Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen slut

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    OB som del af OS&E er jfr NN Markedsdata der trækker oplysninger fra CVR registret ejet som følger:

    50-66,66% af 3c Sport & Event, 25-33,32% af 3c Finans og 5-9,9% af CCN Holding.

    3c Sport & Event er ejet af 3c Retail Holding der er ejet af 3c Groups der er ejet af 3C Holding der også ejer 3c Finans.
    3C Holding er ejet af NT der altså ejer 90,1% af OS&E og dermed har lagt min. 90,1% af ansvarligt lån og internt gæld i alt ca. 55 mio.

    Det med forbehold for at han tidligere har skudt flere midler ind gennem tiden.

    Hvor meget skal han komme med?

    Alle har grint af Jan Bech, Kasi Jesper og onkel Kurt for at smide mange penge efter bold ...
    Du indikerer jo, at regnestykket stopper der. Men det gør det jo ikke. OB har fyns bedste erhvervsnetværk. NT laver forretningsaftaler hele tiden med folkene i netværket.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Du indikerer jo, at regnestykket stopper der. Men det gør det jo ikke. OB har fyns bedste erhvervsnetværk. NT laver forretningsaftaler hele tiden med folkene i netværket.
      Se min sidste post ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Pjat med dig, vi må spille under VM!
        Jeg er udmærket klar over at der er VM. Jeg er også udmærket klar over, at ingen OB'ere er i nærheden af at skulle afsted.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg er udmærket klar over at der er VM. Jeg er også udmærket klar over, at ingen OB'ere er i nærheden af at skulle afsted.
          Nu består Superligaen jo af andre hold end OB. Derfor giver det fin mening at stoppe med at spille nogle uger inden VM går i gang.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg er udmærket klar over at der er VM. Jeg er også udmærket klar over, at ingen OB'ere er i nærheden af at skulle afsted.
            Så hvad har du forestillet dig, at OB skal spille med sig selv?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Arghhh. Trænger sgu snart til et eller andet..

              transfer,rygter,opdatering på faciliteter, plan for fremtidens røde tråd, forlængelse... You name it. Bare et eller andet

              Comment


                +1

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Så hvad har du forestillet dig, at OB skal spille med sig selv?
                  Det ville da øge chancen for sejr ;-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Arghhh. Trænger sgu snart til et eller andet..

                    transfer,rygter,opdatering på faciliteter, plan for fremtidens røde tråd, forlængelse... You name it. Bare et eller andet
                    I det mindste en udmelding fra sportschefen, det kan da ikke være så skidesvært at sige to ord. Det er jo helt sindsygt så dårligt OB kommunikerer i disse år.

                    Comment


                      Jeg sidder bare og er komplet rystet over at vi endnu ikke har fået en melding ud vedr slut på sæsonen og tak for i år, samt en status på at målsætningen igen glippede... At OB tillader sig så mangelfuld kommunikation er hovedrystende!!

                      Det skriger til himlen om den manglende føling de har med dem der så pisse gerne vil OB men konstant bliver banke oven i hovedet og gjort til grin af deres til tider, arrogante tilgang til hele dette foretagende...

                      Elsker OB men hold op de presser citronen i øjeblikket med deres tilgang til tingene

                      /Dinjo

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        OB som del af OS&E er jfr NN Markedsdata der trækker oplysninger fra CVR registret ejet som følger:

                        50-66,66% af 3c Sport & Event, 25-33,32% af 3c Finans og 5-9,9% af CCN Holding.

                        3c Sport & Event er ejet af 3c Retail Holding der er ejet af 3c Groups der er ejet af 3C Holding der også ejer 3c Finans.
                        3C Holding er ejet af NT der altså ejer 90,1% af OS&E og dermed har lagt min. 90,1% af ansvarligt lån og internt gæld i alt ca. 55 mio.

                        Det med forbehold for at han tidligere har skudt flere midler ind gennem tiden.

                        Hvor meget skal han komme med?

                        Alle har grint af Jan Bech, Kasi Jesper og onkel Kurt for at smide mange penge efter bold ...
                        Hvorfor når du frem til 90,1 og ikke 95 - evnt 90.1-95 %.

                        Jeg har altid fundet "goodwill" som et morsomt, noget betænkeligt element i et regnskab. Gad vide hvor meget det er nedskrevet de seneste år - for det bør det.

                        Intern gæld 19 mio. Har du et bud på dette.

                        Det er vel kun enkelte borgerlige partier og måske en fynsk storklub der tror man kan bespare sig til vækst.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          I det mindste en udmelding fra sportschefen, det kan da ikke være så skidesvært at sige to ord. Det er jo helt sindsygt så dårligt OB kommunikerer i disse år.
                          Jeg har efterlyst nøjagtig det samme i Jesper Hansen tråden. Jeg ved ikke om han tænker, at Kent Nielsen har sagt det der skulle siges om sæsonen.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Jeg har efterlyst nøjagtig det samme i Jesper Hansen tråden. Jeg ved ikke om han tænker, at Kent Nielsen har sagt det der skulle siges om sæsonen.
                            Så er det jo helt på månen. Efterhånden virker det jo fuldstændigt overflødigt, at have en overordnet sportschef, når han ikke udfylder 80 procent af sit arbejde ift. rekruttering, trupsammensætning og ageren med omgivelserne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Arghhh. Trænger sgu snart til et eller andet..

                              transfer,rygter,opdatering på faciliteter, plan for fremtidens røde tråd, forlængelse... You name it. Bare et eller andet
                              Tror snart der kommer noget. Der kommer altid en sæsonevaluering. Og har som sådan ikke noget problem med, at det ikke er sket allerede. Hvis det altså betyder, at man rent faktisk evaluerer ordentligt på tingene i dybden og udmeldingen/udmeldingerne så også kommer til at reflektere det.

                              Forventer dog at blive skubbet. Tænker bare det bliver noget som det plejer, ala: "Vi er ærgerlige over ikke at nå målsætningen om top 6 selvom vi synes vi har udviklet os fint og har truppen til at nå målsætningen".

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Tror snart der kommer noget. Der kommer altid en sæsonevaluering. Og har som sådan ikke noget problem med, at det ikke er sket allerede. Hvis det altså betyder, at man rent faktisk evaluerer ordentligt på tingene i dybden og udmeldingen/udmeldingerne så også kommer til at reflektere det.

                                Forventer dog at blive skubbet. Tænker bare det bliver noget som det plejer, ala: "Vi er ærgerlige over ikke at nå målsætningen om top 6 selvom vi synes vi har udviklet os fint og har truppen til at nå målsætningen".
                                Man kunne håbe at de kommer med noget, der ikke indikere, at de som sædvanligt er totalt fortørnede over at det her hold kan blive nummer 10. At man kigger lidt nærmere på de mange dårlige kampe vi har spillet. Hvad det er der gør at de helt tætte kampe ikke tilter til vores side og hvorfor aldrig kan komme tilbage fra en kamp vi er bagud. Det er helt sikkert for meget at forlange. Man glæder sig nok blot over at man i foråret har fået bedre gang i målscoringen qua det mere direkte spil og bruger indfasningen af det som forklaring på at det ikke blev helt skarpt defensivt. Derudover får den nok også fuld skrue på jubelskalaen over at Julius og Jørgensen har fået de minutter de har fået.

                                Comment

                                Working...
                                X