Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    4mill for tverskov, en man ned rigtig gode kvaliteter. Har BIF spist søm, 4mill er alt for lidt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Håber vi kan holde fast i Casper og kan skrive forlængelse. Ville beklage meget hvis han rykker videre og synes med sin energi og tilgang har han stor betydning i vores system.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        På sydsiden vil folk rigtig gerne have ham. Men de ser ligesom os at bla prisen ikke holder. Der skrives også at det ville undre hvorfor vores viceanfører og bedste spiller skulle skifte til dem.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

          Lidt trist er jeg, synes det er undervurderet, hvor meget hans energi smitter af på hele holdet. Bevares, der er sikkert mange statistikker der underbygger, at han stort set ikke kan spille fodbold, men Conor O´Brien førte både statistikken for at løbe længst og have mindst fejlafleveringer!

          Det er dog ikke overraskende det sker, både med hans egne udtalelser, samt hvad vi ellers har af gode midtbanefolk, det giver mening.

          Men nu vil jeg snart gerne have mit transferfix på tilgangssiden.
          Hvis Casper bliver solgt vil man påstå at Opondo er købt på mistanken og så sker der ikke mere der i første omgang

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            4mill for tverskov, en man ned rigtig gode kvaliteter. Har BIF spist søm, 4mill er alt for lidt
            Det vil det minimum koste os i placeringspenge osv hvis han skifter. En skandale hvis han ryger så billigt. Men det tror jeg heller ikke at han gør. Hav nu lidt is i maven og se hvad der sker. Der er 2 måneder tilbage af vinduet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Håber vi kan holde fast i Casper og kan skrive forlængelse. Ville beklage meget hvis han rykker videre og synes med sin energi og tilgang har han stor betydning i vores system.
              Tror ikke at vi får forlænget med Casper. Så skal vi have penge for ham er det nu...

              Comment


                Kan simbelthen ikke få luft hvis vi sælger til Brøndby .
                nu må det stoppe med det middelmådelighed lad os nu tage en chance og gå efter den top 3.
                brøndby sejler jo rundt. Ingen grund til at hjælpe dem med at rette skibet op.
                forlæng med Jeppe og Casper. Giv dem 60000 mere om måneden.
                sælg Greve og Nicklas. Køb en eller 2 angribere .
                så er vi klar til den nye sæson.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                  Kan simbelthen ikke få luft hvis vi sælger til Brøndby .
                  nu må det stoppe med det middelmådelighed lad os nu tage en chance og gå efter den top 3.
                  brøndby sejler jo rundt. Ingen grund til at hjælpe dem med at rette skibet op.
                  forlæng med Jeppe og Casper. Giv dem 60000 mere om måneden.
                  sælg Greve og Nicklas. Køb en eller 2 angribere .
                  så er vi klar til den nye sæson.
                  Du får det til at lyde så nemt....

                  Kunne jo være at det ikke kun drejer sig om løn

                  Og det kræver da mere end et mirakel at sælge de 2 andre

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    4mill for tverskov, en man ned rigtig gode kvaliteter. Har BIF spist søm, 4mill er alt for lidt
                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tykker/7697647

                    Nope i holder snitterne væk. Selvom det nok bliver svært, at sige nej til pengene fra København.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tykker/7697647

