Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europa Playoff 17-18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægIkke hvis du kun baserer det på den ene kamp ... men det gør du vel heller ikke?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægIkke hvis du kun baserer det på den ene kamp ... men det gør du vel heller ikke?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLyngby slår Silkeborg ud. Gudfader bevares. Skal vi virkelig se på det lortehold næste sæson også.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLyngby slår Silkeborg ud. Gudfader bevares. Skal vi virkelig se på det lortehold næste sæson også.
Er du stadig tilhænger af strukturen?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTjek pointstillingen efter de 26 kampe og før det her absurde virvar af pokalkampe, med en sportsligt fair turneringsform havde det aldrig været muligt ...
Er du stadig tilhænger af strukturen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJa når jeg tænker på alternativet. Den var skæv den 33 runders farceTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKatastrofalt at den danske liga er så ringe at Helsingør og Lyngby overhovedet har chance for at undgå nedrykning .. Må være pinligt at være SIF fan , og mon ikke de er ved at være trætte af deres overvurderede træner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNej jeg har bestemt ikke dumpet den. Faktisk er jeg vild med de her playoff kampe. Det giver en helt anden nerve i kampene.
Du har lige bandet konsekvenserne af strukturen langt væk og nu er du glad for kampene ... det er altså indbegrebet af at blæse og have mel i munden, på samme tid ... det funker bare ikke.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu må du bestemme dig :D.
Du har lige bandet konsekvenserne af strukturen langt væk og nu er du glad for kampene ... det er altså indbegrebet af at blæse og have mel i munden, på samme tid ... det funker bare ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægJo det funker... Det er jo ikke Lyngbys skyld at Silkeborg er gået i stå. Problemet er Lyngby er et kedeligt hold der burde tvangsnedrykkes pga deres økonomiske ageren. Hvis de redder sig i playoff er det helt fortjent sportsligt. Men jeg mener de har opført sig umoralsk økonomisk. Væk med dem.
Er du sikker på du ikke er en lille smule påvirket af, at du først sagde god for strukturen og derfor har svært ved at gøre andet end at tale for den nu ... på trods af at du kom til at bande den langt væk ved et uheld.
Helt overordnet vil jeg sige at jeg har svært ved at se det sportsligt korrekte i, at et hold der har fået markant færre point end et andet ... ender med ikke at rykke ned.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er meget svært at følge det du skriver.
Er du sikker på du ikke er en lille smule påvirket af, at du først sagde god for strukturen og derfor har svært ved at gøre andet end at tale for den nu ... på trods af at du kom til at bande den langt væk ved et uheld.
Helt overordnet vil jeg sige at jeg har svært ved at se det sportsligt korrekte i, at et hold der har fået markant færre point end et andet ... ender med ikke at rykke ned.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægMen hvis man ikke har noget problem med det, er der godt nok kommet spænding her de sidste par runder. Jeg har set praktisk talt alle kampe de sidste par runder. Det har jeg ikke gidet i den almindelige struktur. Jeg synes samtidig, at der har været en nerve i kampene, som har overrasket mig. Der har ikke været den nervøsitet for at tabe. Man har spillet frisk til. Det har klædt ligaen. Jeg synes, at "nedrykningskampene" i det gamle system ofte var noget nervøst noget, hvor man var bange for at tabe.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment