Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ret beset er det vel også kun reserver (før salg) der har forladt os så en forstærkning eller to i forsvaret vil også være markant ..
    Nej det er ikke ret beset. Ret beset er, at to af de absolut største stjerneindkøb ifølge JH og KN forlader nu klubben ud af bagdøren som to ligegyldige marginalspillere. JP var sådan set også købt ind som fast starter på VB. Så det siger alt om, hvor meget de to herrer har fejlet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Det udstiller bare det manglende format, som hviler over klubben efter JHs tiltræden.
      Der kan jo spares flere hundrede kroner på blomster. De kan bruges til næste hit fra OBJH.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Det udstiller bare det manglende format, som hviler over klubben efter JHs tiltræden.
        Sportsdirektør Jesper Hansen ønskede ikke at sige farvel til spillerne foran eget publikum på Ewii Park forleden mod AGF, fordi han anså det for at være et dårligt signal på et tidspunkt, hvor OB kunne have gået videre til flere playoff-kampe. Det skete som bekendt ikke.

        Fra FS

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Sportsdirektør Jesper Hansen ønskede ikke at sige farvel til spillerne foran eget publikum på Ewii Park forleden mod AGF, fordi han anså det for at være et dårligt signal på et tidspunkt, hvor OB kunne have gået videre til flere playoff-kampe. Det skete som bekendt ikke.

          Fra FS
          Og som jeg skrev efter kampen, så var det svært at tolke det som andet en enorm arrogance, at man åbenbart regnede med, at man nok skulle komme videre. Hold op hvor det ikke klæder OB, og hold op hvor siger det også meget om selvforståelsen i klubben, som jeg stadig tror spænder ben for dem rent sportsligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Og som jeg skrev efter kampen, så var det svært at tolke det som andet en enorm arrogance, at man åbenbart regnede med, at man nok skulle komme videre. Hold op hvor det ikke klæder OB, og hold op hvor siger det også meget om selvforståelsen i klubben, som jeg stadig tror spænder ben for dem rent sportsligt.
            Fair nok. Kan nu ikke hidse mig det store op over dette. Men igen. Man kunne bare have komminikeret det ud på hjemmesiden på forhånd

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Nej det er ikke ret beset. Ret beset er, at to af de absolut største stjerneindkøb ifølge JH og KN forlader nu klubben ud af bagdøren som to ligegyldige marginalspillere. JP var sådan set også købt ind som fast starter på VB. Så det siger alt om, hvor meget de to herrer har fejlet.
              Det bliver vi ikke uenige om ... men det er ikke nogen fra start11 der smutter uden kompensation a la Falk..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Det bliver vi ikke uenige om ... men det er ikke nogen fra start11 der smutter uden kompensation a la Falk..
                Både ja og nej, indtil for nyligt var de jo stjernespillere, som man satsede på skulle løfte klubben. At man så har kasseret dem på grund af kontrakt og andet vrøvl, er en anden snak. Men du har ret i, at de to ikke efterlader et hul som Falk gjorde, hvilket udelukkende skyldes, at satsningen på de to var totalt forfejlet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Nej det er ikke ret beset. Ret beset er, at to af de absolut største stjerneindkøb ifølge JH og KN forlader nu klubben ud af bagdøren som to ligegyldige marginalspillere. JP var sådan set også købt ind som fast starter på VB. Så det siger alt om, hvor meget de to herrer har fejlet.
                  Præcis .. Joao var man endda så forhippede på at få så man doblede hans løn ift Sønderjyske .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Præcis .. Joao var man endda så forhippede på at få så man doblede hans løn ift Sønderjyske .
                    Ligesom med Helenius, og nu sikkert DAP. Agenterne for de middelmådige superligaspillere må da tænke, at der er happy hour i OB....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Både ja og nej, indtil for nyligt var de jo stjernespillere, som man satsede på skulle løfte klubben. At man så har kasseret dem på grund af kontrakt og andet vrøvl, er en anden snak. Men du har ret i, at de to ikke efterlader et hul som Falk gjorde, hvilket udelukkende skyldes, at satsningen på de to var totalt forfejlet.
                      Da Tingager forlod os Blev den første af JH’s spillere som efterlader et savn .. resten af nuværende og tidligere spillere udløser lettelse når de sælges/har udløb undtagen Gryte .
                      Det vil sige 2 ud af 45 - 50 indkøb ??
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Ligesom med Helenius, og nu sikkert DAP. Agenterne for de middelmådige superligaspillere må da tænke, at der er happy hour i OB....
                        Ha ha ..Ja
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ligesom med Helenius, og nu sikkert DAP. Agenterne for de middelmådige superligaspillere må da tænke, at der er happy hour i OB....
                          Er der nogle kilder eller noget på det?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                            Så fra en del af de officielle fans er engagement = køb din billet og vær stille. Og fra spillerne (nogle af dem åbenbart) er det køb din billet, så du betaler min løn, og husk at larm med din klappepølse, ellers er du ikke rigtig fan. Heller ikke selvom du har været der 10 år før dem, og stadig ser kampe 10 år efter dem. KEP er officielt på min fuck you liste. Hvor han kan fyre populistiske one liners af sammen med Troels Bech
                            Hvis dét er din tolkning, så forstår jeg godt hvis spillerne føler forumbrugere kan være svære at tilfredsstille / nå ind til.

                            Jeg synes derimod at KEPs udtalelse var et skulderklap til de trofaste fans.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det var lidt det jeg hentydede til i går... i stedet for at skrive lidt herinde hvorfor går de 4-5 mest toneangivende herinde ikke sammen i en gruppe, brainstormer på alt der er gået galt siden (for mig fyringen af trioen) et punkt og beskriver det hele, sætter sig ind i hvorfor man tog valgene, udfordrer dem og stiller konstruktive spørgsmål og sender den direkte til NT?
                              Mener da jeg har hans mailadresse et sted ;-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                                Shit en gang bavl.
                                Hva så smarte med din meget professionelle og kyniske baggrund. Mener du at man som alm fan, skal stoppe tuderiet og tage sin fakta kassedame månedsløn og gå all in på en bestyrelsesformandspost i Odense Boldklub A/S ... Hvad er du 11 år og din kyniske proff baggrund er avisomdeler, hvor du kynisk høvler aviserne i skraldespanden !!!!
                                Hvis du nu havde fulgt lidt med herinde, så kendte du allerede svarene på de spørgsmål du selv stiller.
                                Det er simpelthen, på alle måder, en om’er, det indlæg der, bobby ...

                                Comment

                                Working...
                                X