                      Nope i holder snitterne væk. Selvom det nok bliver svært, at sige nej til pengene fra København.
                      Tænkte det samme. Kunne godt acceptere et 10 mill bud fra dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Står der noget om evt pris?
                        nej intet, men som andre skriver er det en traditionsklub i deres 2. liga, og de er ejet af en rigmand. Så håbet er selvf.at mæcenen VIL have klubben videre og derfor har lånt guldkortet ud for at virke interessant på div. spillere som så får fyldt deres egen pung.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          At BIF overhovedet kan finde på at byde 4 mio. for Tverskov signalerer at der er noget galt. Enten må BIF tro, at de er så attraktive, at spilleren selv vil forlange skifte og dermed presse prisen ned, eller også har man luret, at Jesper Hansen sælger billigt, eller måske en kombination. Uanset hvad, er det selvfølgelig en fuldstændig uacceptabel pris. Jeg ville ikke engang sælge for det dobbelte, der skal ganges med tre, hvis jeg overhovedet ville overveje det.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            At BIF overhovedet kan finde på at byde 4 mio. for Tverskov signalerer at der er noget galt. Enten må BIF tro, at de er så attraktive, at spilleren selv vil forlange skifte og dermed presse prisen ned, eller også har man luret, at Jesper Hansen sælger billigt, eller måske en kombination. Uanset hvad, er det selvfølgelig en fuldstændig uacceptabel pris. Jeg ville ikke engang sælge for det dobbelte, der skal ganges med tre, hvis jeg overhovedet ville overveje det.
                            Det er helt til grin, og måden det er staget på, hvor der lækkes til pressen, at der er lagt et håndgribeligt millionbud, får det til at se ud som om, at det her er et stunt fra Brøndbys side for at lægge pres på OB. Hvor tit hører vi lige, at en dansk klub har lagt et helt specifikt bud på en spiller i en anden dansk klub? Jeg husker ikke mange fortilfælde, og det er i hvert fald sjældent sådan, at vi hører om rygter i dansk fodbold.

                            Det lugter langt væk af, at Brøndby prøver at animere Tverskov og en agent til at lægge et pres på OB for et skifte væk, der så kunne gøre OB lidt mere medgørlige i nogle forhandlinger, så vi kravler ned fra det træ JH forhåbentligt sidder oppe i lige nu, hvor man ikke vil sælge til Brøndby og i givetfald kræver mindst en 10 millioner for ham, og så ender med at gå med på at handle den ned på en 5-7 millioner, hvor Brøndby måske kan være med. Den her historie virker så helt bevidst lækket, at jeg nærmest ikke kan se, hvad en anden forklaring skulle være.

                            Jeg håber sgu at JH svarer ligeså fornærmet tilbage, som det her tilbud er fornærmende, og det ville bestemt ikke gøre mig noget, om han gik ud og markerede offentligt f.eks., at man slet ikke er interesseret i at handle med Brøndby omkring Tverskov, med det niveau der bliver lagt for dagen. Det kunne måske også få Tverskov og en agent til at arbejde lidt mere i nogle andre retninger.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              Det er helt til grin, og måden det er staget på, hvor der lækkes til pressen, at der er lagt et håndgribeligt millionbud, får det til at se ud som om, at det her er et stunt fra Brøndbys side for at lægge pres på OB. Hvor tit hører vi lige, at en dansk klub har lagt et helt specifikt bud på en spiller i en anden dansk klub? Jeg husker ikke mange fortilfælde, og det er i hvert fald sjældent sådan, at vi hører om rygter i dansk fodbold.

                              Det lugter langt væk af, at Brøndby prøver at animere Tverskov og en agent til at lægge et pres på OB for et skifte væk, der så kunne gøre OB lidt mere medgørlige i nogle forhandlinger, så vi kravler ned fra det træ JH forhåbentligt sidder oppe i lige nu, hvor man ikke vil sælge til Brøndby og i givetfald kræver mindst en 10 millioner for ham, og så ender med at gå med på at handle den ned på en 5-7 millioner, hvor Brøndby måske kan være med. Den her historie virker så helt bevidst lækket, at jeg nærmest ikke kan se, hvad en anden forklaring skulle være.

                              Jeg håber sgu at JH svarer ligeså fornærmet tilbage, som det her tilbud er fornærmende, og det ville bestemt ikke gøre mig noget, om han gik ud og markerede offentligt f.eks., at man slet ikke er interesseret i at handle med Brøndby omkring Tverskov, med det niveau der bliver lagt for dagen. Det kunne måske også få Tverskov og en agent til at arbejde lidt mere i nogle andre retninger.
                              Brøndby er desværre nok stadig en hel del mere attraktiv på flere områder end OB og har væsenligt højere ambitioner og nu har rygtet om Brøndby’s interesse i Tver været fremme flere gange så helt nyt er det ikke, måske det seneste rygte er kommet fordi der foregår forhandlinger imellem klubberne.
                              Det kan selvfølgelig være en plantet historie for at være lokkemad, men det er vel ikke rigtig nødvendigt tror jeg.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Søren Sorgenfri melder om en afvisning af Brøndbys bud: https://twitter.com/SSorgenfri/statu...834856960?s=09

                                Comment

                                Working...
                                X