Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

    God idé - Marc Dal Hende har jo offentligt sagt at han gerne vil til udlandet, og det er jo blevet muligt efter Fyn her for et par timer siden løsrev sig fra Danmark og blev sin egen stat.
    OB kan jo vælge at give ham et tilbud, som er svært at sige nej til. Samtidigt kan han komme på hold med sin meget gode ven Janus D. Det er rent win-win.
    Mvh PNL

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      OB kan jo vælge at give ham et tilbud, som er svært at sige nej til. Samtidigt kan han komme på hold med sin meget gode ven Janus D. Det er rent win-win.
      Mvh PNL
      Nej det kan OB ikke - Hvis Marc Dal Hende skal have et tilbud fra OB der skal være mere interessant end udlandet, skal vi op på Anders K-niveau i løn og det sker ikke for venstre back på knap 30 år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Grunden til vi ikke har landet en endnu er nok også fordi vi kigger på nogle der ligger over vores normale formåen. Om det så lykkedes må guderne vide..
        Men jeg tror det er ambitionen
        Måske vi venter på McGeady , hvis vi venter længe nok lykkedes det sikkert lige som da vi jagtede Drømnespilleren Fellah gennem flere vinduer .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg

          Nej det kan OB ikke - Hvis Marc Dal Hende skal have et tilbud fra OB der skal være mere interessant end udlandet, skal vi op på Anders K-niveau i løn og det sker ikke for venstre back på knap 30 år.
          Det kan vel ikke være det store problem, når Dal Hende i de senere år som venstre back har scoret og lagt op til flere mål end AK.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det må der være. Og du “glemte” faktisk Desler også er smuttet mens Obbekjær og HC skal have deres nye voksenløn..
            Hvad tænker i spillere som HC og obbekjær får i løn?
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

              Det kan vel ikke være det store problem, når Dal Hende i de senere år som venstre back har scoret og lagt op til flere mål end AK.
              Dal Hende har ramt sit topniveau, det kan midtjylland også godt se, det er derfor de har købt en ny vb
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Hvad tænker i spillere som HC og obbekjær får i løn?
                Kunne godt forestille mig en form for trappeløn hvor den stiger hvert år. Men tror ikke det er meget i starten. Da JBL kom til fik han ikke nogen vanvittigt høj løn selvom han kom fra Juventus.
                Så mit gæt er 25.000-30.000 til HC og lidt mere til Obbekjær. Så er der nok indlagt bonusser ift hvor tit de er i truppen og hvor mange SL kampe de får.

                Comment


                  Ved godt han nok bare er syg, men

                  https://www.fotbollskanalen.se/allsv...n-han-ar-sjuk/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Keep dreaming Han er alt alt for dyr

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Keep dreaming Han er alt alt for dyr
                      Ja, han er i hvert fald ikke til salg for "jysk kræmmerpris". Tror dog næsten det er et større problem, at der må være nogen over vores niveau, der er interesseret.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Ja, han er i hvert fald ikke til salg for "jysk kræmmerpris". Tror dog næsten det er et større problem, at der må være nogen over vores niveau, der er interesseret.
                        Tror kun det er FCK der evt ville have råd til ham. Så vi leder nok bare videre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                          OB kan jo vælge at give ham et tilbud, som er svært at sige nej til. Samtidigt kan han komme på hold med sin meget gode ven Janus D. Det er rent win-win.
                          Mvh PNL
                          Jeg ved godt du ikke er ekstremt begejstret for min eksistens her på forum, men jeg er nødt til at sige at det sker ikke ... så skal der ske et samtidigt totalt økonomisk kollaps af et meget højt antal udenlandske klubber og nogle danske.
                          Jeg vil vurdere muligheden for det til at være cirka 0,00000000023%.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...nordsjaelland/

                            skifte gear?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              CV forlader FCN. Man har lov at håbe.......
                              Men jeg har en fornemmelse af, han skifter til noget helt andet.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X