Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og alligevel er det bestemt muligt at det sker.

    For mig lyder det som om at det her er et JH projekt. Kent brugte ham jo stort set ikke og han kan vel næppe betegnes som en JM spiller af type
    Så hvorfra jeg sidder er det tydeligt at hvis Fellah kommer på kontrakt er det stadig JH der har bukserne på. Hvis han ikke gør har JM haft noget at skulle have sagt.

    Det er jo vanvittigt at Fellah kan blive nr 23 i truppen efter Yao er kommet tilbage og Mathias Jørgensen jo nok får kontrakt. Så er der vel kun plads til 1 signing mere uden at noget skal sælges ydeligere. Og det forstærker vel næppe truppen
    har vi ikke lige haft afgang af 5-6 spillere.....hvordan kan truppen så allerede være fyldt ud - havde vi så stor en trup det sidste halve år?

    Og nej Fellah skal ikke hentes permanent - ville jo være himmelråbende håbløst

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      har vi ikke lige haft afgang af 5-6 spillere.....hvordan kan truppen så allerede være fyldt ud - havde vi så stor en trup det sidste halve år?

      Og nej Fellah skal ikke hentes permanent - ville jo være himmelråbende håbløst
      JH har da også selv sagt minimum 3 tilgange? Ved så ikke om Yao er med i det regnestykke, eller Gryte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        JH har da også selv sagt minimum 3 tilgange? Ved så ikke om Yao er med i det regnestykke, eller Gryte.
        Tror heller ikke Yao er her når sæsonen starter. Kan i hvert fald ikke se der er plads til både ham og Mathias J.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          har vi ikke lige haft afgang af 5-6 spillere.....hvordan kan truppen så allerede være fyldt ud - havde vi så stor en trup det sidste halve år?

          Og nej Fellah skal ikke hentes permanent - ville jo være himmelråbende håbløst
          Jo det har vi. Men ifølge JH skal Kløve ses som en sommersigning da han kun blev hentet pga det Joan bøvl og at vi derfor har været 1 for mange.
          Fellah var også ekstra.

          Så med 6 mand ud og Kløve,Frøkjær,Harboe og Yao ind er det ikke plads til det store hvis Mathias Jørgensen også signes. Så kommer vi over de 23-24 som man ønsker. Spørgsmålet er også om Buus som var 3. Valg på højre skal erstattes

          Så jeg tror at de minimum 3 inkluderer Mathias Jørgensen og Grytebust afløser

          Harboe for Thrane
          Frøkjær for Welbeck
          Kløve for Jønsson
          Yao for Joan
          Joao er ikke erstattet
          Buus bliver ikke erstattet

          Kan simpelthen ikke se hvor der skulle være plads til den store shoppe tur henne mm man også sælger etablerede spillere

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Tror heller ikke Yao er her når sæsonen starter. Kan i hvert fald ikke se der er plads til både ham og Mathias J.
            Hellere Yao end Fellah

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg kan heller ikke se det. Men som jeg skrev virker han som et JH projekt. Og det vil han dælme bare have til at lykkedes..
              Tænker at han lige nu spiller et spil mod FCN for at få ham gratis så han kan overbevise folk om at dette nok alligevel er et projekt der er risikoen værd ift det som det koster.
              Det burde være muligt at få ham transferfri ved FCN efter 30.06.18. Jeg mener hans kontrakt løber ud nu, måske husker jeg forkert ??. Dette er dog ikke en opfordring til noget dumt !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Det burde være muligt at få ham transferfri ved FCN efter 30.06.18. Jeg mener hans kontrakt løber ud nu, måske husker jeg forkert ??. Dette er dog ikke en opfordring til noget dumt !
                Kontrakten løber i 12 måneder endnu, men under alle omstændigheder tvivler jeg på, at FCN kommer til at forlange mere en maks et symbolsk beløb, for at blive fri af den kontrakt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jo det har vi. Men ifølge JH skal Kløve ses som en sommersigning da han kun blev hentet pga det Joan bøvl og at vi derfor har været 1 for mange.
                  Fellah var også ekstra.

                  Så med 6 mand ud og Kløve,Frøkjær,Harboe og Yao ind er det ikke plads til det store hvis Mathias Jørgensen også signes. Så kommer vi over de 23-24 som man ønsker. Spørgsmålet er også om Buus som var 3. Valg på højre skal erstattes

                  Så jeg tror at de minimum 3 inkluderer Mathias Jørgensen og Grytebust afløser

                  Harboe for Thrane
                  Frøkjær for Welbeck
                  Kløve for Jønsson
                  Yao for Joan
                  Joao er ikke erstattet
                  Buus bliver ikke erstattet

                  Kan simpelthen ikke se hvor der skulle være plads til den store shoppe tur henne mm man også sælger etablerede spillere
                  det lyder alt sammen fint - men det er godt nok en ung trup så.
                  at thrane og welbeck erstattes med 2 unge fra egne rækker fint......men der bør simpelthen hentes ind til start 11.....ellers skal der meldes klart ud om at målet IKKE nødvendigvis er top 6.....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                    Det burde være muligt at få ham transferfri ved FCN efter 30.06.18. Jeg mener hans kontrakt løber ud nu, måske husker jeg forkert ??. Dette er dog ikke en opfordring til noget dumt !
                    Det kunne være vildt sjovt hvis kontrakten udløb nu , især fordi JH og FCN har aftalt en pris hvis vi ville købe ham ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Det burde være muligt at få ham transferfri ved FCN efter 30.06.18. Jeg mener hans kontrakt løber ud nu, måske husker jeg forkert ??. Dette er dog ikke en opfordring til noget dumt !
                      Han har kontrakt til sommer 2019 og skal købes fri.. Men alt over 1 krone er for dyrt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det lyder alt sammen fint - men det er godt nok en ung trup så.
                        at thrane og welbeck erstattes med 2 unge fra egne rækker fint......men der bør simpelthen hentes ind til start 11.....ellers skal der meldes klart ud om at målet IKKE nødvendigvis er top 6.....
                        Bestemt ikke uenig.
                        Vil også bare klargøre at de 3-4 som man planlægger at hente må være på bekostning af noget kvalitet der ryger ud den anden vej.

