Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Men ulempen er jo når de uofficielle er i stemningsområdet så står de officielle bare og ser bold. Alt for mange mennesker burde faktisk fjernes fra stemningsområdet
    Enig, der har ikke fra nogle af parterne været udvist samarbejdsvilje

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...
    Ja det er du ikke den første fra DS som siger.

    Vi kommer tilbage og vil sigte efter at koordinere stemningen i samme grad som tidligere. Med hvilket antal vides ikke, men mange bløder for klubben og har gjort et årti efterhånden. Heldigvis kan der laves meget andet for at fremme fankultur end 90 minutter på betonen hver uge.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...
    Ja self. Men det stemning igår var jo dicideret pinligt :) mod Esbjerg var der dog momenter under kampen med ok stemning

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
    Der kan ske meget på 2 år... Og lad os nu ser hvem der er der til den tid...

    Leave a comment:


  • odense1984
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
    Enig. Der er brug for alle. De uofficielle til at tage styringen, sørge for det ikke er de samme 3 sange der bliver startet og vedholdenheden i sangene.

    Tilgengæld er det vigtigt alle andre støtte op og synger med, for ellers vil volumen aldrig nå andet end middelmådighed.

    Så nej der skal ikke peges fingre af hinanden, for i sidste ende står vi der jo alle fordi vi elsker striberne. Om du er med i en gruppe, eller bare er på stadion med en flok venner, så gælder alle stemmer ligemeget.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.
    +1

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlæg
    Man kan også vende den om og sige hvornår har vi sidst haft en officiel fanklub som har gjort et forsøg på stemning eller blot vist initiativ dertil?
    Og jeg må da sige at jeg er da bekymret hvis det er nogen af deres ildsjæle der ikke fortsætter næste år. Der er nogen som gør et flot stykke arbejde uden dem er det sku nok helt færdigt desværre
    Det er fint at DS tager initiativet nu. De skal bare ikke falde tilbage i deres inaktive hule så snart andre tager over igen.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Helt enig, de uofficielle er helt afgjort savnet, men den fjendtlighed som har været grupperne imellem har altid lagt en dæmper på stemningen.

    Det havde jo været et ønske scenarie at begge grupper kunne samarbejde om at bruge den spillemæssige optur til at bygge en forbedret stemning på tribunen som har været savnet siden sølvårene. Det er ekstra surt at de uofficielle dummede sig op AGF kampen for deres bidrag på tribunen er savnet og de stribede prøver og selvom det ikke giver det vilde så skal de have ros for at prøve, jeg syntes den største skam er at Jack Jørgensen prøver at lege konstruktør af opbygningen.
    Men ulempen er jo når de uofficielle er i stemningsområdet så står de officielle bare og ser bold. Alt for mange mennesker burde faktisk fjernes fra stemningsområdet

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlæg
    Kære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.

    Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
    Jep, endelig sid på langsiden og kritiser de folk der prøver, derudover gerne sidde på telefonen under kampen istedet for at bidrage med noget. Come on.

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Ja den største optur længe.. Men stadigvæk kun 4200 tilskuere. Det i sig selv er fandme ringe... Om der så er folk på stemningsområdet eller ej... Så var folk fandme svære at trække op igår.. Kun når Vendsyssel målmand skulle svines vågnede de unge drenge op. Fandme sløvt.

    Man kan også vende den om og sige hvornår har vi sidst haft en officiel fanklub som har gjort et forsøg på stemning eller blot vist initiativ dertil?
    Og jeg må da sige at jeg er da bekymret hvis det er nogen af deres ildsjæle der ikke fortsætter næste år. Der er nogen som gør et flot stykke arbejde uden dem er det sku nok helt færdigt desværre

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
    Nu skal vi også have i mente, at vi står midt i den største optur siden sølvdagene. Stemningsområdet er fyldt med nyt potentiale der skal rekrutteres.

    Jeg skal ikke gøre de uofficielle til uundværlige, for selvfølgelig er vi ikke det. Men havde vi været der, så var stemningen i hvert fald mere organiseret, sangene ville ikke dø ud efter 1-2 vers og der ville blive varieret meget mere.

    Helt enig, de uofficielle er helt afgjort savnet, men den fjendtlighed som har været grupperne imellem har altid lagt en dæmper på stemningen.

    Det havde jo været et ønske scenarie at begge grupper kunne samarbejde om at bruge den spillemæssige optur til at bygge en forbedret stemning på tribunen som har været savnet siden sølvårene. Det er ekstra surt at de uofficielle dummede sig op AGF kampen for deres bidrag på tribunen er savnet og de stribede prøver og selvom det ikke giver det vilde så skal de have ros for at prøve, jeg syntes den største skam er at Jack Jørgensen prøver at lege konstruktør af opbygningen.

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Med eller uden de uofficielle så har stemningen med ganske få undtagelser været fesen de sidste 8 år.
    Syntes det er trist at nogle gør alt for at latterliggøre de stribede, hvad gør man selv for at løfte stemningen?
    Deltager man selv, eller sviner man bare de stribede i et forsøg på at gøre de uofficielle mere uundværlige end de i virkeligheden er og fremstille deres stemning som om den var noget særligt?
    Nu skal vi også have i mente, at vi står midt i den største optur siden sølvdagene. Stemningsområdet er fyldt med nyt potentiale der skal rekrutteres.

    Jeg skal ikke gøre de uofficielle til uundværlige, for selvfølgelig er vi ikke det. Men havde vi været der, så var stemningen i hvert fald mere organiseret, sangene ville ikke dø ud efter 1-2 vers og der ville blive varieret meget mere.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Med eller uden de uofficielle så har stemningen med ganske få undtagelser været fesen de sidste 8 år.
    Syntes det er trist at nogle gør alt for at latterliggøre de stribede, hvad gør man selv for at løfte stemningen?
    Deltager man selv, eller sviner man bare de stribede i et forsøg på at gøre de uofficielle mere uundværlige end de i virkeligheden er og fremstille deres stemning som om den var noget særligt?

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Fra fjernsynet af, lød det ganske fint. Ikke overvældende, men fint nok. Ligesom da de uofficielle var der. Bare fortsæt gutter!

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Dette bevirker, at stemningen på en god dag, lige akkurat, overstiger den årlige havnefest i Bagenkop.
    Hov hov, ikke ét ondt ord om Bagenkop, og slet ikke havnefesten!😨😜

    Leave a comment:

Working...
X