Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvis ambitionen er top 6 så har vi ikke noget at bruge Lund til uanset om KL kommer eller ej ;-)
    Tvivler på han gør den store skade på bænken

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tvivler på han gør den store skade på bænken
      Hvis man er lidt ond i sulet, så kunne man jo frygte han også kom på banen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Lidt om Simon Kroons situation

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-en-lejeaftale

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis man skriver med KL tænker jeg at det er med et løfte om at han kan smutte til udlandet hvis tilbuddet kommer. Så tvivler på vi kan langtidsplanlægge med ham.
          Hvis Kasper Larsen kom til vil vi ikke have noget at bruge Lund til nej
          KEP, Ludwig, Lund, KL. En KEP der nok går pension efter denne sæson, så er det da fint at have Lund omkring holdet som så kan lære af dem og så potentielt gå ind som backup næste sæson. Så synes ikke en KL betyder en afskrivning af Lund nødvendigvis, men tror også at Tverskov er blevet lovet midtbanen i forbindelse med forlængelsen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            KEP, Ludwig, Lund, KL. En KEP der nok går pension efter denne sæson, så er det da fint at have Lund omkring holdet som så kan lære af dem og så potentielt gå ind som backup næste sæson. Så synes ikke en KL betyder en afskrivning af Lund nødvendigvis, men tror også at Tverskov er blevet lovet midtbanen i forbindelse med forlængelsen.
            Vores bredde i forsvaret skal være så god at Tverskov ikke behøver at skulle derned. Og Lund kun er 2. Reserve
            Så er jeg godt tilfreds

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vores bredde i forsvaret skal være så god at Tverskov ikke behøver at skulle derned. Og Lund kun er 2. Reserve
              Så er jeg godt tilfreds
              Mener du den her sæson eller generelt?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Mener du den her sæson eller generelt?
                Meget gerne denne sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Meget gerne denne sæson
                  Så er jeg med dig, men tror bare at Lund efter en sæson sammen med KEP vil kunne have udviklet sig en del, så ser ham ikke udelukket fra at spille en rolle på holdet på sigt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Så er jeg med dig, men tror bare at Lund efter en sæson sammen med KEP vil kunne have udviklet sig en del, så ser ham ikke udelukket fra at spille en rolle på holdet på sigt.
                    Jeg er nu ikke så optimistisk som dig på Lunds vegne. Men han skal være mere end velkommen til at modbevise min skepsis.
                    Jeg tvivler nu bare på han får den store spilletid denne sæson mm der opstår skader/karantæner. Og det er jo der man udvikler sig mest.

                    Vi må se

                    Comment


                      Kunne Toutouh være interessant? Er hans kontrakt ikke udløbet. Hvis man tænker på at han ikke rigtig har spillet det sidste halve år kunne man godt forestille sig at han er indenfor rækkevidde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                        Kunne Toutouh være interessant? Er hans kontrakt ikke udløbet. Hvis man tænker på at han ikke rigtig har spillet det sidste halve år kunne man godt forestille sig at han er indenfor rækkevidde.
                        Nu du nævner ham så regnet jeg faktisk med han ville skrive med OB når hans kontrakt udløb med FCK. En spændene spiller som ville kunne presse de øvrige på kanterne, kunne være et frisk pust

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                          Kunne Toutouh være interessant? Er hans kontrakt ikke udløbet. Hvis man tænker på at han ikke rigtig har spillet det sidste halve år kunne man godt forestille sig at han er indenfor rækkevidde.
                          Jesper H sagde på opstartsmødet at man i vinters havde spurgt på ham men at han kun så sig selv uden for Skandinavien.

                          Men han har snart ikke spillet i 12 måneder og situationen kan have ændret sig. I mangel af bedre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jesper H sagde på opstartsmødet at man i vinters havde spurgt på ham men at han kun så sig selv uden for Skandinavien.

                            Men han har snart ikke spillet i 12 måneder og situationen kan have ændret sig. I mangel af bedre.
                            Han burde nok efterhånden overveje om et skridt tilbage ikke er det nemmeste for at komme et par skridt frem igen. 12 måneder uden førsteholdsfodbold er lang tid og selvom han da havde en fantastisk periode i fck-tiden, så kan det ikke være de mest sexede klubber i sydeuropa, som kan finde en 25-årig, der ikke har været på et superligahold i et år. Jeg så ham gerne i OB, da han kan noget, som ingen af de øvrige kan. Specielt i spillet i de små rum, når forsvaret står dybt kunne han bringe noget, og det har jo ofte vist sig at være et problem

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Han burde nok efterhånden overveje om et skridt tilbage ikke er det nemmeste for at komme et par skridt frem igen. 12 måneder uden førsteholdsfodbold er lang tid og selvom han da havde en fantastisk periode i fck-tiden, så kan det ikke være de mest sexede klubber i sydeuropa, som kan finde en 25-årig, der ikke har været på et superligahold i et år. Jeg så ham gerne i OB, da han kan noget, som ingen af de øvrige kan. Specielt i spillet i de små rum, når forsvaret står dybt kunne han bringe noget, og det har jo ofte vist sig at være et problem
                              Men det vil også kræve en lang commitment fra hans side. Minimum 3 år. Gider ikke at skulle bruge 6-12 måneder på at bygge ham op igen hvorefter han så begynder at hyle om udlandet igen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men det vil også kræve en lang commitment fra hans side. Minimum 3 år. Gider ikke at skulle bruge 6-12 måneder på at bygge ham op igen hvorefter han så begynder at hyle om udlandet igen
                                Helt enig. Ham ser jeg nødigt i OB. Desuden virker han ikke som en holdspiller. Meget lig Boysen.

                                Comment

                                Working...
                                X