Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Hellere Thorborg end Jan Bech. I hvert fald for mig.
    Det var ikke personen men det der blev sagt ..

    Det var et mere end roligt vindue. Vi har relativt mange udløb af kontrakter over de næste 12 måneder, og vi arbejder intenst med at forbedre og forfine den nuværende trup samt naturligvis sætte ind på de områder, hvor vi ved, der er behov for forbedringer, for at vi kan komme til det næste niveau”

    Det lader til at man i OB har svært ved blot at holde status quo ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Det var ikke personen men det der blev sagt ..

      Det var et mere end roligt vindue. Vi har relativt mange udløb af kontrakter over de næste 12 måneder, og vi arbejder intenst med at forbedre og forfine den nuværende trup samt naturligvis sætte ind på de områder, hvor vi ved, der er behov for forbedringer, for at vi kan komme til det næste niveau”

      Det lader til at man i OB har svært ved blot at holde status quo ..
      Hvad er det præcist fu vil have/tror at OB ikke allerede gør? Har vi ikke holdt status quo?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Det var ikke personen men det der blev sagt ..

        Det var et mere end roligt vindue. Vi har relativt mange udløb af kontrakter over de næste 12 måneder, og vi arbejder intenst med at forbedre og forfine den nuværende trup samt naturligvis sætte ind på de områder, hvor vi ved, der er behov for forbedringer, for at vi kan komme til det næste niveau”

        Det lader til at man i OB har svært ved blot at holde status quo ..
        Det lyder fuldstændig som en Jesper Hansen udtalelse.

        Comment


          https://www.bt.dk/superligaen/sports...kke-slut-endnu

          Hansen mener vi er forstærkede med Lund.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det lyder fuldstændig som en Jesper Hansen udtalelse.
            Ja det var sgu egentlig også min tanke. Der er sgu intet revolutionerende over det der. Mon ikke de fleste bøf-fans i stedet tænker hvorfor man ikke prompte fik reageret på at man har en forfærdelig keeper?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              https://www.bt.dk/superligaen/sports...kke-slut-endnu

              Hansen mener vi er forstærkede med Lund.
              Og bekræfter rygtet at ham den tidligere FCK spiller til OB var en and

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                Hvad er det præcist fu vil have/tror at OB ikke allerede gør? Har vi ikke holdt status quo?
                P.t. ligger vi uden for top6 som er målet for sæsonen og det har vi gjort det meste af efteråret som vi inøvrigt sluttede dårligt af. For at nå målet skal der altså ydes mere end hidtil og der er færre kampe at gøre det i. Til at gøre det tror jeg det kræver mere end en tilgang af Oliver Lund .. jeg mener heller ikke at vi holder status quo med tilgang af en reservespiller mens vi afskiber tre spiller.
                Første kamp er mod FCK ude mens klubberne lige bag os har “lette” kampe så vi kan hurtigt falde yderligere bagud og så er der ikke mange kampe til at hente top6 ..
                Jeg har svært ved at tro at vores sportsdirektør er sit ansvar voksent og indfrier vores mål men det er tilsyneladende uden konsekvenser .. og jeg er træt af at høre undskyldningen om økonomi .. dårligere økonomier ender foran os hvert år ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Tingene er gået som jeg forventede, nemlig ingenting, det skrev jeg også for et par måneder siden, at sådan ville det gå. Men der er ting der bekymrer mig dybt:

                  1. At man vælger at tilknytte Lund, som er en signing fuldstændig uden perspektiv sportsligt og økonomisk.
                  2. At Kamil viste sig at være et flop, og man nu erkender, at hans tilstand ikke var god nok da man hentede ham, altså har man hentet en spiller ind i panik, som ikke var god nok.
                  3. Kassen er opbrugt, hvorfor vi nu må afvente og i stedet for at være på forkant, ender vi med til sommer at skulle lappe, måske NT kan overtales til endnu engang at lukke lædere op til paniksatsninger.
                  4. At der mangler en klarhed over retningen, hvorfor klubben reelt endnu ikke ved, hvilke typer den vil have, og hvor mange der er brug for til forskellige positioner. Hvilke perspektiver lægger der i truppen som den er nu?

