Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det har den været hele tiden. Men din evne til at læse og forstå er ikke altid optimal
    Var den også fed, da det på et tidspunkt kunne betale sig at tabe for et hold?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Var den også fed, da det på et tidspunkt kunne betale sig at tabe for et hold?
      Eller da Kielberg selv var sur over at Lyngby kan blive oppe, på trods af at de har fået langt færre point end et hold der kan rykke ned ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Eller da Kielberg selv var sur over at Lyngby kan blive oppe, på trods af at de har fået langt færre point end et hold der kan rykke ned ...
        Du bliver ved ... Jeg har aldrig påstået det var uretfærdigt. Du tolker jo som vinden blæser

        Comment


          Yao med i truppen for Vendssysel men starter på bænken efter en lang skadespause
          Spændende at se om han kommer ind så vi kan se om han har udviklet sig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Yao med i truppen for Vendssysel men starter på bænken efter en lang skadespause
            Spændende at se om han kommer ind så vi kan se om han har udviklet sig
            Nok ikke lige efter flere måneders skadespause, at eksamen skal stå. Men før sin skade gjorde han det ganske fint, så der er da håb forude for hans tilbagevenden.

            Comment


              Diarra i startopstillingen. Og vidst ofså Lucas Jensen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nok ikke lige efter flere måneders skadespause, at eksamen skal stå. Men før sin skade gjorde han det ganske fint, så der er da håb forude for hans tilbagevenden.
                Mon ikke han møder op den 18/6 og så må den nye træner vurdere om han kan bruges

                Comment


                  I aften er vi alle Vendsyssel sympatisører .... send de Lyngby drenge ned.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    I aften er vi alle Vendsyssel sympatisører .... send de Lyngby drenge ned.
                    Tværtimod. For én gangs skyld holder jeg med Lyngby.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Tværtimod. For én gangs skyld holder jeg med Lyngby.
                      Ok :) jaaaaaaaa .. 1-0

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Tværtimod. For én gangs skyld holder jeg med Lyngby.
                        Et hold med Yao og Momo vil altid være mit nr. 2 i Danmark.

                        Derudover vil det passe mig fint, hvis Lyngby får en regning for deres ekstreme leven over evne, og finder tilbage til deres kerne. Det er lige pludselig også blevet småt med talenterne, nu der er noget på spil igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Et hold med Yao og Momo vil altid være mit nr. 2 i Danmark.

                          Derudover vil det passe mig fint, hvis Lyngby får en regning for deres ekstreme leven over evne, og finder tilbage til deres kerne. Det er lige pludselig også blevet småt med talenterne, nu der er noget på spil igen.
                          Tjo. Fine pointer. Jeg holder med Lyngby i den her kamp af to årsager:

                          1. Jeg bor i København. Nu hvor Helsingør er ude er der lige pludselig meget få klubber herovre, som OB kan møde, især hvis Lyngby rykker ned.

                          2. Hele casen omkring Mattsson og Erik Rasmussen fik Vendsyssel til at fremstå dybt usympatiske. Men ok Lyngby har heller ikke mange pluspoint på sympatikontoen.. så det er nok primært punkt 1 🙂

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Tjo. Fine pointer. Jeg holder med Lyngby i den her kamp af to årsager:

                            1. Jeg bor i København. Nu hvor Helsingør er ude er der lige pludselig meget få klubber herovre, som OB kan møde, især hvis Lyngby rykker ned.

                            2. Hele casen omkring Mattsson og Erik Rasmussen fik Vendsyssel til at fremstå dybt usympatiske. Men ok Lyngby har heller ikke mange pluspoint på sympatikontoen.. så det er nok primært punkt 1 
                            Det kan jeg godt følge. Jeg har absolut heller ikke varme følelser for Vendsyssel efter deres behandling af Mattsson og Jacob Krüger for den sags skyld, det forekom mig også lettere bagstræberisk. Jeg har tilgengæld ingen medlidenhed med Erik Rasmussen, der jo også var manden der ville have Mattssons beføjelser. At Vendsyssel-ledelsen valgte at sige, at man ikke ville blandes ind i et forløb, hvor Erik Rasmussen sad i en dobbeltrolle som cheftræner det ene sted, og medejer det andet sted, synes jeg faktisk var meget ansvarlig, og at Rasmussen så angiveligt har opført sig som et barn pga. det, validerer kun den beslutning i min verden.

                            Som Mogens Krogh så fint udtrykte det, så kunne de ikke have en cheftræner der havde økonomiske interesser i spillertruppen, og det synes jeg han har meget ret i.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det kan jeg godt følge. Jeg har absolut heller ikke varme følelser for Vendsyssel efter deres behandling af Mattsson og Jacob Krüger for den sags skyld, det forekom mig også lettere bagstræberisk. Jeg har tilgengæld ingen medlidenhed med Erik Rasmussen, der jo også var manden der ville have Mattssons beføjelser. At Vendsyssel-ledelsen valgte at sige, at man ikke ville blandes ind i et forløb, hvor Erik Rasmussen sad i en dobbeltrolle som cheftræner det ene sted, og medejer det andet sted, synes jeg faktisk var meget ansvarlig, og at Rasmussen så angiveligt har opført sig som et barn pga. det, validerer kun den beslutning i min verden.

                              Som Mogens Krogh så fint udtrykte det, så kunne de ikke have en cheftræner der havde økonomiske interesser i spillertruppen, og det synes jeg han har meget ret i.
                              Jeg har bestemt heller ikke sympati for Rasmussen. Tværtimod. Da jeg henviste til casen omkring Mattsson og Rasmussen var det Mattssons fyring jeg henviste til - ikke det senere forløb omkring Rasmussen her i foråret.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                I aften er vi alle Vendsyssel sympatisører .... send de Lyngby drenge ned.
                                Nej tak .. ikke flere af den slags hold i ligaen . Så alligevel hellere Lyngby
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X