at vi lander Pål.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Ja ok, jeg talte fra kører lørdag morgen, alt for tidligt
                          Jeg fatter ikke i gider men ha en fed tur alliwl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                            Det virker også ulogisk, hvis SS købet har lukket ned for Pål interessen, da de to jo ikke ligefrem er samme type.

                            Sander lader til at være mere (venstre)kant i en 3 mands frontkæde og Pål er en klassisk boksspiller, en type som OB skriger på. Der er også næsten 20 cm og en god gang muskelmasse til forskel på de to. Vi har så meget brug for en Pål type, især taget i betragtning hvor gode vores offensive backer er blevet til at komme til indlæg. Vi kan ikke forvente at de "ensidige" flade indlæg vil kunne true de bedste/alle hold, derfor mangler vi den lufttrussel, som jeg tror man troede man købte, da man hentede Nik. Jeg tror, af mange faktorer, at vi lander Pål.
                            Hobro vil uden tvivl se tiden an da vinduet er langt endnu. Hvis de ikke får den pris nu som de forlanger(gætter på 4-5 mill) vil de hellere som om han ikke starter som lyn og torden der kan tiltrække lidt andre købere.
                            Hvis dette ikke sker kunne jeg godt se en transfer på sidste dagen. Ved ikke om vi vil vente så længe, betaler prisen eller henter en anden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hobro vil uden tvivl se tiden an da vinduet er langt endnu. Hvis de ikke får den pris nu som de forlanger(gætter på 4-5 mill) vil de hellere som om han ikke starter som lyn og torden der kan tiltrække lidt andre købere.
                              Hvis dette ikke sker kunne jeg godt se en transfer på sidste dagen. Ved ikke om vi vil vente så længe, betaler prisen eller henter en anden
                              Forstår ræsonnementet, men det virker skørt ikke bare at smide de ekstra 1-2 mio. kr., hvis man virkelig tror på, at Pål er de penge værd - henset til indtægter ifm. de salg der har været det seneste år - og så få ham landet med det samme. Som flere har påpeget er det jo ikke ligefrem en "ung spiller med stort videresalgspotentiale" så hvis man henter Pål må det være ud fra en tro på at han kan tilføre noget, vi mangler, her og nu. Ingen grund til at vente til sidste dag i vinduet for at spare 1 mio. kr. - medmindre man har alternativer, som der arbejdes videre med bag kulissen i mellemtiden Det kan jo selvfølgelig også være. Jeg ser frem til at JH overrasker positivt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hobro vil uden tvivl se tiden an da vinduet er langt endnu. Hvis de ikke får den pris nu som de forlanger(gætter på 4-5 mill) vil de hellere som om han ikke starter som lyn og torden der kan tiltrække lidt andre købere.
                                Hvis dette ikke sker kunne jeg godt se en transfer på sidste dagen. Ved ikke om vi vil vente så længe, betaler prisen eller henter en anden
                                Enig - Jeg ville dog ønske, også på bagkant af et rimeligt godt transfer år på indtægtssiden - at hvis OB har analyseret og besluttet sig for at Pål er den rigtige, at man så følger det op, og bare betaler det han koster. Vi snakker jo i den store sammenhæng, som du nævner, nok kun om 1-2 million der skiller dem.

                                Comment

                                Working...
                                X