Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Som jeg skriver kan de frit forhandle med ham om 18 mdr. Jeg tror gerne OB ville have haft ham, men situationen er måske ikke til det når vi har et andet 3. valg i Marco de næste 2 sæsoner, så vidt jeg husker.
    Det er da vist det man kalder at foregribe begivenhederne. Hvis Molberg kommer til at præstere godt i Hobro, kan han sagtens ende med at forlænge kontrakten, og/eller blive så interessant, at der er nogle der vil betale en transfersum for ham før tid. Under alle omstændigheder, så vil Molberg også være interessant for andre klubber, hvis han viser et niveau, hvor han OB vil gerne vil hente ham, og det er jo bestemt ikke sikkert, at han vil have OB særligt højt på prioriteringslisten, thi de nu allerede har vist én gang, at de ikke for alvor tror på ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er da vist det man kalder at foregribe begivenhederne. Hvis Molberg kommer til at præstere godt i Hobro, kan han sagtens ende med at forlænge kontrakten, og/eller blive så interessant, at der er nogle der vil betale en transfersum for ham før tid. Under alle omstændigheder, så vil Molberg også være interessant for andre klubber, hvis han viser et niveau, hvor han OB vil gerne vil hente ham, og det er jo bestemt ikke sikkert, at han vil have OB særligt højt på prioriteringslisten, thi de nu allerede har vist én gang, at de ikke for alvor tror på ham.
      Enig. Men lad os nu lige se om han overhovedet slår igennem i Hobro. Om to år kan han også være helt glemt fordi han spiller i Thisted.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Enig. Men lad os nu lige se om han overhovedet slår igennem i Hobro. Om to år kan han også være helt glemt fordi han spiller i Thisted.
        Ja, eller det der er værre. Jeg håber og tror på, at man har taget den rigtige beslutning. Sådan et udlandsophold er ikke altid nødvendigvis sigende for, at en spiller har højt niveau, og det kan i den grad også være problematisk for udviklingen.

