Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen slut
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet udstiller bare det manglende format, som hviler over klubben efter JHs tiltræden.
Fra FS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSportsdirektør Jesper Hansen ønskede ikke at sige farvel til spillerne foran eget publikum på Ewii Park forleden mod AGF, fordi han anså det for at være et dårligt signal på et tidspunkt, hvor OB kunne have gået videre til flere playoff-kampe. Det skete som bekendt ikke.
Fra FS
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOg som jeg skrev efter kampen, så var det svært at tolke det som andet en enorm arrogance, at man åbenbart regnede med, at man nok skulle komme videre. Hold op hvor det ikke klæder OB, og hold op hvor siger det også meget om selvforståelsen i klubben, som jeg stadig tror spænder ben for dem rent sportsligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNej det er ikke ret beset. Ret beset er, at to af de absolut største stjerneindkøb ifølge JH og KN forlader nu klubben ud af bagdøren som to ligegyldige marginalspillere. JP var sådan set også købt ind som fast starter på VB. Så det siger alt om, hvor meget de to herrer har fejlet."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet bliver vi ikke uenige om ... men det er ikke nogen fra start11 der smutter uden kompensation a la Falk..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægNej det er ikke ret beset. Ret beset er, at to af de absolut største stjerneindkøb ifølge JH og KN forlader nu klubben ud af bagdøren som to ligegyldige marginalspillere. JP var sådan set også købt ind som fast starter på VB. Så det siger alt om, hvor meget de to herrer har fejlet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægBåde ja og nej, indtil for nyligt var de jo stjernespillere, som man satsede på skulle løfte klubben. At man så har kasseret dem på grund af kontrakt og andet vrøvl, er en anden snak. Men du har ret i, at de to ikke efterlader et hul som Falk gjorde, hvilket udelukkende skyldes, at satsningen på de to var totalt forfejlet.
Det vil sige 2 ud af 45 - 50 indkøb ??817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægSå fra en del af de officielle fans er engagement = køb din billet og vær stille. Og fra spillerne (nogle af dem åbenbart) er det køb din billet, så du betaler min løn, og husk at larm med din klappepølse, ellers er du ikke rigtig fan. Heller ikke selvom du har været der 10 år før dem, og stadig ser kampe 10 år efter dem. KEP er officielt på min fuck you liste. Hvor han kan fyre populistiske one liners af sammen med Troels Bech
Jeg synes derimod at KEPs udtalelse var et skulderklap til de trofaste fans.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet var lidt det jeg hentydede til i går... i stedet for at skrive lidt herinde hvorfor går de 4-5 mest toneangivende herinde ikke sammen i en gruppe, brainstormer på alt der er gået galt siden (for mig fyringen af trioen) et punkt og beskriver det hele, sætter sig ind i hvorfor man tog valgene, udfordrer dem og stiller konstruktive spørgsmål og sender den direkte til NT?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægShit en gang bavl.
Hva så smarte med din meget professionelle og kyniske baggrund. Mener du at man som alm fan, skal stoppe tuderiet og tage sin fakta kassedame månedsløn og gå all in på en bestyrelsesformandspost i Odense Boldklub A/S ... Hvad er du 11 år og din kyniske proff baggrund er avisomdeler, hvor du kynisk høvler aviserne i skraldespanden !!!!
Det er simpelthen, på alle måder, en om’er, det indlæg der, bobby ...
Comment
Comment