Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superliga struktur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Og egentlig overraskende at det er fra 1.Div. At mmodstanden kommer.
    Ikke når du hører grunden..
    men kan da pm den til dig når du pm'er mig navnet på den spændende angriber du snakkede om forleden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ikke når du hører grunden..
      men kan da pm den til dig når du pm'er mig navnet på den spændende angriber du snakkede om forleden
      Ikke noget fedten!!! Det ved i godt...

      IND OVER MED NOGET INFO!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Ikke noget fedten!!! Det ved i godt...

        IND OVER MED NOGET INFO!!!
        Der er sidste møde i denne uge mener jeg. Der bliver det endelig afgjort men flere små klubber ved ikke om det bliver nødvendigt at dukke op da det stort set er afgjort. Men kan da godt afsløre at OB er i blandt den gruppe som de små klubber stejler imod..
        Men alle klubber prøver jo at pleje deres egne interesser og alle vil have større andel i kagen

        Comment


          Så er det guldtilobs tur..?



          Takker for info, ja der må være utroligt mange interesser på spil, på kryds og tværs... men håber da ikke det er fordi vi skulle være de stygge omkring bordet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Så er det guldtilobs tur..?



            Takker for info, ja der må være utroligt mange interesser på spil, på kryds og tværs... men håber da ikke det er fordi vi skulle være de stygge omkring bordet...
            De syntes de små klubber at vi er. Jo. Sammen med en 5-6 andre. Pænt nemt at gætte sig til de fleste af dem..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De syntes de små klubber at vi er. Jo. Sammen med en 5-6 andre. Pænt nemt at gætte sig til de fleste af dem..
              Ærgerligt at høre, spændende hvad det præcist bunder ud i, men det er jo nok de få der vil rage til sig, på klassisk vis...

              Må jeg gætte på BIF er med... næste...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Der er sidste møde i denne uge mener jeg. Der bliver det endelig afgjort men flere små klubber ved ikke om det bliver nødvendigt at dukke op da det stort set er afgjort. Men kan da godt afsløre at OB er i blandt den gruppe som de små klubber stejler imod..
                Men alle klubber prøver jo at pleje deres egne interesser og alle vil have større andel i kagen
                Hmm. Er spændt på at høre mere efter det næste møde. Jeg tror på hvad du skriver, men tvivler alligevel en del på, at det er så godt som afgjort allerede.

                Det undrer mig i hvert fald rigtig meget hvis det virkeligt skulle være tilfældet, at det nærmest allerede er afgjort - og der ikke har været skrevet noget om det i medierne. Der er alligevel en del journalister, der har meget fokus på dette og de største medier virker til at have fornuftige kontakter i de fleste klubber.

                Især hvis det er fordi det primært er 1. divisionsklubber der er imod forslaget. Som jeg har forstået afstemningsstrukturen har de 8 "største" klubber 2 stemmer hver ift. afstemningen om superligaen. Dvs. hvis 6-7 af dem er for strukturændringer kan de mindre klubber ikke rigtig gøre noget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  De syntes de små klubber at vi er. Jo. Sammen med en 5-6 andre. Pænt nemt at gætte sig til de fleste af dem..
                  Hvis det er rigtigt, at det kollapser med slutspil er det jo en glædens dag!

                  Comment


                    Det er vel grp A? HyperCube har opdelt holdene i 3 grp med 8 i hver (SL/1. Div)
                    forestiller mig at nogle undre sig over at OB er i grp A, de seneste år taget i betragtning?
                    A) FC København, FC Midtjylland, FC Nordsjælland, AaB, Esbjerg, Brøndby, Randers, OB

                    Comment


                      Jeg troede faktisk det var så godt som afgjort at vi fik 14 hold og slutspil. Men så kan vi da glæde os over at vi fik vores udlejede angriber tilbage ....

                      Comment


                        Og det var jo så ikke ham man kunne have forventninger til...vel :-/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Hmm. Er spændt på at høre mere efter det næste møde. Jeg tror på hvad du skriver, men tvivler alligevel en del på, at det er så godt som afgjort allerede.

                          Det undrer mig i hvert fald rigtig meget hvis det virkeligt skulle være tilfældet, at det nærmest allerede er afgjort - og der ikke har været skrevet noget om det i medierne. Der er alligevel en del journalister, der har meget fokus på dette og de største medier virker til at have fornuftige kontakter i de fleste klubber.

                          Især hvis det er fordi det primært er 1. divisionsklubber der er imod forslaget. Som jeg har forstået afstemningsstrukturen har de 8 "største" klubber 2 stemmer hver ift. afstemningen om superligaen. Dvs. hvis 6-7 af dem er for strukturændringer kan de mindre klubber ikke rigtig gøre noget.
                          Jeg fortæller bare de oplysninger jeg har fra en rigtig troværdig kilde som jeg stoler 100% på.
                          Så vidt jeg forstod skulle der 75% af stemmerne til en ændring. Og det skulle være næsten umuligt pt..
                          Så med mindre at et eller andet skørt sker bliver det den gamle model..

                          men undrede mig også over at det ikke er "breaket" andre steder..

                          Men skulle dette vise sig ikke at holde stik skal jeg nok få historien hvorfor og komme med den her

                          Comment


                            Shit, hvis 2 hold rykker ud, som det ser ud nu, så kommer vi til at kæmpe mod VFF, GF, sdr. Jyske, Hobro om at undgå de 2 pladser

                            Comment


                              Fedest hvis dette lorte projekt ikke lykkedes.

                              Dansk fodbold dør fuldstændigt, hvis slutspillet bliver en realitet.
                              Jeg væmmes ved tanken om at disse hockeyregler indføres - føj.
                              Min interesse for dansk fodbold dør fuldstændigt, hvis dette sker.

                              Comment


                                Kan se det er Onsdag der er møde igen, det er om ikke andet så i hvert fald sidste chance der, men hvis ikke det sker, så passer det jo meget godt med vi nok ved besked her i ugens løb...

                                http://www.bt.dk/superligaen/superli...-foerste-moede

                                De 8 hold i gruppe A, hvor vi selv er med, har åbenbart 2 stemmer...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X