Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En klub med fantastisk ungdomsafdeling, mesterskaber,CL,El,kæmpesalg og en ledelse der stræber efter det ypperste..

    Nej fy for satan. Det skal vi ikke ligne
    Hvornår har FCM spillet Champions League?

    Men der er da punkter, hvor vi sagtens kan lade os inspirere af FCM. Men der er godt nok også mange, hvor jeg synes de er absolut afskyelige.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Hvornår har FCM spillet Champions League?

      Men der er da punkter, hvor vi sagtens kan lade os inspirere af FCM. Men der er godt nok også mange, hvor jeg synes de er absolut afskyelige.
      Helt enig, Deres københavner kompleks og steinlein er til at brække sig over.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Hvornår har FCM spillet Champions League?

        Men der er da punkter, hvor vi sagtens kan lade os inspirere af FCM. Men der er godt nok også mange, hvor jeg synes de er absolut afskyelige.
        Fodbold er i dag kynisk forretning og hvor de mest kyniske hvis de også er dygtige kan tjene penge.
        Fcm overtrådte anstændighed og vel også nogle love ved deres måde at få purunge afrikanere ind over. Men ellers har jeg ikke mere at udsætte på Fcm end på feks Vejle anno 2018.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Det der frustrere mig aller mest angående OBs manglende dit og dat, er simpelthen at vi kunne sagtens komme i top 3 i DK igen, hvis der blev åbnet op for den kæmpe pengepung stort set alle i bestyrelsen har. Tror egentligt vi har den rigeste ejerkreds i hele Danmark? Et gæt, men der mangler sku ikke penge i hvert fald.

          Tænk hvis Thorbor valgte at sige, nu skal vi kraftedme ha’ guld og rent faktisk brugte bare nogle få % af sine resourcer.... Hvad kunne det ikke ende med?
          Så hvorfor er de der egentlig, hvis de ikke gider at gå efter det?
          Man vinder ikke guld, med fantasiløse handler og besparelse hist og her. Er faktisk rigtig misundelig på FCM, ganske enkelt fordi de har en ejer der gider bruge tid og penge på klubben og så for de tingene gjort, f.eks. Med nye træningsbaner...
          Tænk hvis Thorbor valgte at sige, nu skal vi kraftedme ha’ guld og rent faktisk brugte bare nogle få % af sine resourcer.... Hvad kunne det ikke ende med?

          3 x sølv???
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Hvornår har FCM spillet Champions League?

            Men der er da punkter, hvor vi sagtens kan lade os inspirere af FCM. Men der er godt nok også mange, hvor jeg synes de er absolut afskyelige.
            CL uden gruppespil så

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Tænk hvis Thorbor valgte at sige, nu skal vi kraftedme ha’ guld og rent faktisk brugte bare nogle få % af sine resourcer.... Hvad kunne det ikke ende med?

              3 x sølv???
              Men dengang kunne man jo ikke tjene penge på EL og Sølv. I dag kan man lave 50+ mill + Tv penge for top placeringer er væsentlig højere.

              Hvis disse 2 faktore plus det fact at ens spillere bliver flere penge værd når der er sportslig succes vil jeg postulere at OB anno 2007-2010 ville minimum kunne løbe rundt i nutidens fodboldverden..
              Selvom man kun vandt sølv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MFriisJ Se indlæg
                Helt enig, Deres københavner kompleks og steinlein er til at brække sig over.
                Kunne denne ikke kopieres til OB?

                “Helt enig, Deres københavner kompleks og Jesper Hansen er til at brække sig over.”

                Jeg hader også FCM. Mere end nogen anden klub i Danmark. Men meget af det had jeg byggede op for 5-10 år siden er begyndt at blive udkonkurreret af misundelse og anderkendelse..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men dengang kunne man jo ikke tjene penge på EL og Sølv. I dag kan man lave 50+ mill + Tv penge for top placeringer er væsentlig højere.

                  Hvis disse 2 faktore plus det fact at ens spillere bliver flere penge værd når der er sportslig succes vil jeg postulere at OB anno 2007-2010 ville minimum kunne løbe rundt i nutidens fodboldverden..
                  Selvom man kun vandt sølv
                  jeg er ikke uenig men det er jo ikke fordi man ikke tidligere har forsøgt sig med ,at bruge mange penge og have store ambitioner ....

                  og om JH fik 100 mio er jeg ikke overbevist om at han ville kunne skaffe os guldet .... hvor meget skal der til ... 200 mio, 250 mio, en halv mia.?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    jeg er ikke uenig men det er jo ikke fordi man ikke tidligere har forsøgt sig med ,at bruge mange penge og have store ambitioner ....

                    og om JH fik 100 mio er jeg ikke overbevist om at han ville kunne skaffe os guldet .... hvor meget skal der til ... 200 mio, 250 mio, en halv mia.?
                    Ambitionerne bør ikke være guld. Det bør være at skabe et tophold der over tid kan være selvfinansierende. Europa mindst 2 gange på 3 år.

                    Men nej. JH er ikke svaret. Selv ikke med 200 mill i hånden

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      En klub med fantastisk ungdomsafdeling, mesterskaber,CL,El,kæmpesalg og en ledelse der stræber efter det ypperste..

                      Nej fy for satan. Det skal vi ikke ligne
                      Men tænk et potentiale der er i Odense Boldklub ift Fcm. I søndags var der 9400 tilskuere på trods af at vi lå i bunden. Hvor mange gange havde fcm så mange tilskuere sidste sæson hvor de blev mestre?
                      Hvis vi får lidt vind i sejlene og får skabt noget optimisme bliver det rigtig godt. Vi har så meget mere at byde på end det der er vist de sidste 7 år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ambitionerne bør ikke være guld. Det bør være at skabe et tophold der over tid kan være selvfinansierende. Europa mindst 2 gange på 3 år.

                        Men nej. JH er ikke svaret. Selv ikke med 200 mill i hånden
                        Er der nogen der har et bud på hvem der kunne være manden til at afløse JH? Hvem kunne få os tilbage på sporet for 200 millioner?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Men tænk et potentiale der er i Odense Boldklub ift Fcm. I søndags var der 9400 tilskuere på trods af at vi lå i bunden. Hvor mange gange havde fcm så mange tilskuere sidste sæson hvor de blev mestre?
                          Hvis vi får lidt vind i sejlene og får skabt noget optimisme bliver det rigtig godt. Vi har så meget mere at byde på end det der er vist de sidste 7 år.
                          Det var dog et dejligt positivt indlæg, jeg er helt enig. håber ikke det er ironisk ment.
                          Mvh PNL

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ambitionerne bør ikke være guld. Det bør være at skabe et tophold der over tid kan være selvfinansierende. Europa mindst 2 gange på 3 år.

                            Men nej. JH er ikke svaret. Selv ikke med 200 mill i hånden
                            Det tror jeg sådan set også præcis er ambitionen ... og har været det længe ... man har bare ikke evnet det...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Er der nogen der har et bud på hvem der kunne være manden til at afløse JH? Hvem kunne få os tilbage på sporet for 200 millioner?
                              Carsten.V.Jensen. Nuværende sportsdirektør i FCN. Der stod ikke noget om at det skulle være realistisk.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Er der nogen der har et bud på hvem der kunne være manden til at afløse JH? Hvem kunne få os tilbage på sporet for 200 millioner?
                                https://www.transfermarkt.com/manage...ager/statistik
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X