Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    CV forlader FCN. Man har lov at håbe.......
    Men jeg har en fornemmelse af, han skifter til noget helt andet.
    Måske en fornem stilling i PSE?

    Comment


      Christian Sørensen har, efter han stoppede i Fredericia, tilbudt sig selv til OB, men de ville ikke have ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg
        Christian Sørensen har, efter han stoppede i Fredericia, tilbudt sig selv til OB, men de ville ikke have ham
        God dreng, fynbo men desværre ikke god nok til OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          God dreng, fynbo men desværre ikke god nok til OB.
          Kommer vel an på, hvilken rolle han er tiltænkt. Vi har hentet væsentligt ringere spillere i 1. division end Sørensen. En midtbanespiller med 11 sæsonmål, og som kan spille alle pladser på midtbanen, lyder da ikke dårligt på papiret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Måske en fornem stilling i PSE?
            Det blev så BIF .. Sand degraderet ... det gik stærkt ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              CV forlader FCN. Man har lov at håbe.......
              Men jeg har en fornemmelse af, han skifter til noget helt andet.
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ektoer/7697062 Det blev så BIF.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                pænt crazy som de kager rundt på vestegnen...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                  pænt crazy som de kager rundt på vestegnen...
                  Citat fra Sydsiden: “Ebbe var altså også federe, dengang han havde sæsonrekorden for flest mål ;)”

                  De virker nu ikke kede af at have fået en kompetent sportsdirektør ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Kommer vel an på, hvilken rolle han er tiltænkt. Vi har hentet væsentligt ringere spillere i 1. division end Sørensen. En midtbanespiller med 11 sæsonmål, og som kan spille alle pladser på midtbanen, lyder da ikke dårligt på papiret.
                    Jeg tog ham gerne ind i truppen ihvertfald.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Det blev så BIF .. Sand degraderet ... det gik stærkt ..
                      Har Ebbe Sand ikke også virket ret malplaceret i rollen som sportschef?. Men ja det gik meget stærkt.
                      Hvad render Troels Bech egentlig rundt og laver. Ville det ikke være oplagt at hente Troels Bech til OB som ny sportschef?.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Har Ebbe Sand ikke også virket ret malplaceret i rollen som sportschef?. Men ja det gik meget stærkt.
                        Hvad render Troels Bech egentlig rundt og laver. Ville det ikke være oplagt at hente Troels Bech til OB som ny sportschef?.
                        Han holder pause fra fodbolden, er vidst på jordomrejse med hele familien dette inkluderer alle 8 børn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

                          Han holder pause fra fodbolden, er vidst på jordomrejse med hele familien dette inkluderer alle 8 børn.
                          Det er korrekt. Gennem mit arbejde faktisk, det er meget sjovt :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Hvad render Troels Bech egentlig rundt og laver. Ville det ikke være oplagt at hente Troels Bech til OB som ny sportschef?.
                            Jo, det ville være oplagt, at han blev OBs næste sportschef, set i det lys, at han åbenbart altid kan trække et job i OB i en automat, så længe Thorborg styrer showet.

                            Hvorfor han skulle være den rigtige, er jeg så noget mere skeptisk overfor. Så vidt jeg ved, var TB de facto sportschef i perioden mellem at PH forlod klubben og JH kom ind, og stod for det vindue, hvor man hentede Bodul og Löfquist. Mildest talt ikke noget særligt imponerende resultat.

                            I TBs tid i Brøndby er der rimeligt åbenlyst også et "før" og et "efter" Zorniger blev ansat, der adskiller sig betragteligt. Der er et par vinduer, hvor man laver en super signing i Rønnow, en i første omgang fin signing i Wilczek, uden at han ser prangende ud, en ok signing i Austin, og en række tvivlsomme signings i Eriksson, Toppel. Boysen, Juelsgård, Schwartz og Greko. Samtidig må man fyre cheftræneren og ender som nr 4. Ikke særligt imponerende. Så kommer Zorniger ind om sommeren, og reformerer hele spillestilen og tilgangen til tingene i klubben, og er rimeligt åbenlyst også manden der bringer nogle af de vigtigste spillere med ind i form af Röcker og Mukhtar, samtidig med at han løfter niveauet betragteligt på de fleste spillere der var der i forvejen.

                            Hvor stor en rolle TB har spillet i at få Zorniger til Brøndby, skal jeg ikke kunne sige, men han har da givetvis haft en stor rolle i det, og i så fald skal han da have stor ros for det, men hvor meget positivt har han derudover bragt til Brøndby, der gør at de er en klub der står langt bedre i dag, end da han kom til f.eks? Deres ungdomsafdeling er velsagtens i den ringeste tilstand den relativt har været i, i de sidste 40 år. Han har været med til at udforme en højt agtet strategi, som man så har valgt at tøre røv i ved hver given lejlighed, når man har set muligheden for at forbedre sine chancer for at vinde den næste kamp bare en lille smule. Og så har han stadig lavet massere af tvivlsomme beslutninger, såsom hans sidste transfervindue forrige sommer, hvor man hentede 11 spillere, og der vel nærmest ikke er én eneste der har vist sig at være pengene værd.

                            Så helt kort, jeg har svært ved at forstå hypen omkring Troels Bech, og hvad det er han for alvor har bevist, udover at være med til at ansætte Zorniger. Og jeg synes der er noget helt galt med signalværdien, hvis vi, for gud ved hvilken gang efterhånden, skulle prøve ham af i den sportslige ledelse igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg

                              Jeg tog ham gerne ind i truppen ihvertfald.
                              Jeg så ham også gerne tilbage. Sandsynligvis bedre end Greve - i min optik.
                              Men vi ser ham i superligaen alligevel, formentligt i helt blåt ;-)

                              Comment


                                Ærgerligt de allerede lugtede lunten med Ebbe Sand, for mage til håbløs sportschef skal man lede længe efter, Jesper Hansen ligner jo en yngre Ferguson ved siden af. Men de hænger da på den håbløse signing af Niels Frederiksen der nok skal floppe stort. Jeg tror BIF får svært ved at nå top-6.

                                Comment

                                Working...
                                X