Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Boykot
Collapse
X
-
Stemningen på tribunen er slået tilbage til Stenalderen. De officielle magter ikke at skabe stemning. De uofficielle er savnet. Alt for mange ikke stemningskabere placere sig desværre i stemningsområdet
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægIdémændende, initiativtagerne og dem der lagde arbejdskraft til var de uofficielle. Fanklubben bidrog dog økonomisk, bevares, samt var der tilstedeværelse i kortere tid af Brian og Diana fra fanklubben som de eneste - ellers udelukkende et projekt fra de uofficielles side.
Men uanset hvem der bidrog eller trak i arbejdsbukserne, så er en trykt, sponsoreret tifo på stemningstribunen et kæmpestort no go.
Havde de gjort det fra langsiden eller uden for tribunerne, så kunne det forsvares.
På en stemningstribune er tifoer og/eller bannere ikke en bestillingsvare, men derimod noget, som skal udformes og udarbejdes med fansenes egen tid og arbejdskraft. Der skal, for at lyde som en håbløs romantiker, ligges kærlighed i det.
Tifoer/bannere er fans måde at give klubben/holdet lidt ekstra fra lægterne - og det skal komme fra fansene selv - IKKE fra kommercielle afdelinger, sponsorer eller klubben selv.
Svare vel til man køber en ‘gave’ til sig selv, ‘fordi man fortjener det’, men tvinger en anden til at være gavegiveren, så man kan vise omverdenen omkring en, at man har en skøn kone, kæreste, kammerat eller i det her tilfælde fans.
Man kan vel være lidt grov og sige at vi ingen stemningsskabende fans har så det kan vel næsten være lige meget hvor de placerer tifoen?
Leave a comment:
-
Det er således, at Dansk Skilte Center har givet det store billede af Lars Høgh. Det ville fanklubben ikke selv have været i stand til at betale, men det er De Stribede, der selv har bestemt, hvad det skulle være for et billede. Det er også De Stribede selv, der har arbejdet med det og sprøjtet det ind i brandhæmmende materiale, så det overholder love og regler. De to tekstbannere der var udover billedet har De Stribede selv fundet på, lavet og betalt for.
Det er også fanklubben, der uden nogen som helst indblanding fra nogen, har stået for, hvordan tifoen skulle udføres, og hvem der skulle stå for hvad. Der er altså ikke nogen, der er kommet med krav om noget som helst.
Ang. de tidligere bannere til Lars Høgh i forbindelse med kampen mod FC Midtjylland, så var det De Stribede, der betalte for spraymalingen til bannerne, og der var også nogle fra fanklubben, der var med til at fremstille dem, så man kan vel ikke rigtig sige andet, end at det var et samarbejde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægUden samarbejde med de Stribede? I så fald er det skræmmende!
Men uanset hvem der bidrog eller trak i arbejdsbukserne, så er en trykt, sponsoreret tifo på stemningstribunen et kæmpestort no go.
Havde de gjort det fra langsiden eller uden for tribunerne, så kunne det forsvares.
På en stemningstribune er tifoer og/eller bannere ikke en bestillingsvare, men derimod noget, som skal udformes og udarbejdes med fansenes egen tid og arbejdskraft. Der skal, for at lyde som en håbløs romantiker, ligges kærlighed i det.
Tifoer/bannere er fans måde at give klubben/holdet lidt ekstra fra lægterne - og det skal komme fra fansene selv - IKKE fra kommercielle afdelinger, sponsorer eller klubben selv.
Svare vel til man køber en ‘gave’ til sig selv, ‘fordi man fortjener det’, men tvinger en anden til at være gavegiveren, så man kan vise omverdenen omkring en, at man har en skøn kone, kæreste, kammerat eller i det her tilfælde fans.Last edited by OBligation; 17-02-2019, 20:57.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægHvis du referere til de bannere, som kom frem nede bag målet med teksten ‘Vi kæmper kamp 818 med dig. Denne redder du også, Høgh’ mod FC Midtjylland tilbage i august, så var det de uofficielle fangrupperinger som stod bag det initiativ inden de sidste famøse karantæner blev uddelt. Ikke fanklubben.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægNu var det jo de Stribede der stod for sidste tifo/aktion til Høghen, og i dag var det så klubben. Derfor giver det vel mening at klubben stod for tifoen? (Ikke at jeg er imponeret over sponsor tifoer)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægSuper fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.
Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.
Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.
Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.
Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.
Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.
Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!
Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.
Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.
Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.
Imod moderne fodbold!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægSuper fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.
Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.
Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.
Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.
Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.
Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.
Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!
Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.
Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.
Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.
Imod moderne fodbold!
Leave a comment:
-
Super fin hyldest til Lars Høgh og holdet fra 94’ - og kæmpe cadeau for muren bag stemningstribunen. Super initiativ og flot motiv.
Dog finder jeg det yderst kvalmende, og det skriger af moderne fodbold, at man smider et sponsoreret og virksomhedstrykt banner op på stemningsafsnittet.
Dagens banner - eller “tifo” om man vil - er sponsoreret, og trykt, af Dansk Skilte Center - det ikke fanklubbens værk. Ellers fansenes generelt.
Og det er netop dét faktum, som synliggøre, at den kommercielle afdeling igen vil styre og diktere hvad der foregår på tribunen.
Hvornår forstår Jack Jørgensen, at man som kommerciel afdeling ikke skal diktere tribunens og fansenes gøremål.
Bevares, fint budskab til en af klubbens største. Men bannere/tifoer skal laves af fansene - ikke produceres og trykkes af en sponsor, og dernæst tvinges ned over hovedet på de “stemningsskabende fans”.
Hvis man får trykt et banner fra en sponsor eller fra egen kommerciel kasse, så hold det fra tribunerne!
Ikke at fanklubben leverede noget der mindede om godkendt stemning i dag, men det er tydeligt at de enten er blevet dikteret af den kommercielle afdeling til at fremvise banneret - eller at fanklubben ikke kender til de uskrevne regler vedrørende tifoer/bannere.
Det er forkasteligt, pinligt og kvalmende, at man nu skal bruge sponsorer til at trykke bannerne og diktere, at disse skal tages i brug.
Det er ikke velanset i det danske fodboldmiljø, at man får trykt bannere/tifoer, så tak til Jack Jørgensen og co for at give en fanscene i knæ et skub tættere på afgrunden - nu må det gerne snart blive 2020, så de uofficielle kan tage over igen.
Imod moderne fodbold!Last edited by OBligation; 17-02-2019, 18:48.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægÅh, hvor er det dog godt, at vi fik gang i denne tråd igen. Hvad skulle vi dog ellers lave på forum, nu hvor transfervinduet er åbnet igen ?? I/A
Leave a comment:
Leave a comment: