Det er svært at se man vil styrke toppen, når man samtidig har en model der sætter bronzevindernes Europa plads på spil... det er svært at se det i det hele taget skulle styrke ret meget, det bliver kun nr. 1 og 2 så...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superliga struktur
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDin påstand er helt valid. Oprykkere ruster jo først op til SL i sommerpausen, så der vil klart være trupforskel i de playofff-kampe. Det er jo kun oprykkere der opruster, der overlever (hej SIF).
Som OB-fan er det fint med kun én reel nedrykker. Men argumentet om at det skaber større spænding, har jeg svært ved at få øje på.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er svært at se man vil styrke toppen, når man samtidig har en model der sætter bronzevindernes Europa plads på spil... det er svært at se det i det hele taget skulle styrke ret meget, det bliver kun nr. 1 og 2 så...
Men generelt så handler styrkelsen af toppen jo om at flere af de penge der er i danske fodbold skal sendes hen mod topklubberne.
- Men vil det ikke på sigt netop ødelægge produktet som de prøver at forbedre? Ved at øge forskellen fjerner man jo mere og mere spændingen om hvem der render med mesterskabet.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet kan jeg sagtens se.....du får nogle vind-eller-forsvind kampe, noget cup/pokal ind over. Det vil alt andet lige give mere spænding - ihvertfald for den "objektive" seer.....for det var nok en slags spænding jeg som OB fan gerne så mig frabedt.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
Comment
-
Det er da fuldstændig til grin, at man har ødslet penge på et projekt, som man ikke var sikker på, der var reel vilje til at gennemføre, jeg er målløs. Dansk fodbold er simpelthen så amatøragtigt, så det skriger til himlen. Men når det er sagt, er det glimrende, at man går væk fra det luftkastel der hedder slutspil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er da fuldstændig til grin, at man har ødslet penge på et projekt, som man ikke var sikker på, der var reel vilje til at gennemføre, jeg er målløs. Dansk fodbold er simpelthen så amatøragtigt, så det skriger til himlen. Men når det er sagt, er det glimrende, at man går væk fra det luftkastel der hedder slutspil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet mener jeg så også vil være den værste af alle modeller.....hvorfor i alverden skulle nr 7 lige pludselig have muligheden for at vinde en EL plads.....kæft hvor må nr. 4,5 og 6 føle sig pissed på.
Men generelt så handler styrkelsen af toppen jo om at flere af de penge der er i danske fodbold skal sendes hen mod topklubberne.
- Men vil det ikke på sigt netop ødelægge produktet som de prøver at forbedre? Ved at øge forskellen fjerner man jo mere og mere spændingen om hvem der render med mesterskabet.....Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment