Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad blev Rømer i grunden indkøbt til ?
    Han blev købt fordi han kunne spille flere pladser. Jeg tror han oprindeligt var hentet til midtbanen, men bestemt og med tanke på, at han sagtens kunne blive sat på højrebacken.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Han blev købt fordi han kunne spille flere pladser. Jeg tror han oprindeligt var hentet til midtbanen, men bestemt og med tanke på, at han sagtens kunne blive sat på højrebacken.
      Mente han blev købt til den centrale midt med den “bonus” at han kan spille i forsvaret også .
      At man allerede nu må ud og købe en ny mand til cm viser vel også at Rømer blev endnu et fejlkøb , hvilket flere herinde også mente ved offentliggørelsen af købet .

      Nu kan JH så stille Rømer og Lund over på hylden med spillere til salg / bortgives kun et halvt år efter de blev præsenteret , overmalet med den sædvanlige rosenrøde pensel JH maler sine indkøb med ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Rømer til RFC.....så blev de løn kroner ledige

        Comment


          Vi begynder virkelig at rydde ud i alt skraldet! Kom med endnu en stærk signing, og min optimisme vil stige yderligere! Lets fucking go!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
            Rømer til RFC.....så blev de løn kroner ledige
            Ja så blev de penge spildt ..

            Og JH bevarer vel ledelsens tillid .. sørgeligt ..
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ja så blev de penge spildt ..

              Og JH bevarer vel ledelsens tillid .. sørgeligt ..
              JH er desværre den mest inkompetente sportsdirektør som er ansat over 2. division.
              Rømer var jo den seneste som skulle redde top 6. Det står mere og mere klart, at vores største problem (af mange) er JH. Men NT's manglede lyst til at fortælle om langtidsplanen, og mangel på ledelse på holdet følger tæt efter.
              Er det så 3. eller fjerde gang JH er ved at rydde op efter JH - helt absurd. Tvivler på at NT ville tillade det andre steder i hans virksomheder. Folk laver fejl, men fejlraten i JH's tilfælde ligger jo på Trump niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                JH er desværre den mest inkompetente sportsdirektør som er ansat over 2. division.
                Rømer var jo den seneste som skulle redde top 6. Det står mere og mere klart, at vores største problem (af mange) er JH. Men NT's manglede lyst til at fortælle om langtidsplanen, og mangel på ledelse på holdet følger tæt efter.
                Er det så 3. eller fjerde gang JH er ved at rydde op efter JH - helt absurd. Tvivler på at NT ville tillade det andre steder i hans virksomheder. Folk laver fejl, men fejlraten i JH's tilfælde ligger jo på Trump niveau.
                Helt enig .. helt horribelt så mange fejlkøb han har lavet .. langt hovedparten har været stemplet med det samme af mange fans ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Vi begynder virkelig at rydde ud i alt skraldet! Kom med endnu en stærk signing, og min optimisme vil stige yderligere! Lets fucking go!
                  Helt enig. Kasper Larsen er oplagt (træner han stadig med egentlig?), da det frigiver Tver 100 procent til midtbanen (hvor André vel var tiltænkt at skulle spille), Bashkim ville jeg gerne have også og så en kant/off midt. Så ser det fornuftigt ud i min optik.

                  Så har vi:

                  Forsvar:

                  HB: Ryan og Desler
                  VB: Barrett og Desler
                  CB: Ludwig, KEP, Kasper L. og Lund

                  Midtbane:
                  CM: JJT, Tverskov, Drachmann (Casper N.)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ja så blev de penge spildt ..

                    Og JH bevarer vel ledelsens tillid .. sørgeligt ..
                    Hvor mange penge?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Helt enig. Kasper Larsen er oplagt (træner han stadig med egentlig?), da det frigiver Tver 100 procent til midtbanen (hvor André vel var tiltænkt at skulle spille), Bashkim ville jeg gerne have også og så en kant/off midt. Så ser det fornuftigt ud i min optik.

                      Så har vi:

                      Forsvar:

                      HB: Ryan og Desler
                      VB: Barrett og Desler
                      CB: Ludwig, KEP, Kasper L. og Lund

                      Midtbane:
                      CM: JJT, Tverskov, Drachmann (Casper N.)
                      Jeg så Kasper Larsen i går, så han er i hvert fald stadig i byen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Helt enig. Kasper Larsen er oplagt (træner han stadig med egentlig?), da det frigiver Tver 100 procent til midtbanen (hvor André vel var tiltænkt at skulle spille), Bashkim ville jeg gerne have også og så en kant/off midt. Så ser det fornuftigt ud i min optik.

                        Så har vi:

                        Forsvar:

                        HB: Ryan og Desler
                        VB: Barrett og Desler
                        CB: Ludwig, KEP, Kasper L. og Lund

                        Midtbane:
                        CM: JJT, Tverskov, Drachmann (Casper N.)
                        Enig!

                        Jeg håber også at man arbejder på Bashkim. Og måske den offensive kant kunne være Simon Kroon?
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvad blev Rømer i grunden indkøbt til ?
                          Få hundrede tusinde

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Hvor mange penge?
                            Fisk !

                            Men kan ikke forestille mig vi har tjent penge på ham
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Fisk !

                              Men kan ikke forestille mig vi har tjent penge på ham
                              Troede du havde lidt insider ;)
                              Mere at de ting som jeg mener stemmer fra Ådalen var fremme med så var han ret billig, så hvis Randers har købt ham kan det umuligt være den store forskel. Selvom du nok har ret i at vi ikke har scoret den store gevinst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Troede du havde lidt insider ;)
                                Mere at de ting som jeg mener stemmer fra Ådalen var fremme med så var han ret billig, så hvis Randers har købt ham kan det umuligt være den store forskel. Selvom du nok har ret i at vi ikke har scoret den store gevinst.
                                Købspris , signon fee og løn lagt sammen tror jeg overstiger salgsprisen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X