God idé - Marc Dal Hende har jo offentligt sagt at han gerne vil til udlandet, og det er jo blevet muligt efter Fyn her for et par timer siden løsrev sig fra Danmark og blev sin egen stat.
OB kan jo vælge at give ham et tilbud, som er svært at sige nej til. Samtidigt kan han komme på hold med sin meget gode ven Janus D. Det er rent win-win.
Mvh PNL
OB kan jo vælge at give ham et tilbud, som er svært at sige nej til. Samtidigt kan han komme på hold med sin meget gode ven Janus D. Det er rent win-win.
Mvh PNL
Nej det kan OB ikke - Hvis Marc Dal Hende skal have et tilbud fra OB der skal være mere interessant end udlandet, skal vi op på Anders K-niveau i løn og det sker ikke for venstre back på knap 30 år.
Grunden til vi ikke har landet en endnu er nok også fordi vi kigger på nogle der ligger over vores normale formåen. Om det så lykkedes må guderne vide..
Men jeg tror det er ambitionen
Måske vi venter på McGeady , hvis vi venter længe nok lykkedes det sikkert lige som da vi jagtede Drømnespilleren Fellah gennem flere vinduer .
Nej det kan OB ikke - Hvis Marc Dal Hende skal have et tilbud fra OB der skal være mere interessant end udlandet, skal vi op på Anders K-niveau i løn og det sker ikke for venstre back på knap 30 år.
Det kan vel ikke være det store problem, når Dal Hende i de senere år som venstre back har scoret og lagt op til flere mål end AK.
Hvad tænker i spillere som HC og obbekjær får i løn?
Kunne godt forestille mig en form for trappeløn hvor den stiger hvert år. Men tror ikke det er meget i starten. Da JBL kom til fik han ikke nogen vanvittigt høj løn selvom han kom fra Juventus.
Så mit gæt er 25.000-30.000 til HC og lidt mere til Obbekjær. Så er der nok indlagt bonusser ift hvor tit de er i truppen og hvor mange SL kampe de får.
Ja, han er i hvert fald ikke til salg for "jysk kræmmerpris". Tror dog næsten det er et større problem, at der må være nogen over vores niveau, der er interesseret.
Ja, han er i hvert fald ikke til salg for "jysk kræmmerpris". Tror dog næsten det er et større problem, at der må være nogen over vores niveau, der er interesseret.
Tror kun det er FCK der evt ville have råd til ham. Så vi leder nok bare videre
Mvh PNL
Jeg ved godt du ikke er ekstremt begejstret for min eksistens her på forum, men jeg er nødt til at sige at det sker ikke ... så skal der ske et samtidigt totalt økonomisk kollaps af et meget højt antal udenlandske klubber og nogle danske.
Jeg vil vurdere muligheden for det til at være cirka 0,00000000023%.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment