Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det vil i hvert fald være en skidt forfatning Ludwig kommer tilbage i, hvis ikke han kan slå Lund af, så det vil jeg antage. Til gengæld er Ludwig jo ikke selvskrevet på holdet. Han var jo 4. Valg den sidste del af efteråret, så med mindre vi får flere skader, så er konkurrencen da intakt. Lund kan så til gengæld vikariere på backerne også, så kløve ikke skal ned og agere back. Det har helt sikkert også spillet med i valget af ham tror jeg. Det havde selvfølgelig været bedre med både en konkurrencedygtig back og midterforsvarer, men det er der bare rigtig meget, der tyder på vi ikke har penge til.
    AL er ikke god nok til et top 6 hold.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      AL er ikke god nok til et top 6 hold.
      Pudsigt. Vi hentede ham ellers fra et top 6-hold, hvor han tilmed var nøglespiller.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Pudsigt. Vi hentede ham ellers fra et top 6-hold, hvor han tilmed var nøglespiller.
        Orskov - tornjerg 1-0 😄

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          P.t. ligger vi uden for top6 som er målet for sæsonen og det har vi gjort det meste af efteråret som vi inøvrigt sluttede dårligt af. For at nå målet skal der altså ydes mere end hidtil og der er færre kampe at gøre det i. Til at gøre det tror jeg det kræver mere end en tilgang af Oliver Lund .. jeg mener heller ikke at vi holder status quo med tilgang af en reservespiller mens vi afskiber tre spiller.
          Første kamp er mod FCK ude mens klubberne lige bag os har “lette” kampe så vi kan hurtigt falde yderligere bagud og så er der ikke mange kampe til at hente top6 ..
          Jeg har svært ved at tro at vores sportsdirektør er sit ansvar voksent og indfrier vores mål men det er tilsyneladende uden konsekvenser .. og jeg er træt af at høre undskyldningen om økonomi .. dårligere økonomier ender foran os hvert år ..
          Jeg forstår bare ikke hvad det er, at PB kan lære fra det du henviser til i første omgang, for OB har vel stortset gjort det samme som BIF.
          De tre spillere der ryger tror jeg skabte mere støj end de vil lave point. Lund kan dække ind på backerne. Synes du mangler lidt nuancer i din tilgang.
          Jeg er dog heller ikke tilfreds, da jeg havde håbet på mere, og jeg synes som dig også at vi skal have andet end for at sikre top6.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Pudsigt. Vi hentede ham ellers fra et top 6-hold, hvor han tilmed var nøglespiller.
            Mener du han har spillet til det. Hans makker i Horsens kunne have trukket dig med som top 6 spiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Mener du han har spillet til det. Hans makker i Horsens kunne have trukket dig med som top 6 spiller.
              Hvem spillede han sammen med i Horsens da

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Mener du han har spillet til det. Hans makker i Horsens kunne have trukket dig med som top 6 spiller.
                Tak for tilliden, men jeg tror trods alt ikke jeg var blevet top 6 spiller i Superligaen, selv med Mikkel Qvist som makker. Og så god var Qvist trods alt heller ikke - det er helt klart mit indtryk, at det var Ludwig, der var hjernen i det forsvar. Og nej, Ludwig har ikke været blændende, men udover den katastrofale start sammen med KEP, synes jeg egentlig han har været fornuftig..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Tak for tilliden, men jeg tror trods alt ikke jeg var blevet top 6 spiller i Superligaen, selv med Mikkel Qvist som makker. Og så god var Qvist trods alt heller ikke - det er helt klart mit indtryk, at det var Ludwig, der var hjernen i det forsvar. Og nej, Ludwig har ikke været blændende, men udover den katastrofale start sammen med KEP, synes jeg egentlig han har været fornuftig..
                  Det var Sanneh indtil årsskiftet og derefter Tshiembe ... mest, måske kun.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det var Sanneh indtil årsskiftet og derefter Tshiembe ... mest, måske kun.
                    Jeg så ikke særlig mange Horsens-kampe det år, men Qvist spillede ifølge superstats.dk 33 kampe, 28 fra start.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Jeg så ikke særlig mange Horsens-kampe det år, men Qvist spillede ifølge superstats.dk 33 kampe, 28 fra start.
                      Men ikke i det centrale forsvar :D.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Det var Sanneh indtil årsskiftet og derefter Tshiembe ... mest, måske kun.
                        To forsvarspillere jeg til en hver tid hellere ville have en AL
                        siden 1887

                        Comment


                          Man må jo sige at Horsens´s defensiv er markant dårligere i denne sæson. Mon ikke AL på en eller anden måde er en del af forklaringen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Man må jo sige at Horsens´s defensiv er markant dårligere i denne sæson. Mon ikke AL på en eller anden måde er en del af forklaringen.
                            Det kunne han sagtens være, men jeg tror nu at Sanneh havde den største personlige andel der og så er det jo heller ikke så relevant hvad Ludwig lavede sidste år, det er mere relevant for jer hvad han kan i år ... spillere svinger jo op og ned, inden for rammerne af sin formåen.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Tak for tilliden, men jeg tror trods alt ikke jeg var blevet top 6 spiller i Superligaen, selv med Mikkel Qvist som makker. Og så god var Qvist trods alt heller ikke - det er helt klart mit indtryk, at det var Ludwig, der var hjernen i det forsvar. Og nej, Ludwig har ikke været blændende, men udover den katastrofale start sammen med KEP, synes jeg egentlig han har været fornuftig..
                              Qvist kunne næppe trække dig med. Men Sanneh kunne let have fået dig til at ligne en top 6 spiller på samme måde som han trak AL op

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                To forsvarspillere jeg til en hver tid hellere ville have en AL
                                Samme Tshiembe som spiller i Skotland nu?

                                Comment

                                Working...
                                X