Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    På den ene side vil jeg brække mig over at fck bare hamstrer vores stjerner gratis. På den anden side så vi i sidste uge at vi ikke kan måle os med fck hverken økonomisk eller spillemæssigt, så det må bare være ekstra benzin på tanken for at udvikle de ting vi har gang i, så vi som minim bliver et hold der lægges mærke til udenfor landets grænser, så de skal kaste penge efter de gode spillere vi har.

    Comment


      Så bliver det en tilværelse som reserve, tror ikke på at Gryte nogensinde bliver fast målmandsprofil for FCK. De vil højest give ham chancen i en periode, men derefter finde en anden, han er ikke en topholdsmålmand. Det er min vurdering.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Så bliver det en tilværelse som reserve, tror ikke på at Gryte nogensinde bliver fast målmandsprofil for FCK. De vil højest give ham chancen i en periode, men derefter finde en anden, han er ikke en topholdsmålmand. Det er min vurdering.
        Jeg er faktisk uenig. Synes han med afstand er den bedste keeper, og vil umiddelbart se ham slå Joronen relativt nemt af. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, dog.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Jeg er faktisk uenig. Synes han med afstand er den bedste keeper, og vil umiddelbart se ham slå Joronen relativt nemt af. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, dog.
          Det synes jeg egentligt også. Men der er bare forskel på at være den bedste keeper i ligaen og spille i OB, og så spille i FCK. Vi ser gang på gang gode profiler i provinsklubberne ikke slå til i FCK, og min vurdering er, at Gryte ikke har det der skal til. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er bare min fornemmelse.

          ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det synes jeg egentligt også. Men der er bare forskel på at være den bedste keeper i ligaen og spille i OB, og så spille i FCK. Vi ser gang på gang gode profiler i provinsklubberne ikke slå til i FCK, og min vurdering er, at Gryte ikke har det der skal til. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er bare min fornemmelse.

            ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.
            Nu har han også et sindssygt stærkt forsvar foran sig i fcm. Gryte not so much i OB :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Så bliver det en tilværelse som reserve, tror ikke på at Gryte nogensinde bliver fast målmandsprofil for FCK. De vil højest give ham chancen i en periode, men derefter finde en anden, han er ikke en topholdsmålmand. Det er min vurdering.
              Jeg er så til gengæld delvist enig. Jeg tvivler også på ham som førstekeeper hos FCK. Selvom det ikke er et udpræget træk i FCKs spillestil, at spille den op nede fra, så er han altså ganske enkelt for dårlig med skoene til, at han kan blive interessant for særligt mange store klubber. Hans indgreb i luftspillet synes jeg er forbedrede, men de lader stadig en del tilbage at ønske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jeg er så til gengæld delvist enig. Jeg tvivler også på ham som førstekeeper hos FCK. Selvom det ikke er et udpræget træk i FCKs spillestil, at spille den op nede fra, så er han altså ganske enkelt for dårlig med skoene til, at han kan blive interessant for særligt mange store klubber. Hans indgreb i luftspillet synes jeg er forbedrede, men de lader stadig en del tilbage at ønske.
                Enig og dertil mangler han den udstråling og lederkarisma, som det kræver at være FCKs førstemålmand.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Det synes jeg egentligt også. Men der er bare forskel på at være den bedste keeper i ligaen og spille i OB, og så spille i FCK. Vi ser gang på gang gode profiler i provinsklubberne ikke slå til i FCK, og min vurdering er, at Gryte ikke har det der skal til. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er bare min fornemmelse.

                  ps. dog vil jeg sige, at Gryte er faldet i niveau, en Jesper Hansen i FCM er også en stærk keeper, måske lidt bedre på det sidste halve år.
                  Er ret enig med dig, men tror grunden til han ikke ser så god UG mere er arving har bedre styr på forsvaret især efter vi er gået over i 5-3-2 derfor har han ikke så mange afgørende redninger, jeg kan ikke huske hvornår han sidst havde en pointafgøremde redning.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er ret enig med dig, men tror grunden til han ikke ser så god UG mere er arving har bedre styr på forsvaret især efter vi er gået over i 5-3-2 derfor har han ikke så mange afgørende redninger, jeg kan ikke huske hvornår han sidst havde en pointafgøremde redning.
                    Tja, mod Vejle?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Tja, mod Vejle?
                      Havde han det? Der var 10 min ca jeg ikke så

                      edir: hvis det er redningen efter 70 min så er det imo en redning enhver målmand i ligaen bør redde
                      Last edited by Magge; 19-02-2019, 22:09.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Havde han det? Der var 10 min ca jeg ikke så

                        edir: hvis det er redningen efter 70 min så er det imo en redning enhver målmand i ligaen bør redde
                        Jovist, men den er da stadig pointreddene.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Jovist, men den er da stadig pointreddene.
                          Præcis - og nej, det er ikke nogen verdensklasseredning, men hans gode placering og ro gør den alt andet lige nemmere at lave.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Jovist, men den er da stadig pointreddene.
                            Det kan du så sandelig have ret i
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Havde han det? Der var 10 min ca jeg ikke så

                              edir: hvis det er redningen efter 70 min så er det imo en redning enhver målmand i ligaen bør redde
                              Har du set Jeppe Højbjerg ;)
                              Den mand må give en del panik i Esbjerg.

                              Synes egentlig heller ikke Gryte har så mange "spektakulære" redninger mere, men også bare et bedre forsvar som heldigvis fjerner et par af hans muligheder for det. Og synes stadig jeg har den ro ved bolden på vores halvdel som jeg manglede i lang tid.

                              Comment

                              Working...
                              X