Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen slut
Collapse
X
-
Blodbad i OB(mulighed for at artiklen er ren clickbait)
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ger-ud/7161687
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
Men det tvivler jeg på er tilfældet..
Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBlodbad i OB(mulighed for at artiklen er ren clickbait)
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ger-ud/7161687
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægI tilfældet Fellah, tror jeg du kan være ganske rolig ift. om han skal koste penge i transfers. FCN kommer ikke til at kræve så meget som en krone for, at OB hjælper dem af med hans resterende kontrakt.
Comment
-
Incl Fellah er der nu 19 tilbage i truppen. Vi ved Frøkjær kommer op og Mathias Jørgensen er vel 99% sikker.
Det giver 21 spillere inden evt salg. Det gør vel kun plads til 2-3 nye ansigter hvor den ene måske er Molberg.
Det giver ikke plads rent antalsmæssigt til de store forstærkninger. Så dem de så henter har bare at have stor kvalitet hvis det ikke bare skal blive endnu en mellemsæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBare alene det at OB skal betale en overgangssum for at få ham er rystende. Havde han været gratis og rigtig billig i løn kunne det MÅSKE forsvares.
Men det tvivler jeg på er tilfældet..
Men det må sige noget om hvor begrænsede muligheder man har rent økonomisk og scoutingmæssigt hvis man ikke kan finde et venstrekant projekt med mere fremtid og potentiale end Fellah..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn transfer blev jo aftalt ved indgåelse af lejemålet så vidt jeg ved/læste?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er bestemt muligt, men en sådan er jo ikke nødvendigvis fast, mon ikke man kan forhandle sig ned, hvis det er det der giver mening. Nu er jeg jo også blevet belært fra flere siden om, at vi nærmest intet har betalt for at have Fellah gående her i foråret, og set i lyset af det, kan det vel næppe være meget mere end et symbolsk beløb der tales om i transfersum. I Farum er Fellah bare en nulbon man skal af med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMin forståelse var allerede væk da JH første gang forsøgte at hente ham
Hvis der skal hentes en kantspiller en skal det være en der er mindst på niveau med Kløve. Ellers kan vi lige så godt fortsætte med de 4-5 stykker vi har
Comment
-
LR giver også en vurdering på situationen
Der foreligger endnu intet om lejesvenden Mohammed Fellahs fremtid og det er svært også at forestille sig, at trænerstaben vil bruge Yao Dieudonne, når den ivorianske angriber kommer tilbage fra udlejning til sommer fra Vendsyssel. Samtidig er der en enorm risiko for, at målmand Sten Grytebust forsvinder til større klubber end OB, og så har man i alt mistet ni mand.
https://www.fyens.dk/ob/Udrensning-i...rtikel/3256744
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIncl Fellah er der nu 19 tilbage i truppen. Vi ved Frøkjær kommer op og Mathias Jørgensen er vel 99% sikker.
Det giver 21 spillere inden evt salg. Det gør vel kun plads til 2-3 nye ansigter hvor den ene måske er Molberg.
Det giver ikke plads rent antalsmæssigt til de store forstærkninger. Så dem de så henter har bare at have stor kvalitet hvis det ikke bare skal blive endnu en mellemsæson"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://twitter.com/Odense_Boldklub/...01119033909248
Jeg gentager lige min svada fra den anden dag.
Hold kæft hvor er det sløjt, at man ikke giver de her spillere en reel afsked i søndags, som man gør alle andre steder og som det også har været kutyme i OB førhen.
Comment
Comment