Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Skrev i dag en lang e-mail til Jack Jørgensen/OB om den dårlige service på stadion sidste søndag. Så vil nu se om jeg får et svar.
    Fik allerede svar fra Jack:
    Ham takker for at henvende sig med den kritik til ham og skriver at de er opmærksom på det og at kapaciteten af udsalgsboder er en af de vigtigste prioriteter de har. Antallet af udsalgssteder bliver opgraderet, derudover ville der komme nogle spændende tiltag ham vil ikke gå i detaljerne allerede nu. Men der kommer åbenbart flere forbedringer til 1. hjemmekamp i næste sæson. Om det betyder også en større udvalg af forskellig mad og vi kan håbe på Pommes Frites(og dermed Pølsermix) igen eller noget andet som kan spise vegetarier eller muslimer også ved jeg ikke.
    Det er fint at få er hurtigt svar - og fik desuden en invitation til en gratis pølser for min søn og mig.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Fik allerede svar fra Jack:
      Ham takker for at henvende sig med den kritik til ham og skriver at de er opmærksom på det og at kapaciteten af udsalgsboder er en af de vigtigste prioriteter de har. Antallet af udsalgssteder bliver opgraderet, derudover ville der komme nogle spændende tiltag ham vil ikke gå i detaljerne allerede nu. Men der kommer åbenbart flere forbedringer til 1. hjemmekamp i næste sæson. Om det betyder også en større udvalg af forskellig mad og vi kan håbe på Pommes Frites(og dermed Pølsermix) igen eller noget andet som kan spise vegetarier eller muslimer også ved jeg ikke.
      Det er fint at få er hurtigt svar - og fik desuden en invitation til en gratis pølser for min søn og mig.
      Skynd dig at tage imod det :)

      Lyder godt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen der kan gengive lidt fra denne eller smide den på en pm til mig?

        https://www.fyens.dk/Dagens-leder-fr...rtikel/3256536

        En Leder fra redaktionschefen på FS om OB og hvorfor det ikke er Thorborgs ansvar at OB får succes
        bump

        Comment


          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...01119033909248

          Jeg gentager lige min svada fra den anden dag.

          Hold kæft hvor er det sløjt, at man ikke giver de her spillere en reel afsked i søndags, som man gør alle andre steder og som det også har været kutyme i OB førhen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...01119033909248

            Jeg gentager lige min svada fra den anden dag.

            Hold kæft hvor er det sløjt, at man ikke giver de her spillere en reel afsked i søndags, som man gør alle andre steder og som det også har været kutyme i OB førhen.
            Der skal sikkert nok være nogen, der synes, at det havde været uambitiøst og tegn på taberkultur, men jeg er enig med dig her. Når nu strukturen giver den usíkkerhed om, hvornår der er sidste kamp, så er man da nødt til at tage den sidste sikre mulighed for at sige farvel og tak for denne gang til dem, der med sikkerhed ikke skal være her i næste sæson.
            (endnu et minus ved strukturen, dog et af de mindre)

            Comment


              Hvad skal vi mon i øvrigt lægge i, at Fellah ikke er nævnt blandt dem der stopper?

              Comment


                Det skal også siges, at der ligger nogle rigtigt fine afskedssalutter fra hver af de seks spillere inde på www.ob.dk

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvad skal vi mon i øvrigt lægge i, at Fellah ikke er nævnt blandt dem der stopper?
                  JH har ham nok stadig som en mulighed når det igen viser sig at vi ikke kan hente fra højere hylder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    JH har ham nok stadig som en mulighed når det igen viser sig at vi ikke kan hente fra højere hylder.
                    Har JH ikke udtalt, at Fellah er fra sen øverste hylde? Mindes at han udtalte noget i den stil i forrige transfervindue

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Har JH ikke udtalt, at Fellah er fra sen øverste hylde? Mindes at han udtalte noget i den stil i forrige transfervindue
                      Tænker JH skal have et truckcertifikat, så han kan skelne højden på hylder. I øvrigt tror jeg han er mere kompetent som lagerarbejder end som sportsdirektør. Så det ville give han noget at falde over på, når han forhåbentlig bliver fyret i denne uge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvad skal vi mon i øvrigt lægge i, at Fellah ikke er nævnt blandt dem der stopper?
                        At man nok ikke har nogen afklaring endnu.. Men hvad er der at være i tvivl om??

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvad skal vi mon i øvrigt lægge i, at Fellah ikke er nævnt blandt dem der stopper?
                          Han bliver præsenteret ved et stort anlagt show ved sæson opstart :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            bump
                            ? Kan du løfte lidt af skøret
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              ? Kan du løfte lidt af skøret
                              Pm.....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Han bliver præsenteret ved et stort anlagt show ved sæson opstart :-)
                                Bare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
                                Men det tvivler jeg på er tilfældet..

                                Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..

                                Comment

                                Working...
                                X