                        Og selvom jeg rigtig gerne ønsker at være positiv omkring den nye træner og nye start her frygter jeg bare at vi fans endnu engang kommer mega skuffede ud af vinduet og totalt uenige med den sportslige ledelse om hvordan en Top 6 trup ser ud..
                        Og så starter det hele bare forfra. Bare med en ny bag roret til at blande de samme Top 10 kort

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo det har vi. Men ifølge JH skal Kløve ses som en sommersigning da han kun blev hentet pga det Joan bøvl og at vi derfor har været 1 for mange.
                          Fellah var også ekstra.

                          Så med 6 mand ud og Kløve,Frøkjær,Harboe og Yao ind er det ikke plads til det store hvis Mathias Jørgensen også signes. Så kommer vi over de 23-24 som man ønsker. Spørgsmålet er også om Buus som var 3. Valg på højre skal erstattes

                          Så jeg tror at de minimum 3 inkluderer Mathias Jørgensen og Grytebust afløser

                          Harboe for Thrane
                          Frøkjær for Welbeck
                          Kløve for Jønsson
                          Yao for Joan
                          Joao er ikke erstattet
                          Buus bliver ikke erstattet

                          Kan simpelthen ikke se hvor der skulle være plads til den store shoppe tur henne mm man også sælger etablerede spillere
                          Det tror jeg ikke. Ift. din opstilling der har JH vist egentlig kaldt Kløve for erstatning for Joan.

                          Som sagt er jeg overbevist om, at Fellah er fortid. Yao tror jeg også man forsøger at afskibe. Kan kun se ham blive hvis vi ikke får en kontrakt med Mathias Jørgensen.

                          Kigger jeg på denne liste https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerstatistik tæller jeg pt. 18 spillere på kontrakt for næste sæson. Oven i dem kommer så Harboe, Frøkjær og Mathias J/Yao som jeg ser det. Det er 21 spillere. Dertil tror jeg personligt, der kommer tre mere (mindst to) + som udgangspunkt erstatninger for evt. solgte spillere.
                          Last edited by Agbre; 11-06-2018, 12:37.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                            Det tror jeg ikke. Ift. din opstilling der har JH vist egentlig kaldt Kløve for erstatning for Joan.

                            Som sagt er jeg overbevist om, at Fellah er fortid.
                            Jeg siger ikke, at du har uret, men hvis det var så simpelt, hvorfor har man så ikke bare meldt det ud? Det ville være det letteste i hele verden bare at melde ud på hjemmesiden, at Fellah stopper når lejekontrakten udløber, fuldstændig som man gjorde med alle de spillere der har udløb nu her.

                            Alene det, at den udmelding stadig mangler gør jo, at det vel stadig er fair nok at involvere Fellah i en eller anden form for tankespin, og antage at han stadig kunne være en del af OBs planer, om han så er en plan A, B, C, D, etc. Vi snakker jo altså en spiller, som man har jagtet over 3-4 transfervinduer, så man må jo have et godt øje til ham, og derfor er det vel heller ikke usandsynligt, at der er noget snor.
                            Last edited by Sheed; 11-06-2018, 13:11.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg siger ikke, at du har uret, men hvis det var så simpelt, hvorfor har man så ikke bare meldt det ud? Det ville være det letteste i hele verden bare at melde ud på hjemmesiden, at Fellah ikke stopper når lejekontrakten udløber, fuldstændig som man gjorde med alle de spillere der har udløb nu her.

                              Alene det, at den udmelding stadig mangler gør jo, at det vel stadig er fair nok at involvere Fellah i en eller anden form for tankespin, og antage at han stadig kunne være en del af OBs planer, om han så er en plan A, B, C, D, etc. Vi snakker jo altså en spiller, som man har jagtet over 3-4 transfervinduer, så man må jo have et godt øje til ham, og derfor er det vel heller ikke usandsynligt, at der er noget snor.
                              Helt fair at spekulere i det og diskutere det. Jeg tror bare ikke det sker. Og som udgangspunkt er han jo ikke på kontrakt for næste sæson.

                              Ift. hvorfor man ikke har meldt det ud kan der vel være flere grunde. Jeg tænker man først skulle diskutere købsmuligheden med den nye træner. Det kan man sige man har haft mulighed for nu, men måske har man bare ikke så travlt med det.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                Det tror jeg ikke. Ift. din opstilling der har JH vist egentlig kaldt Kløve for erstatning for Joan.

                                Som sagt er jeg overbevist om, at Fellah er fortid. Yao tror jeg også man forsøger at afskibe. Kan kun se ham blive hvis vi ikke får en kontrakt med Mathias Jørgensen.

                                Kigger jeg på denne liste https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerstatistik tæller jeg pt. 18 spillere på kontrakt for næste sæson. Oven i dem kommer så Harboe, Frøkjær og Mathias J/Yao som jeg ser det. Det er 21 spillere. Dertil tror jeg personligt, der kommer tre mere (mindst to) + som udgangspunkt erstatninger for evt. solgte spillere.
                                Ikke fordi vi er vanvittige uenige. Men jeg tror kun på 1-2 foruden MJ. Med mindre nogen fra de resterende 18 mand afskibbes/sælges.

                                Comment

                                Working...
                                X