        Malthe Johansen var udlejet fra Brøndby til FC Porto i 14/15-sæsonen, og selvom han havde masser af U-landskampe på CVet, kunne han hverken tilspille sig en kontrakt i Brøndby eller SønderjyskE, hvor han var til prøvetræning, da han kom hjem, og spiller slet ikke fodbold længere nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det er da vist det man kalder at foregribe begivenhederne. Hvis Molberg kommer til at præstere godt i Hobro, kan han sagtens ende med at forlænge kontrakten, og/eller blive så interessant, at der er nogle der vil betale en transfersum for ham før tid. Under alle omstændigheder, så vil Molberg også være interessant for andre klubber, hvis han viser et niveau, hvor han OB vil gerne vil hente ham, og det er jo bestemt ikke sikkert, at han vil have OB særligt højt på prioriteringslisten, thi de nu allerede har vist én gang, at de ikke for alvor tror på ham.
          Vi er vel enige om at OB ikke partout er ringere stillet end andre klubber er, når og hvis han ellers udvikler sig så godt. Alt andet er gisninger om Molbergs personlige preferencer i fht. OB. Lad os se hvordan tingene udvikler sig ..ikke mindst i OB, hvor der forhåbentlig sættes handling bag de seneste forlydender.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Jeg er sikker på at Jesper ikke kan fedtspille frem til den også i år latterligt sene deadline for transfers. Han er NØDT TIL at lande et par før træningen begynder. Udbuddet af dygtige spillere der har OB som førstevalg er sikkert meget småt. Kan vel kun være blandt de, der vil søge OB på grund af M. Og alligevel skal der nok betales en del mere end tæt på deadline - hvor Jesper så kan ende med intet eller røv og nøgler. Og det går ikke en halvsæson til.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Vi er vel enige om at OB ikke partout er ringere stillet end andre klubber er, hvis han ellers udvikler sig godt. Alt andet er gisninger om Molbergs personlige preferencer i fht. OB. Lad os se hvordan tingene udvikler sig ..ikke mindst i OB, hvor der forhåbentlig sættes handling bag de seneste forlydender.
              Nej det er vi helt enige om. Men når du skriver, at OB frit kan forhandle med ham om og hente ham hjem, så er det i høj grad også gisninger, for det er slet ikke sikkert, at hans kontraktsituation er sådan til den tid, eller at han finder OB interessant.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Nej det er vi helt enige om. Men når du skriver, at OB frit kan forhandle med ham om og hente ham hjem, så er det i høj grad også gisninger, for det er slet ikke sikkert, at hans kontraktsituation er sådan til den tid, eller at han finder OB interessant.
                Så har jeg måske udtrykt mig uklart .. OB og Molberg er frit stillet til at forhandle på lige fod med alle andre klubber der finder måtte finde ham interessant ... sådan, så er det vist klart hvad jeg mener
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Så har jeg måske udtrykt mig uklart .. OB og Molberg er frit stillet til at forhandle på lige fod med alle andre klubber der finder måtte finde ham interessant ... sådan, så er det vist klart hvad jeg mener
                  Nej, det er de ikke nødvendigvis. Molberg kan sagtens ende med at forlænge sin kontrakt eller blive solgt før det. Når man har en spiller man er glad for, gør man jo som regel en indsats for at forlænge ham, så man enten kan beholde ham længere eller sætte sig op til at få en transfer for ham. Ligesom OB f.eks. gjorde, da de forlængede Tingager med et år i starten af sæsonen, så man netop ikke skulle ud i en situation, hvor han kunne forhandle frit med andre klubber allerede i vinter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Så har jeg måske udtrykt mig uklart .. OB og Molberg er frit stillet til at forhandle på lige fod med alle andre klubber der finder måtte finde ham interessant ... sådan, så er det vist klart hvad jeg mener
                    Det er klart hvad du mener, men du glemmer bare hvad der kan ske i de 18 måneder ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er klart hvad du mener, men du glemmer bare hvad der kan ske i de 18 måneder ...
                      Der er OB i pricippet også ligestillet med alle andre til at frikøbe ham hvis den økonomiske mulighed er der, og der er gensidig interesse.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg er sikker på at Jesper ikke kan fedtspille frem til den også i år latterligt sene deadline for transfers. Han er NØDT TIL at lande et par før træningen begynder. Udbuddet af dygtige spillere der har OB som førstevalg er sikkert meget småt. Kan vel kun være blandt de, der vil søge OB på grund af M. Og alligevel skal der nok betales en del mere end tæt på deadline - hvor Jesper så kan ende med intet eller røv og nøgler. Og det går ikke en halvsæson til.
                        Men problemet er jo som du selv siger at hvis de ikke har OB som første prioritet så er det jo nok først sidst i vinduet de gider hertil.. Og selvom VM nok ikke påvirker os direkte kan det jo sagtens ske at den der kabale der tit går igang når de store klubber køber den først starter bagefter..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Men problemet er jo som du selv siger at hvis de ikke har OB som første prioritet så er det jo nok først sidst i vinduet de gider hertil.. Og selvom VM nok ikke påvirker os direkte kan det jo sagtens ske at den der kabale der tit går igang når de store klubber køber den først starter bagefter..
                          Men samtidig er det også en farlig leg at vente. Fodbold handler jo om relationer, og for en ny træner, må det være vigtigt at få sat en retning fra start af og få skabt nogle ledere på banen, derfor må det især være vigtigt at få lukket, den eller de nøglespillere der skal til tidligt. Hvis OB skal vente til slutningen af vinduet, så er over 1/4 af Grundspillet allerede afviklet, og så kan man godt stå i et scenarie, hvor der pludselig er mange point og hold der skal indhentes, hvis man skal opnå målsætningen, og på den måde kan det også blive dyrt at vente. Samtidig er en stor del af de spillere man kan hente i slutningen af vinduet, som vil være dyrere i starten af vinduet, spillere som er endt i overskud og ikke har spillet særligt meget i starten af sæsonen. At få dem i kampform og op på rette niveau, kan sagtens tage et par måneder, og så er det efterår ved at være gået.