                  JH er igen rykket frem til start, og hans proces med at udvikle klubben og holdet går for langsomt frem, og bliver ved med at hænge fast i gamle problemstillinger, som det var meningen JH skulle løse.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    P.t. ligger vi uden for top6 som er målet for sæsonen og det har vi gjort det meste af efteråret som vi inøvrigt sluttede dårligt af. For at nå målet skal der altså ydes mere end hidtil og der er færre kampe at gøre det i. Til at gøre det tror jeg det kræver mere end en tilgang af Oliver Lund .. jeg mener heller ikke at vi holder status quo med tilgang af en reservespiller mens vi afskiber tre spiller.
                    Første kamp er mod FCK ude mens klubberne lige bag os har “lette” kampe så vi kan hurtigt falde yderligere bagud og så er der ikke mange kampe til at hente top6 ..
                    Jeg har svært ved at tro at vores sportsdirektør er sit ansvar voksent og indfrier vores mål men det er tilsyneladende uden konsekvenser .. og jeg er træt af at høre undskyldningen om økonomi .. dårligere økonomier ender foran os hvert år ..
                    3 afgange hvoraf 2 stk. med meget stor sandsynlighed ikke ville være i nærheden af start11'eren, og Vacek som vel har spillet under 30 min. sammenlagt .. utilfredsstillende for ham, og for OB, så videre med ham. Oliver Lund ind som gardering for en skadet spiller som til sidst ikke var naturlig starter. Jeg synes det ligner status quo. Selvf. med den nuanceforskel der er på Lund og Ludwig, og det faktum at der er pt. er sluppet en spiller fra en overbefolket midtbane. Samlet ser tror jeg det giver JM lidt flere strenge at spille på, uden at truppen er direkte styrket.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Tingene er gået som jeg forventede, nemlig ingenting, det skrev jeg også for et par måneder siden, at sådan ville det gå. Men der er ting der bekymrer mig dybt:

                      1. At man vælger at tilknytte Lund, som er en signing fuldstændig uden perspektiv sportsligt og økonomisk.
                      2. At Kamil viste sig at være et flop, og man nu erkender, at hans tilstand ikke var god nok da man hentede ham, altså har man hentet en spiller ind i panik, som ikke var god nok.
                      3. Kassen er opbrugt, hvorfor vi nu må afvente og i stedet for at være på forkant, ender vi med til sommer at skulle lappe, måske NT kan overtales til endnu engang at lukke lædere op til paniksatsninger.
                      4. At der mangler en klarhed over retningen, hvorfor klubben reelt endnu ikke ved, hvilke typer den vil have, og hvor mange der er brug for til forskellige positioner. Hvilke perspektiver lægger der i truppen som den er nu?

                      JH er igen rykket frem til start, og hans proces med at udvikle klubben og holdet går for langsomt frem, og bliver ved med at hænge fast i gamle problemstillinger, som det var meningen JH skulle løse.
                      Fuldstændig enig desværre. I næste sæson er der 3 nedrykkere. Det kræver at man er skarp, med henblik på forlængelser og tilgange. Det kræver en mere pro aktiv stil, end JH udviser.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        3 afgange hvoraf 2 stk. med meget stor sandsynlighed ikke ville være i nærheden af start11'eren, og Vacek som vel har spillet under 30 min. sammenlagt .. utilfredsstillende for ham, og for OB, så videre med ham. Oliver Lund ind som gardering for en skadet spiller som til sidst ikke var naturlig starter. Jeg synes det ligner status quo. Selvf. med den nuanceforskel der er på Lund og Ludwig, og det faktum at der er pt. er sluppet en spiller fra en overbefolket midtbane. Samlet ser tror jeg det giver JM lidt flere strenge at spille på, uden at truppen er direkte styrket.
                        jeg har svært ved at se hvordanJM har flere strenge at spille på med færre spillere ...

                        kan godt være at de der forlod os har langt til start11 men der er trods alt en grund til at man har reserver og dem har vi nu færre af ..

                        det ville klæde JH at hente en forsvarsspiller der styrkede truppen frem for en kortsigtet reservespiller der tidligere ikke gjorde sig væsentligt på et ringere OB hold .. med en forventet afgang af Tverskov til sommer kunne vi have haft en spiller til at kæmpe sig ind på holdet allerede nu ..

