Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    også hvis det er Fellah der står inde i røret?

    en helt anden ting:

    Fuck hvor tror jeg en Baskim Kadrii ville kunne løse mange af vores offensive problemer.
    1. Han har fart og sparker som en hest.
    2. Han kan spille både kant og angriber med kæmpe kvalitet.
    Jeg tror heller ikke at vi kan få/skaffe meget bedre end ham. Så ja tak. Men jeg tror ikke på det

    Comment


      Godmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.

      Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
        Godmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.

        Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.
        Du vil simpelthen erstatte Superligaens bedste målmand med en, der ikke er god nok til at komme på holdet i Viborg?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
          Godmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.

          Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.
          Vi må håbe Yao kan komme videre, han virker “overskudsagtig”. Viborgmanden har jeg svært ved at se være 1:1 erstatning for Gryte. Han er nok nærmere en finsk konkurrent til OC hvis TM forfremmes til 1. keeper i tilfælde af et Gryte-salg ... men det er jo ikke det JH har sagt.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Du vil simpelthen erstatte Superligaens bedste målmand med en, der ikke er god nok til at komme på holdet i Viborg?
            Jeg mener at han er spændende og han kunne sagtens blive en profil, men mener også at vi har en masse spændende unge keeper på vej og derfor kan jeg ikke se hvorfor vi skal kaste alt for mange penge efter en erstatning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
              Jeg mener at han er spændende og han kunne sagtens blive en profil, men mener også at vi har en masse spændende unge keeper på vej og derfor kan jeg ikke se hvorfor vi skal kaste alt for mange penge efter en erstatning
              Han blev slået af i Viborg af en målmand, som de ikke engang vil forlænge med. Kan slet ikke se, at han skulle være noget for os - så kan vi ligeså godt gå med, hvad vi har

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Han blev slået af i Viborg af en målmand, som de ikke engang vil forlænge med. Kan slet ikke se, at han skulle være noget for os - så kan vi ligeså godt gå med, hvad vi har
                Vi fik Steffen Højer fra bænken i Viborg....

                Ikke at jeg kender den omtalte målmand...

                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/malmoe-snupper-fri-viitala/
                Last edited by Plum; 11-08-2018, 13:26.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Også ligegyldigt nu. Malmø har snuppet ham...

                  Comment


                    https://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere

                    Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere

                      Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.
                      Han finder sgu ikke en Sabbi eller en Sousa.

                      Man prøver. Men evnerne mangler.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han finder sgu ikke en Sabbi eller en Sousa.

                        Man prøver. Men evnerne mangler.
                        Kan ikke finde ud af om det handler om manglende mod eller evner. Man har jo Ole Spion ansat, men hvad fanden laver han egentlig, og hvad bruger man hans arbejde til? Han kan da umuligt være ansat til at sige, at ham der Kløve og ham der Ludwig ser meget god ud, så står det sgu for alvor sløjt til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Kan ikke finde ud af om det handler om manglende mod eller evner. Man har jo Ole Spion ansat, men hvad fanden laver han egentlig, og hvad bruger man hans arbejde til? Han kan da umuligt være ansat til at sige, at ham der Kløve og ham der Ludwig ser meget god ud, så står det sgu for alvor sløjt til.
                          I følge JH laver Ole Spion tonsvis af rapporter på spillere og vidrergiver dem til ham. Men hvis han kun kører rundt i jylland er det jo pisse ligegyldigt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere

                            Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.
                            Det kan han ikke. Han køber Mikkel Qvist, fordi han kan kaste indkast. Hvilke ikke hjælper når vi ikke kan vinde en duel i hovedspil. Så køber han Petry, fordi han har hørt navnet, og så henter han en glemt dansker uden kampe de sidste 3 år hjem.
                            1. Fyr JH
                            2. Nt kom med en strategi og åbenhed omkring den
                            3. Ansæt en som kan eksekvere den
                            4. Pengene skal passe til strategien.
                            5 alternativt se OB som en hobby og alle bruger lidt for mange penge på en hobby

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              https://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere

                              Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.

                              Nå da JM er gået fra tilfredshed med truppen til :
                              »Det er indiskutabelt, at vi med fordel kan forstærke truppen,« sagde Jakob Michelsen “

                              Han skal passe på ikke at blive lige så utroværdig som JH og KN


                              Og JH dummer sig helt vildt ved at røbe taktikken :
                              Lige nu er planen, at vi skal se om vi inden sommerens transfervindue lukker ved månedens udgang kan finde yderligere to eller tre spillere,« sagde Jesper Hansen.”
                              Nu sætter samtlige agenter i hele verden prisen op
                              på deres spillere , og alle vores spillere går psykisk ned fordi der bliver nævnt at truppen trænger til forstærkning .. nej nej nej .. en Thyko Brahe’s dag
                              Last edited by Magge; 11-08-2018, 19:35.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Nå da JM er gået fra tilfredshed med truppen til :
                                »Det er indiskutabelt, at vi med fordel kan forstærke truppen,« sagde Jakob Michelsen “

                                Han skal passe på ikke at blive lige så utroværdig som JH og KN


                                Og JH dummer sig helt vildt ved at røbe taktikken :
                                Lige nu er planen, at vi skal se om vi inden sommerens transfervindue lukker ved månedens udgang kan finde yderligere to eller tre spillere,« sagde Jesper Hansen.”
                                Nu sætter samtlige agenter i hele verden prisen op
                                på deres spillere , og alle vores spillere går psykisk ned fordi der bliver nævnt at truppen trænger til forstærkning .. nej nej nej .. en Thyko Brahe’s dag
                                Man kan godt være tilfreds med en trup, der stadig kan forstærkes. Alle trupper kan jo med fordel forstærkes.

                                Comment

                                Working...
                                X