                          Samtidig har JH jo også ventet i jeg ved ikke hvor mange vinduer i træk efterhånden, uden at finde noget som helst.

                          Jeg tror godt, at OB er klar over, at det er vigtigt at få de vigtigste signings på plads ret tidligt. Signalet i at starte sæsonen svagt med en trup uden de store tilføjelser, vil være utroligt skidt.
                          Last edited by Sheed; 01-06-2018, 16:50.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Men samtidig er det også en farlig leg at vente. Fodbold handler jo om relationer, og for en ny træner, må det være vigtigt at få sat en retning fra start af og få skabt nogle ledere på banen, derfor må det især være vigtigt at få lukket, den eller de nøglespillere der skal til tidligt. Hvis OB skal vente til slutningen af vinduet, så er over 1/4 af Grundspillet allerede afviklet, og så kan man godt stå i et scenarie, hvor der pludselig er mange point og hold der skal indhentes, hvis man skal opnå målsætningen, og på den måde kan det også blive dyrt at vente. Samtidig er en stor del af de spillere man kan hente i slutningen af vinduet, som vil være dyrere i starten af vinduet, spillere som er endt i overskud og ikke har spillet særligt meget i starten af sæsonen. At få dem i kampform og op på rette niveau, kan sagtens tage et par måneder, og så er det efterår ved at være gået.

                            Samtidig har JH jo også ventet i jeg ved ikke hvor mange vinduer i træk efterhånden, uden at finde noget som helst.

                            Jeg tror godt, at OB er klar over, at det er vigtigt at få de vigtigste signings på plads ret tidligt. Signalet i at starte sæsonen svagt med en trup uden de store tilføjelser, vil være utroligt skidt.
                            Du har fuldstændig ret, min pointe er mere også at det er en svær balancegang. For skal man hente sin 2. Prioritet nu eller måske potentielt kunne hente sin 1. Prioritet om 2 uger. Men den ligger jo nok hos Michelsen som må vurdere hvad der er bedst og vigtigst for ham. Man skal jo heller ikke handle bare for at handle. Så hellere man får det helt rigtige hold på plads end det er folk som skal udskiftes om et år alligevel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg er sikker på at Jesper ikke kan fedtspille frem til den også i år latterligt sene deadline for transfers. Han er NØDT TIL at lande et par før træningen begynder. Udbuddet af dygtige spillere der har OB som førstevalg er sikkert meget småt. Kan vel kun være blandt de, der vil søge OB på grund af M. Og alligevel skal der nok betales en del mere end tæt på deadline - hvor Jesper så kan ende med intet eller røv og nøgler. Og det går ikke en halvsæson til.
                              Uagtet kvaliteten af det JH henter så havde han altså hentet en del spillere før træningen startede sidste år..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Nej, det er de ikke nødvendigvis. Molberg kan sagtens ende med at forlænge sin kontrakt eller blive solgt før det. Når man har en spiller man er glad for, gør man jo som regel en indsats for at forlænge ham, så man enten kan beholde ham længere eller sætte sig op til at få en transfer for ham. Ligesom OB f.eks. gjorde, da de forlængede Tingager med et år i starten af sæsonen, så man netop ikke skulle ud i en situation, hvor han kunne forhandle frit med andre klubber allerede i vinter.
                                Men det er jo ikke bare noget man gør - begge parter skal ville det og det udløser en klækkelig lønforhøjelse, hvis der allerede er interesse fra andre klubber. Det er jo ikke noget spilleren gør for sine blå øjnes skyld.

                                Comment

                                Working...
                                X