                        At man kan være enig med JH om at vi har forstærket sig i dette vindue eller bare er status quo er mig helt ubegribeligt ... at JH syntes det er mig helt ubegribeligt men desværre ikke overraskende ..
                        Last edited by Plum; 02-02-2019, 10:37.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...atis-/side/0/1
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            jeg har svært ved at se hvordanJM har flere strenge at spille på med færre spillere ...

                            kan godt være at de der forlod os har langt til start11 men der er trods alt en grund til at man har reserver og dem har vi nu færre af ..

                            det ville klæde JH at hente en forsvarsspiller der styrkede truppen frem for en kortsigtet reservespiller der tidligere ikke gjorde sig væsentligt på et ringere OB hold .. med en forventet afgang af Tverskov til sommer kunne vi have haft en spiller til at kæmpe sig ind på holdet allerede nu ..

                            At man kan være enig med JH om at vi har forstærket sig i dette vindue eller bare er status quo er mig helt ubegribeligt ... at JH syntes det er mig helt ubegribeligt men desværre ikke overraskende ..
                            Det er jo også min subjektive vurdering, som er set med den vinkel at OL er mere "polyvant" i backlinjen end KEP på noget tidspunkt ville være. På midtbanen er der sagt farvel til en spiller som ikke har tilbudt det der har berettiget til flere min. på banen, og der rigeligt tilbage der kan og vil yde det samme som Vacek har gjort. 4. keeperens afgang er næsten ikke værd at beskæftige sig med i SL sammenhæng
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Tingene er gået som jeg forventede, nemlig ingenting, det skrev jeg også for et par måneder siden, at sådan ville det gå. Men der er ting der bekymrer mig dybt:

                              1. At man vælger at tilknytte Lund, som er en signing fuldstændig uden perspektiv sportsligt og økonomisk.
                              2. At Kamil viste sig at være et flop, og man nu erkender, at hans tilstand ikke var god nok da man hentede ham, altså har man hentet en spiller ind i panik, som ikke var god nok.
                              3. Kassen er opbrugt, hvorfor vi nu må afvente og i stedet for at være på forkant, ender vi med til sommer at skulle lappe, måske NT kan overtales til endnu engang at lukke lædere op til paniksatsninger.
                              4. At der mangler en klarhed over retningen, hvorfor klubben reelt endnu ikke ved, hvilke typer den vil have, og hvor mange der er brug for til forskellige positioner. Hvilke perspektiver lægger der i truppen som den er nu?

                              JH er igen rykket frem til start, og hans proces med at udvikle klubben og holdet går for langsomt frem, og bliver ved med at hænge fast i gamle problemstillinger, som det var meningen JH skulle løse.
                              Om Kamil siger JH i interviewet: Der må vi så sige, at Kamil (Vacek, red.) kom til os i en form, der ikke var tilstrækkelig. Og det vidste vi nok godt.

                              Ordet "nok" er interessant. Enten vidste han eller også vidste han det ikke. Men det lyder som om han vidste det. Altså et all in flop.

                              Han væver også om konsekvenserne af at der er åbent vindue i andre lande. Det betyder jo kun at andre lande har ret til at købe OB-spillere, som ikke kan erstattes før til sommer. Vi kan altså miste en midt i sæsonen. Og vi kan stå i den situation at der skal hentes flere stamspillere til sommer.

                              Jeg tror, at JH kan have ret i, at Oliver Lund kan profitere af den nye spillestil. Og jeg synes det er helt ok at leje ham. Jeg vil ikke udelukke, at det kan gå så godt, at han ender med en kontrakt.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det var ikke personen men det der blev sagt ..

                                Det var et mere end roligt vindue. Vi har relativt mange udløb af kontrakter over de næste 12 måneder, og vi arbejder intenst med at forbedre og forfine den nuværende trup samt naturligvis sætte ind på de områder, hvor vi ved, der er behov for forbedringer, for at vi kan komme til det næste niveau”

                                Det lader til at man i OB har svært ved blot at holde status quo ..
                                Jeg er temmelig sikker på at Ebbe Sand er ved at gøre klar til en ny træner til næste sæson.
                                Det vil ikke give mening at hente spillere nu som en ny træner ikke vil bruge.

                                Comment

                                Working...
                                X