Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Forstår jeg heller ikke. Fordi den sag der er igang er jo dem der har fået uberettiget karantæne. De uofficielle der har fået berettiget karantæne brokker sig jo ikke
    Er det noget du har belæg for at udtale dig om? Det kan jo være rimeligt svært at bevise tænker jeg.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Travlt med hvad? Hvordan har denne situation noget som helst at gøre med de uofficielles boykot og karantæner?
    Forstår jeg heller ikke. Fordi den sag der er igang er jo dem der har fået uberettiget karantæne. De uofficielle der har fået berettiget karantæne brokker sig jo ikke

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
    Kunne ikke være mere enig.

    Forstår godt klubben ikke har travlt hvis dette vanvid forsætter.
    Travlt med hvad? Hvordan har denne situation noget som helst at gøre med de uofficielles boykot og karantæner?

    Leave a comment:


  • thesheep
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg tager dybt afstand fra sådan nogle fans. Hellere et dødt stadion så. Og halvtomt.
    Kunne ikke være mere enig.

    Forstår godt klubben ikke har travlt hvis dette vanvid forsætter.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
    Vi grinte meget af dem der forsøgte, der hvor jeg sad, og det var egentlig uretfærdigt, for jeg synes der blev gjort et forsøg og det skal anerkendes. Når det er sagt, så noget af det der fik os til at le var primært at det lød som om capo og trommeslager var lidt en undskyldning for sig selv. Det skal forstås på den måde, at i stedet for at råbe og skrige løs i megafonen sang capoen "lidt for pænt" og det trak ikke rigtig nogen med. Fra hvor vi sad, lød det ligeledes som om, at trommeslageren ikke rigtig turde slå igennem på trommen, så den lød meget forkølet.
    Når det er sagt, synes jeg det er fedt at nogen forsøger at tage teten, og med lidt mere øvelse vil jeg ikke afvise det kan blive til en hæderlig stemning.
    Faktisk fuldstændig enig i din udlægning. Kunne have skrevet præcist det samme.

    Man kan synes at det er helt fundamentalt at man som capo kender sangene. Men jeg ved at man i øjeblikket når man står med mikrofonen og skal råbe op - så kan man simpelthen glemme teksten. Også selvom man har stået på tribunen de sidste 10 år.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Mest bekymrende er at stenkastet åbenbart er foregået under kampen...
    En rigtig fan var nok hellere på stadion end uden for.... Så håber da at han ikke er med i nogen grupperinger

    Leave a comment:


  • Jelnegaard47
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Hvad siger folk til stemningen igår?
    Vi grinte meget af dem der forsøgte, der hvor jeg sad, og det var egentlig uretfærdigt, for jeg synes der blev gjort et forsøg og det skal anerkendes. Når det er sagt, så noget af det der fik os til at le var primært at det lød som om capo og trommeslager var lidt en undskyldning for sig selv. Det skal forstås på den måde, at i stedet for at råbe og skrige løs i megafonen sang capoen "lidt for pænt" og det trak ikke rigtig nogen med. Fra hvor vi sad, lød det ligeledes som om, at trommeslageren ikke rigtig turde slå igennem på trommen, så den lød meget forkølet.
    Når det er sagt, synes jeg det er fedt at nogen forsøger at tage teten, og med lidt mere øvelse vil jeg ikke afvise det kan blive til en hæderlig stemning.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Hvad siger folk til stemningen igår?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Jeg tager dybt afstand fra sådan nogle fans. Hellere et dødt stadion så. Og halvtomt.
    Helt enig i at det er totalt uacceptabelt, håber den stenkastende person ikke har tilknytning til nogen fangruppering men blot er en no brain lonely Wolf,

    Fodbold tiltrækker nok desværre nogle typer der ikke kan tåler alkohol m.m og ønsker mere spænding og action end der foregår på banen. Svært at undgå kedelige situationer 100 %,, men håber at fangrupperinger vil tage afstand fra vold og udelukke personer der vil bruge vold,

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes nu alligevel, der skal mere til end indicier. Det må være let nok lige at vente at se - evnt. med foto. Men tages maske på, så det ikke er muligt at identificere tossen, er der jo nu en klar lov mod det. Brug den. Men ikke kun indicier. Det er unødvendigt.
    Er ikke uenig i at i en isoleret situation, skal man ikke straffes eller have karantæne hvis man har en maske i lommen. Poltiet vurdere at OB fans søger konforntration da OB fans nærmer sig en gruppe af udeholdsfans, kropsvisiterer og finder effekter som sandsynligvis skal bruges til en ulovlig handling, syntes den er lidt svær det er jo ikke ulovligt at have en maske i lommen og der vil sikkert heller ikke kunne falde en dom på formodningerne, knojern ved jeg ikke om er ulovligt at bære.

    På stadion kan man forbyde at medbringe begge evt sætte skilte op der speciferer hvad man må medbringe og at der gives karantæne hvis det forsøges medbringes på stadion.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Jeg tager dybt afstand fra sådan nogle fans. Hellere et dødt stadion så. Og halvtomt.

    Leave a comment:


  • odense1984
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hvad sker der oppe i hovedet på en der giver sig til at kaste sten mod andre... og hvordan kan man slippe med en sigtelse om hærværk?????
    Problemet er nok at der foregår meget lidt oppe i hovedet.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Hvad sker der oppe i hovedet på en der giver sig til at kaste sten mod andre... og hvordan kan man slippe med en sigtelse om hærværk?????

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    https://www.bt.dk/fodbold/tumult-eft...elser-mod-fans

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg synes nu alligevel, der skal mere til end indicier. Det må være let nok lige at vente at se - evnt. med foto. Men tages maske på, så det ikke er muligt at identificere tossen, er der jo nu en klar lov mod det. Brug den. Men ikke kun indicier. Det er unødvendigt.

    Leave a comment:

Working...
X