Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Klubben er jo stadig afhængig af indtægter på salg af spillere i stort set hvert vindue, så det spiller jo nok ind. Uden at have noget i det, kunne en klub som Red Bull Salzburg måske også være en bejler til MJ.
    Østrig lukker 6.feb, så det var faktisk ikke noget helt dumt bud. Ellers kunne det være USA, Rusland eller de nordiske lande. Økonomisk kan man jo lidt håbe på en russisk klub, men det lyder lidt hårdt for Mathias selv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Østrig lukker 6.feb, så det var faktisk ikke noget helt dumt bud. Ellers kunne det være USA, Rusland eller de nordiske lande. Økonomisk kan man jo lidt håbe på en russisk klub, men det lyder lidt hårdt for Mathias selv.
      Ja- det lyder som et fint bud, og jeg vil da også mene at Rusland er for stor en mundfuld. Norge/Sverige .. hmm bob bob, så kan han vel lige så godt blive hvor han er, og det håber jeg så han gør.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ja- det lyder som et fint bud, og jeg vil da også mene at Rusland er for stor en mundfuld. Norge/Sverige .. hmm bob bob, så kan han vel lige så godt blive hvor han er, og det håber jeg så han gør.
        Top2-3 stykker i Skandinavien er vel stadig et spring frem i forhold til OB .. bare tilskuere og mulighed for at spille europæisk ... sikkert også løn og vindue til udenlandske klubber ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Med de vinduer der stadig er åbne gætter jeg på Rosenborg eller et sommer skifte til Gladbach.
          Rusland,USA og Kina lyder usandsynligt
          Med mindre, selvfølgelig, at det kan være med til at forklare OB’s bemærkelsesværdigt store interesse i at lade MJ gå. At der ligger et tocifret bud fra Rusland, USA eller Kina.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Top2-3 stykker i Skandinavien er vel stadig et spring frem i forhold til OB .. bare tilskuere og mulighed for at spille europæisk ... sikkert også løn og vindue til udenlandske klubber ...
            Joh, men jeg ser ingen bedre muligheder for spilletid, end at blive i OB .. der er jo ingen garanti for spilletid i hverken Molde eller Malmø
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Joh, men jeg ser ingen bedre muligheder for spilletid, end at blive i OB .. der er jo ingen garanti for spilletid i hverken Molde eller Malmø
              Men det har lugter ærligt talt også en del af, at OB er meget interesserede i at sælge Mathias. Når man lader en spiller være så meget fraværende i en opstart, så tyder det på, at man er meget opsatte på, at han skal lande en aftale andetsteds. Det er altså normalt kun noget vi ser, når det handler om spiller der i den grad er i udkanten af truppen. Hvis Mathias har indtrykket af, at OB er opsatte på at få ham afsat, og vejen til spilletid her måske heller ikke ser super nem ud her i nærmeste fremtid, så kan jeg da snildt se, hvorfor han også ville være interesseret i at komme videre.

              Comment


                I følge Lasse Vøge på Twitter, så er OB og den anden klub enig om en pris, så nu er det bare op til MJ om det er noget han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Men det har lugter ærligt talt også en del af, at OB er meget interesserede i at sælge Mathias. Når man lader en spiller være så meget fraværende i en opstart, så tyder det på, at man er meget opsatte på, at han skal lande en aftale andetsteds. Det er altså normalt kun noget vi ser, når det handler om spiller der i den grad er i udkanten af truppen. Hvis Mathias har indtrykket af, at OB er opsatte på at få ham afsat, og vejen til spilletid her måske heller ikke ser super nem ud her i nærmeste fremtid, så kan jeg da snildt se, hvorfor han også ville være interesseret i at komme videre.
                  Enig. Men jeg må indrømme, at jeg godt nok synes det er ærgerligt. Vi har for en gangs skyld et talent med meget tydelige spidskompetencer af den slags, der kan blive rigtig mange penge værd, hvis han får et større eller mindre gennembrud i suppen. Og med enten en kommende top-6 kamp, hvor vi ikke vil have mange chancer for at være med, hvor det er rigtig sjovt, eller et nedrykningsspil, hvor vi formentlig vil være udenfor overhængende fare, burde der imo være rigeligt med muligheder for at give ham spilletid.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                    I følge Lasse Vøge på Twitter, så er OB og den anden klub enig om en pris, så nu er det bare op til MJ om det er noget han vil.
                    Er vel også stort set det OB selv siger på hjemmesiden. Hvis han vidste noget andet end os andre burde han kende klubben eller landet.
                    Kan nu heller ikke finde det du henviser til på hans profil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det virker forhastet, han vil rejse ud på et tidspunkt hvor han ER blevet prøvet i superligaen og altså reelt ikke var god nok.
                      Han burde vente og det burde OB også ... men altså, det er jo ikke min sag :D.
                      Er det ikke et 'problem' hos mange unge spillere i dag?
                      De vil gerne afsted i en ung alder, og et eller andet sted er det vel forståeligt nok. Det er jo ikke sikkert de får chancen igen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Hvad f....foregår der. Får lov til at afsøge en mulighed...skal spillerne nu rende rundt og sælge sig selv, så OB kan få lidt kroner i kassen, eller har man en plan med et ungt talent, der kan udvikle sig til en profil som man derefter kan sælge dyrt, det som klubber med strategisk ledelse gør.
                        Jeg tror umiddelbart at det er nu eller til sommer at vi kan få mest for MJ! Lige nu kan vi afkræve en transfer baseret på hans potentiale. Senere vil transferen være baseret på aktuelle niveau, og det tager nok for lang tid for OB at forløse det optimalt og så har vi bare heller ikke været gode til at få den rigtige pris p den slags handler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Er vel også stort set det OB selv siger på hjemmesiden. Hvis han vidste noget andet end os andre burde han kende klubben eller landet.
                          Kan nu heller ikke finde det du henviser til på hans profil
                          Det er et svar, han har givet og derfor kommer det ikke automatisk på hans profil (men du kan finde det under "tweets and replies"). Inspireret af Faurskovs gæt: det kan være, han har hørt, det er en Red Bull klub, og det er derfor, han ikke er sikker på landet (som han skriver i dit svar). Indrømmet, det er lidt (meget) søgt, men både i USA og Østrig er vinduet jo stadig åbent..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Det er et svar, han har givet og derfor kommer det ikke automatisk på hans profil (men du kan finde det under "tweets and replies"). Inspireret af Faurskovs gæt: det kan være, han har hørt, det er en Red Bull klub, og det er derfor, han ikke er sikker på landet (som han skriver i dit svar). Indrømmet, det er lidt (meget) søgt, men både i USA og Østrig er vinduet jo stadig åbent..
                            Vi bliver nok meget klogere i løbet af ugen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                              Jeg tror umiddelbart at det er nu eller til sommer at vi kan få mest for MJ! Lige nu kan vi afkræve en transfer baseret på hans potentiale. Senere vil transferen være baseret på aktuelle niveau, og det tager nok for lang tid for OB at forløse det optimalt og så har vi bare heller ikke været gode til at få den rigtige pris p den slags handler.
                              Meget enig

                              Comment


                                Lyder til at Enghardt stadig tygger på vores tilbud

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kontrakttilbud

                                Comment

                                Working...
                                X