Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Han spiller også defensiv midt og det var egentlig der jeg helst så ham :-)
    Halsti er ikke en opgradering af det vi har. Så hellere Rømer eller Tverskov på den defensive midt.

    Comment


      Hvad med en spiller som Simon Okosun? Han passer nok ikke så godt i spillestilen. Men han ville da give noget luftstyrke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvad med en spiller som Simon Okosun? Han passer nok ikke så godt i spillestilen. Men han ville da give noget luftstyrke.
        Tænker umiddelbart, at han vil passe glimrende i Michelsens spillestil. I Hammarby brugte han Paulsen som central midt eller hængende angriber. En stor og fysisk stærk spiller der kan komme i feltet og lave mål, men mangler lidt fart og niveau på bolden. Det lyder da som Okosum, i min verden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Tænker umiddelbart, at han vil passe glimrende i Michelsens spillestil. I Hammarby brugte han Paulsen som central midt eller hængende angriber. En stor og fysisk stærk spiller der kan komme i feltet og lave mål, men mangler lidt fart og niveau på bolden. Det lyder da som Okosum, i min verden.
          Lyder lidt som en HHA type, der har skaffet OB utallige point.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hvad med en spiller som Simon Okosun? Han passer nok ikke så godt i spillestilen. Men han ville da give noget luftstyrke.
            Han kan helt bestemt bruges. Specielt efter Kents fyring

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Tænker umiddelbart, at han vil passe glimrende i Michelsens spillestil. I Hammarby brugte han Paulsen som central midt eller hængende angriber. En stor og fysisk stærk spiller der kan komme i feltet og lave mål, men mangler lidt fart og niveau på bolden. Det lyder da som Okosum, i min verden.
              Det kunne også lyde som en fit Kasper Larsen, https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...nget-i-holland

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvad med en spiller som Simon Okosun? Han passer nok ikke så godt i spillestilen. Men han ville da give noget luftstyrke.
                Okosun ville være en meget spændende spiller at få til OB. Han ville give os noget andet end vi har lige nu. Men jeg synes stadig vi har brug for "skraldemanden" på midtbanen. Jeg ser mere Okosun som en 8'er end en 6'er.

                Comment


                  Vi mødte Mathias Jørgensen i Ådalen for kort tid siden.

                  'Der er ikke noget nyt, men jeg håber på, at jeg kan starte op for fuld skrue med de andre i Superligatruppen den 18.'

                  'Det bliver spændende med Jakob Michelsen. Han vil spille fremadrettet, og det er lige noget for mig'.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi mødte Mathias Jørgensen i Ådalen for kort tid siden.

                    'Der er ikke noget nyt, men jeg håber på, at jeg kan starte op for fuld skrue med de andre i Superligatruppen den 18.'

                    'Det bliver spændende med Jakob Michelsen. Han vil spille fremadrettet, og det er lige noget for mig'.
                    Tak :). I kender sgu altid hvad for nogle spørgsmål vi fans vil have svar på. Kæmpe kredit

                    Det kan man vel kun konkludere som om at en kontrakt ligger lige om hjørnet og at han ser en fremtid i OB. Håber på at det bliver en 4 årig kontrakt

                    Og så lyder det lidt som at han dropper ud af gymnasiet og bliver fuldtidsproff. Med ham er vi oppe på 21 mand i truppen.
                    Det ligner kun 2-3 nye på transfermarkedet. Der skal godt nok rammes rigtigt
                    Last edited by fmprOB; 05-06-2018, 10:52.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tak :). I kender sgu altid hvad for nogle spørgsmål vi fans vil have svar på. Kæmpe kredit

                      Det kan man vel kun konkludere som om at en kontrakt ligger lige om hjørnet og at han ser en fremtid i OB. Håber på at det bliver en 4 årig kontrakt

                      Og så lyder det lidt som at han dropper ud af gymnasiet og bliver fuldtidsproff. Med ham er vi oppe på 21 mand i truppen.
                      Det ligner kun 2-3 nye på transfermarkedet. Der skal godt nok rammes rigtigt

                      For hans egen skyld håber jeg da han bliver i gymnasiet og gennemføre det :-)

                      Comment


                        Med 21 spillere(forudsætter at Mathias Jørgensen får kontrakt) i truppen og okay dækning på alle pladser kan man vel godt tænke at man bare starter op med dem man har og med lidt tålmodighed prøver at finde de 2-3 mand som gerne skulle være fra en højere hylde end normalt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          For hans egen skyld håber jeg da han bliver i gymnasiet og gennemføre det :-)
                          Tja. Det lyder ikke sådan. Harboe er vidst også droppet ud af 2.G for at blive fuldtidsproff

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Med 21 spillere(forudsætter at Mathias Jørgensen får kontrakt) i truppen og okay dækning på alle pladser kan man vel godt tænke at man bare starter op med dem man har og med lidt tålmodighed prøver at finde de 2-3 mand som gerne skulle være fra en højere hylde end normalt
                            Det kan man sagtens tænke sig, men så er risikoen for at ende med “kejserens skæg” også noget større.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Med 21 spillere(forudsætter at Mathias Jørgensen får kontrakt) i truppen og okay dækning på alle pladser kan man vel godt tænke at man bare starter op med dem man har og med lidt tålmodighed prøver at finde de 2-3 mand som gerne skulle være fra en højere hylde end normalt

                              Vi skal vel også regne med et eller flere spillersalg. Gryte ryger vel og det er vel ikke helt udelukket af JM sender en spiller eller 2 væk?

                              Comment


                                Mon ikke det hele ender som det plejer. " Vi var meget tæt på et par spillere, fra en højere hylde end vi plejer, men det lykkedes ikke, desværre" så derfor har vi nu skrevet med 3 breddespillere fra Skives 2. Hold. Men vi fastholder at vi skal i top 6.

                                Comment

                                Working...
                                X