Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad med Molberg? Er der snart noget nyt med ham og hans eventuelle tilbagevenden?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Sondre Rossbach fra Odd og Andreas Linde i Molde er i hvert fald to MEGET spændende navne...
      Jeg kender ingen af dem, menkan da se a Rossbach har samme agent som Gryte .. Andreas Linde er .. tadaaah svensker
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Hvad med Molberg? Er der snart noget nyt med ham og hans eventuelle tilbagevenden?
        Nej desværre. Der må også snart ligge en afklaring tænker jeg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://twitter.com/LasseVge/status/1001115804526661638

          BTs Lasse Vøge tror, at OB henter en Grytebust-afløser der er udlænding, men som ikke bor uden for Skandinavien.

          Nu har vi jo fået etableret, at Michelsen ikke kan sammen med svenskere, så sådan en bliver det ikke. Så er spørgsmålet bare, hvem fra de norske rækker man arbejder på?
          Det tror jeg ikke 😇

          Comment


            Hvis den engel der betyder at du ved noget andet, så sig frem😊

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det tror jeg ikke 😇
              hov hov! er det en Chuck-glorie?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det tror jeg ikke 😇
                Det tror jeg nu heller ikke, det lyder for eksotisk. Jeg holder fast i mit gamle bud på Mikkel Andersen, oplagt OB-signing.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det tror jeg nu heller ikke, det lyder for eksotisk. Jeg holder fast i mit gamle bud på Mikkel Andersen, oplagt OB-signing.
                  Var også min inden dette rygte fra Vøge

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det tror jeg nu heller ikke, det lyder for eksotisk. Jeg holder fast i mit gamle bud på Mikkel Andersen, oplagt OB-signing.
                    Fuldstændig. Mega oplagt og kedeligt, han må være storfavorit på JH’s kontor lige pt.

                    Comment


                      Så uambitiøse nægter jeg at tro på at de er.
                      Jeg vil være rystet hvis man går efter Mikkel Andersen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det tror jeg nu heller ikke, det lyder for eksotisk. Jeg holder fast i mit gamle bud på Mikkel Andersen, oplagt OB-signing.
                        Åhh Gud ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Er jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                            Så uambitiøse nægter jeg at tro på at de er.
                            Jeg vil være rystet hvis man går efter Mikkel Andersen.
                            Synes du Mikkel Andersen er en hylde under folk som Kløve, Lund og Rømer? Jeg synes han ligner noget fra den hylde, som OB handler fra næsten hver gang.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                              Er jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?
                              Er helt enig
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Synes du Mikkel Andersen er en hylde under folk som Kløve, Lund og Rømer? Jeg synes han ligner noget fra den hylde, som OB handler fra næsten hver gang.
                                Ja det synes jeg ærligt talt. Måske ikke lige Lund dog.

                                Comment

                                Working...
                                X