Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Men det er jo ikke bare noget man gør - begge parter skal ville det og det udløser en klækkelig lønforhøjelse, hvis der allerede er interesse fra andre klubber. Det er jo ikke noget spilleren gør for sine blå øjnes skyld.
    Nej, har jeg skrevet det da?

    Comment


      https://www.youtube.com/watch?v=By8vEdRYDgU
      Her har vi highlights af den målmand, der rygtes til OB. Så vidt jeg kan se på transfermarkt, er han også transferfri, så det ville passe perfekt på den transfer strategi vi har, desværre....
      Godt nok er highlightsene fra et par år tilbage, hvor han stod i Eintracht Braunschweig.
      Last edited by Kappen1975; 01-06-2018, 22:40.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
        https://www.youtube.com/watch?v=By8vEdRYDgU
        Her har vi highlights af den målmand, der rygtes til OB. Så vidt jeg kan se på transfermarkt, er han også transferfri, så det ville perfekt på den transfer strategi vi har, desværre....
        Godt nok er highlightsene fra et par år tilbage, hvor han stod i Eintracht Braunschweig.
        Om ikke andet virker det til at der er noget attitude som altid er fedt i en keeper..
        Rigtige striber på trøjen, Albani i hanerne og en polak på kassen.. Det lyder sgu dejligt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Om ikke andet virker det til at der er noget attitude som altid er fedt i en keeper..
          Rigtige striber på trøjen, Albani i hanerne og en polak på kassen.. Det lyder sgu dejligt.
          Meget enig. Hans virker til at have en god attitude, og det er også noget vi mangler i OB. En ny sindssyg polak nede i kassen ville ikke gøre noget fra min side.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
            Meget enig. Hans virker til at have en god attitude, og det er også noget vi mangler i OB. En ny sindssyg polak nede i kassen ville ikke gøre noget fra min side.
            Argh, hvis vi lige kan blive fri for homohad og hustruvold, så vil det nu være meget rart.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Argh, hvis vi lige kan blive fri for homohad og hustruvold, så vil det nu være meget rart.
              Lad os bare sige sindssyg til en vis grad, for vi har nemlig brug for spillere der stikker ud i truppen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                Lad os bare sige sindssyg til en vis grad, for vi har nemlig brug for spillere der stikker ud i truppen.
                En mand med Onyszkos udstråling på banen, vil jeg også værdsætte.

                Comment


                  Hvis Grytebust smutter, så ser det da ikke ud til at Rafal Gikiewicz vil være den værste afløser :-)

                  https://www.youtube.com/watch?v=By8vEdRYDgU

                  Comment


                    Mon der findes klip hvor han rent faktisk holder på bolden.... Er du gal en sprællemand. Men fed attitude.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Mon der findes klip hvor han rent faktisk holder på bolden.... Er du gal en sprællemand. Men fed attitude.
                      Enig fed attitude. Og hvordan skiller han sig af med kuglen ? Er han god med fødderne.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Enig fed attitude. Og hvordan skiller han sig af med kuglen ? Er han god med fødderne.
                        Dejligt med en målmand der kan “tænde” sine medspillere og med en masse gode akrobatiske refleks redninger. Meget vigtigt.

                        Men hvilke sprog taler han. Kan han overhovedet tale med nogen i truppen. Vi har prøvet en målmand der talte ukrainsk og ikke meget andet..

                        Kan han gribe bolden, eller kan han kun bokse bolden væk.. Kan han sparke bolden over midten, og evt. ramme en stribet trøje. Kan han sætte spillet hurtigt igang med et langt og præcist kast.

                        Bliver spændende om JH har set spilleren med egne øjne eller om han op til denne sæson har fået internet, så han kan finde gode spillere der ikke er i cykelafstand.

                        Jeg krydset fingre for en kompetent afløser og et fornuftigt transfervindue.

                        Comment


                          https://www.youtube.com/watch?v=rPi2jrDy1SE&t=31s
                          Sinus, se 2:40 i videoen. Jeg har kun kunne finde den ene situation.

                          Comment


                            Tror I, at Daniel A Pedersen fra AGF kan forstærke vores centrale midtbane? Han kommer med en anden råstyrke, end de centrale midtbanespillere vi har, og han er også mere defensiv end de spillere vi har pt. Har I eventuelt andre konkrete bud på en central midtbanespiller?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                              Tror I, at Daniel A Pedersen fra AGF kan forstærke vores centrale midtbane? Han kommer med en anden råstyrke, end de centrale midtbanespillere vi har, og han er også mere defensiv end de spillere vi har pt. Har I eventuelt andre konkrete bud på en central midtbanespiller?
                              I fht. Tverskov tror jeg det er “hip som hap”. DAP er teknisk god, og så er han vel “uddannet” på pladsen, så jeg vil ok med ham, så skal Tverskov tilbage til en fast position i cf. og Marco må varme bænken.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                                Tror I, at Daniel A Pedersen fra AGF kan forstærke vores centrale midtbane? Han kommer med en anden råstyrke, end de centrale midtbanespillere vi har, og han er også mere defensiv end de spillere vi har pt. Har I eventuelt andre konkrete bud på en central midtbanespiller?
                                Sammy Skytte fra SIF, Marcel Rømer fra SJE.

                                I øvrigt nogle vilde klip med den polske målmand, spændende type.
                                Ham gad jeg godt se i målet, trods alle tidligere udtalelser om Oliver C. som førstemålmand.

                                Comment

                                Working...
                                X