Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er svært at se man vil styrke toppen, når man samtidig har en model der sætter bronzevindernes Europa plads på spil... det er svært at se det i det hele taget skulle styrke ret meget, det bliver kun nr. 1 og 2 så...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Din påstand er helt valid. Oprykkere ruster jo først op til SL i sommerpausen, så der vil klart være trupforskel i de playofff-kampe. Det er jo kun oprykkere der opruster, der overlever (hej SIF).

      Som OB-fan er det fint med kun én reel nedrykker. Men argumentet om at det skaber større spænding, har jeg svært ved at få øje på.

      MvT
      det kan jeg sagtens se.....du får nogle vind-eller-forsvind kampe, noget cup/pokal ind over. Det vil alt andet lige give mere spænding - ihvertfald for den "objektive" seer.....for det var nok en slags spænding jeg som OB fan gerne så mig frabedt.

      Comment


        Kunne være fedt hvis vi havde en flue på væggen derovre.....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det er svært at se man vil styrke toppen, når man samtidig har en model der sætter bronzevindernes Europa plads på spil... det er svært at se det i det hele taget skulle styrke ret meget, det bliver kun nr. 1 og 2 så...
          det mener jeg så også vil være den værste af alle modeller.....hvorfor i alverden skulle nr 7 lige pludselig have muligheden for at vinde en EL plads.....kæft hvor må nr. 4,5 og 6 føle sig pissed på.

          Men generelt så handler styrkelsen af toppen jo om at flere af de penge der er i danske fodbold skal sendes hen mod topklubberne.

          - Men vil det ikke på sigt netop ødelægge produktet som de prøver at forbedre? Ved at øge forskellen fjerner man jo mere og mere spændingen om hvem der render med mesterskabet.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det kan jeg sagtens se.....du får nogle vind-eller-forsvind kampe, noget cup/pokal ind over. Det vil alt andet lige give mere spænding - ihvertfald for den "objektive" seer.....for det var nok en slags spænding jeg som OB fan gerne så mig frabedt.
            Haha, ja den slags spænding har vi ligesom fået nok af. Men tror vi på, at styrken mellem 1D-holdet og SL-holdet er lille nok til at der er en _reel_ spænding?

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/ingen-ny-struktur-i-superligaen

              Comment


                ja personligt er jeg mere end tilfreds! Håber det slutspil bliver skudt til hjørne i laaaaang tid

                Comment


                  Hvad mon det har kostet ???
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja personligt er jeg mere end tilfreds! Håber det slutspil bliver skudt til hjørne i laaaaang tid
                    Jeg er også tilfreds! Det var hæsligt med de foreslag der var på bordet.

                    MEN nu har de så brugt flere millioner på noget som ikke bliver aktuelt..

                    Comment


                      Det er da fuldstændig til grin, at man har ødslet penge på et projekt, som man ikke var sikker på, der var reel vilje til at gennemføre, jeg er målløs. Dansk fodbold er simpelthen så amatøragtigt, så det skriger til himlen. Men når det er sagt, er det glimrende, at man går væk fra det luftkastel der hedder slutspil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvad mon det har kostet ???
                        Mange millioner. Mener det var 10+

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Det er da fuldstændig til grin, at man har ødslet penge på et projekt, som man ikke var sikker på, der var reel vilje til at gennemføre, jeg er målløs. Dansk fodbold er simpelthen så amatøragtigt, så det skriger til himlen. Men når det er sagt, er det glimrende, at man går væk fra det luftkastel der hedder slutspil.
                          ja jeg undre mig også en smule - man har lavet et angiveligt grundigt forarbejde og fået lagt fine rapporter osv frem. Har man overhovedet vejet stemningen i de lavere rangerede klubber? Spurgt ordenligt ind til hvad de vil - og så forsøgt at finde løsningsforslag der imødeser begge parter - og ikke KUN top klubberne

                          Comment


                            Hold da nu lige op. Den havde jeg OVERHOVEDET ikke set komme. Var overbevist om, at der ville ske noget nyt. Wauw.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det mener jeg så også vil være den værste af alle modeller.....hvorfor i alverden skulle nr 7 lige pludselig have muligheden for at vinde en EL plads.....kæft hvor må nr. 4,5 og 6 føle sig pissed på.

                              Men generelt så handler styrkelsen af toppen jo om at flere af de penge der er i danske fodbold skal sendes hen mod topklubberne.

                              - Men vil det ikke på sigt netop ødelægge produktet som de prøver at forbedre? Ved at øge forskellen fjerner man jo mere og mere spændingen om hvem der render med mesterskabet.....
                              Ja det er selvfølgelig pengene der tæller mest, oftest for dem der i forvejen har mest...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Det var jo meget godt ramt, det du så fik snust op der...

                                Pæn overraskelse er det nu alligevel, frygtede den stod på venus og mars, og markur og pluto næste sæson...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X