Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Nordfyn
    replied
    Jeg blev fortalt at de stribede manglede 10-15 mand i dag... Det kunne godt mærkes for synes egentlig de har gjort en fin figur.
    Er der andre end mig der synes at det snart ligner et skolebal på tribunen, hold nu kæft der er mange pop smarte meget unge drenge og piger der ikke rigtig ved hvor de skal gøre af sig selv. De første 20 omkring mig sang ikke med... De stod og fnisede, kiggede på mobil, tog selfies og fjantede med hinanden... Det kan faktisk irritere mig grusomt.
    Seriøst stemningsområdet er for folk der deltager i stemning... Ikke alle andre, Flyt jer nu for helvede...

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    At folk står og mumler har jo noget at gøre med, at der ikke er en kerne til at opretholde stemningen. Derved er der et uhørt lavt bundniveau. Det virker til, at trommeslageren har fået besked af den kommercielle direktør, Jack Jørgensen, og hans følgesvend, Andreas Brix, om at trommen helst ikke må gå i stykker, og den ikke må tildeles hårde slag. Dette bevirker, at stemningen på en god dag, lige akkurat, overstiger den årlige havnefest i Bagenkop. Ydermere er en fesen capo, som kan tre sange (som synges i maks. tre ud af 90 minutter), ikke med til at hjælpe niveauet i en positiv retning.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Men det nytter jo stadig ikke noget når det kun er 10 personer af de stribede der synger. Og resten af de stribede bare står og ser fodbold :)
    Nu er det vel ikke kun 10. Men hver eneste mere som bidrager rigtig ville hjælpe. Problemet var at der var mange hvor det ser ud lidt halvhjertet. De synger lidt med men ikke særligt højt. Forstår det ikke så ret fordi efter en stadionbesøg - især i stemningsområde - skal jeg har problemer med stemmen og være stadig lidt hæst næste dag - ellers gik der noget galt og er skuffet.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så kom over til RMN, vi kan bruge hver støtte.
    Men det nytter jo stadig ikke noget når det kun er 10 personer af de stribede der synger. Og resten af de stribede bare står og ser fodbold :)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

    Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
    Så kom over til RMN, vi kan bruge hver støtte.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Helt enig. Der blev slået det helt store op om nu ville de stribede tage over og bla bla bla
    Hvorfor er det altid sådan en halvhjertet stemning(fra 90% af dem der deltager?? KOM DOG I GANG!
    Vi er jo alligevel en del i stemningsområdet, og de fleste af dem bidrager... Dem der synger, står jo og nærmest mumler sangen, tru,em bliver slået halvhjertet på, og kapoen kan kun 3 sange, som igen og igen bliver sunget(med stille stemmer) så er det klart at det bliver sådan et resultat..

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

    Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
    Helt enig. Der blev slået det helt store op om nu ville de stribede tage over og bla bla bla

    Leave a comment:


  • LangsideBanditten
    replied
    Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

    Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Han sagde vist noget med, at det var kommet bag på både dem og fansene, at der var tale om så mange karantæner. Begge parter havde ikke forventet en så alvorlig reaktion fra politiet.
    Ja, så havde jeg misforstået den, takker for rettelsen.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Hmmm mig bekendt er den nye slo ikke først ansat fra 1. Juli??? Det er da længe efter AGF kampen. Og synes allerede jeg hørte før sommerferien at mange uofficielle frygtede de ville få karantæner. Så tænker den halter fra begge sider af
    Kampen mod AGF fandt sted d. 13/5-18 og den nye SLO blev præsenteret d. 8/6-18 - altså 26 dage efter AGF-kampen. Inden da havde han været i praktik i afdelingen og efterfølgende deltidsansat - og jeg er sikker på man allerede der havde påbegyndt ansættelsen af ham og dermed gik bag ryggen på den gamle, ulønnet SLO. Men det er en anden historie.

    Faktum er blot, at SLO'en selv har fortalt de involveret fans, at ham og Kim Hye, sikkerhedschefen, sammen var i kontakt med politiet efter episoden i Nørregade, hvor man skulle udpege navne. Man kunne dog ligeledes tydeligt læse på Andreas Brix' kropssprog, at han måske talte over sig og den information ikke skulle ud. Derfor tog de involveret fans kontakt til Fyns Politi, som kunne bekræfte historien.

    Og selvfølgelig går der allerede før sommerferien rygter om, at de uofficielle frygtede karantæner, når man bliver anholdt og sigtet efter paragraf 134 A & B. Så ved man, at man enten kan se frem til en karantæne eller i værste tilfælde fængsel, medmindre sigtelsen falder - eller man bliver reddet på falderebet.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Hmmm mig bekendt er den nye slo ikke først ansat fra 1. Juli??? Det er da længe efter AGF kampen. Og synes allerede jeg hørte før sommerferien at mange uofficielle frygtede de ville få karantæner. Så tænker den halter fra begge sider af

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nu ved jeg godt at Jack ikke har den største troværdighed, men han sagde i SFÅ noget med at OB ikke havde fået noget af vide om de her karantæner før ret sent i forløbet, er det sandt?
    De sikkerheds- & fanansvarlige kendte godt til karantænerne i "god tid". De kendte endda til karantænerne inden dem der fik karantænen vidste det.

    Ifølge kilder fra Fyns Politi, som de uofficielle har været i kontakt med - både fysisk og telefonisk - så har sikkerhedschefen og den nye SLO været i kontakt med politiet efter AGF-episoden, og udpege navne de kender fra det uofficielle miljø.

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Han sagde vist noget med, at det var kommet bag på både dem og fansene, at der var tale om så mange karantæner. Begge parter havde ikke forventet en så alvorlig reaktion fra politiet.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Præcis.

    Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.

    Men korrekt rettelse, driflin.
    Nu ved jeg godt at Jack ikke har den største troværdighed, men han sagde i SFÅ noget med at OB ikke havde fået noget af vide om de her karantæner før ret sent i forløbet, er det sandt?

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Rettelse: (...)som klubben kunne have KÆMPET FOR at redde (men som det i sidste ende er politiet der bestemmer over)
    Præcis.

    Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.

    Men korrekt rettelse, driflin.

    Leave a comment:

Working...
X