Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Som nævnt i tidligere indlæg fra min side, så er der en mindre procentdel, som har fået deres karantæne direkte efter bogen. Jeg vil ikke komme dybere ind på disse, men der er intet at rafle om, og karantænen er berettiget. Vi snakker måske 5% af de anholdte fra AGF-kampen. Så er der desværre de sidste 90-95% af de anholdte, som er blevet idømt karantæner m.m. på baggrund af antagelser ud fra få andres opførelse i den givne episode mod AGF.

    Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.
    Rettelse: (...)som klubben kunne have KÆMPET FOR at redde (men som det i sidste ende er politiet der bestemmer over)

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Så må vi håbe de er blevet klogere. Det er decideret dumt at blive dømt ude. Der er jo nok ikke begået justitsmord i alle sager.
    Som nævnt i tidligere indlæg fra min side, så er der en mindre procentdel, som har fået deres karantæne direkte efter bogen. Jeg vil ikke komme dybere ind på disse, men der er intet at rafle om, og karantænen er berettiget. Vi snakker måske 5% af de anholdte fra AGF-kampen. Så er der desværre de sidste 90-95% af de anholdte, som er blevet idømt karantæner m.m. på baggrund af antagelser ud fra få andres opførelse i den givne episode mod AGF.

    Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    EC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.

    EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.

    De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.
    Så må vi håbe de er blevet klogere. Det er decideret dumt at blive dømt ude. Der er jo nok ikke begået justitsmord i alle sager.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    EC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.

    EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.

    De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    De deltager i planlagte slåskampe.
    https://www.instagram.com/p/Bag4Z-OB...=161t6kry5uvs7

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ok troede faktisk kun det var PB der stod for den seance.
    Nope, EC var også til stede.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Eksempelvis står de 30 stykker sent om aftenen og venter på at spillerbussen returnerer fra Aalborg med en 1-0 sejr, og står med romerlys og slagsange. Nuvel, Province Boys er også en del af det, men jeg mindes også de to grupperinger har en forholdsvis tæt relation.
    Ok troede faktisk kun det var PB der stod for den seance.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad laver de uden for stadion der gør de kan beskrives som aktive?
    Eksempelvis står de 30 stykker sent om aftenen og venter på at spillerbussen returnerer fra Aalborg med en 1-0 sejr, og står med romerlys og slagsange. Nuvel, Province Boys er også en del af det, men jeg mindes også de to grupperinger har en forholdsvis tæt relation.

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    De deltager i planlagte slåskampe.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    På stadion, ja. Udenfor stadion, nej.
    Hvad laver de uden for stadion der gør de kan beskrives som aktive?

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Ja så må de nødvendigvis være inaktive.
    På stadion, ja. Udenfor stadion, nej.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    De fleste af dem har karantæner.
    Ja så må de nødvendigvis være inaktive.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Nogle der kender til en gruppering der kalder sig evil crows
    De fleste af dem har karantæner.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Jeg tror ikke længere at de er aktive, men er dog ikke helt sikker.

    https://www.facebook.com/38107985223...2974494044480/
    De er stadig aktive.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Nogle der kender til en gruppering der kalder sig evil crows
    Jeg tror ikke længere at de er aktive, men er dog ikke helt sikker.

    https://www.facebook.com/38107985223...2974494044480/

    Leave a comment:

Working...
X