Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superliga struktur
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet kan ikke lade sig gøre. TV-aftalen for de næste mange år er forhandlet på plads, og i den er tv-stationerne garanteret minimum 33 kampe pr. sæson. Europa-rettighederne hænger ikke sammen med Superligaen, så man kan ikke "dreje på den knap", så at sige.
Kan ikke se hvordan det snart skal komme til at gå op med 14 hold. .. Det bliver jo noget med 3 kampe mod nogen hold så vel, som det allerede er nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet kan ikke lade sig gøre. TV-aftalen for de næste mange år er forhandlet på plads, og i den er tv-stationerne garanteret minimum 33 kampe pr. sæson. Europa-rettighederne hænger ikke sammen med Superligaen, så man kan ikke "dreje på den knap", så at sige."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Mit bedste bud er at de 8 øverste hold mødes i slutspillet. De 4 nederste møder de 4 øverste i 1. Div. I slutspillet om op/nedrykning i en ny 8 holds turnering. De 8 nederste i 1.div. spiller så om nedrykning til 2.div.
Det er næsten det eneste jeg kan se passer med antal kampe. Det vil dog være en kedelig række den sidste :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Ideen med at slutspillets point er dobbelt så meget værd som grundspillet har jeg det ikke godt med. Det er, efter min mening, et større sportsligt problem end den nuværende konstellation, med et ulige antal kampe.
Comment
-
Comment
-
Det lyder meget spændende alt sammen men, der er stadig mange spørgsmål. Vil de lade de 2 hold som ligger til nedrykning blive oppe når ligaen bliver udvidet. Eller lade dem spille knald / fald kampe mod nr 3 og 4 fra 1 division.
Og hvad med slutspillet? Er det top 4 så nr. 1 møder nr. 4 bedst over 2 kampe som en slags semifinale. Også nr. 2 mod nr. 3
Eller er der 6 hold som spiller mod hinanden 1 gang og vinderen er mester. Evt. Kunne man få point med over 3 point for 1 og 2 i grundspillet 3 og 4 får 1 point med 5 og 6 får 0 point med over.
Der er rigtig mange muligheder. Men vigtigst af alt skal vi have flere hold i Alka Superligaen
Comment
-
Årsag? ... Alt!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment