Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Grytebust bliver selvfølgelig solgt nu, ellers blev der ikke hentet en mand som klart skal være førstemålmand.
    Ja lad os håbe på et salg til La Liga

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Ja lad os håbe på et salg til La Liga
      Der tror jeg i kan være helt rolige, kan ikke se hvilken superligaklub der skulle købe ham nu.
      Der er vel 2-3 som kan og de har alle lige hentet en ny målmand, eller/og er godt besat på posten.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Ja lad os håbe på et salg til La Liga
        1 mill euro og 10-20% i videresalg. Det ville være udemærket(for NT)

        Comment


          Det var så den ene af de 2 signinger jh snakkede om i tirsdags😏

          Comment


            Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Det var så den ene af de 2 signinger jh snakkede om i tirsdags😏
            Så mangler vi bare Fellah

            Comment


              Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Det var så den ene af de 2 signinger jh snakkede om i tirsdags
              Arghhhhhhhhhhhh... Deeeeeett

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Arghhhhhhhhhhhh... Deeeeeett
                Det må jo næsten være sådan 😏 han ved jo godt tirsdag at de henter en ny keeper i læner af et par dage. Så vi får kun 1 mere 😏

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                  Det må jo næsten være sådan  han ved jo godt tirsdag at de henter en ny keeper i læner af et par dage. Så vi får kun 1 mere 
                  Han har hele tiden sagt solgte spillere vil blive erstattet. Så planen er stadig at der kommer 2 tilføjelser(nægter at bruge ordet forstærkninger) i marken

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Han har hele tiden sagt solgte spillere vil blive erstattet. Så planen er stadig at der kommer 2 tilføjelser(nægter at bruge ordet forstærkninger) i marken
                    Ja, jeg tror JH har nærlæst Hvad fatter gør, det er altid det rigtige. Der kommer rigtignok erstatninger for de spillere der smutter, men det er sjældent forstærkninger. Lad os håbe der kommer en mand med en pose penge til sidst som i eventyret.
                    Last edited by fynsland_85; 16-08-2018, 14:19.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Han har hele tiden sagt solgte spillere vil blive erstattet. Så planen er stadig at der kommer 2 tilføjelser(nægter at bruge ordet forstærkninger) i marken
                      Det er korrekt.
                      I behøver jo slet ikke finde på ting, der er så rigeligt at tage fat på af det helt reelle.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804

                        så blev det ikke Gryte men Mikkelsen var med i opløbet?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804

                          så blev det ikke Gryte men Mikkelsen var med i opløbet?
                          Det var Gryte også. Men han må have været for dyr. Og så har de spurgt til Thomas istedet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det var Gryte også. Men han må have været for dyr. Og så har de spurgt til Thomas istedet

                            Så er Thomas nok ikke så dårlig , som mange på vort forum mener. Hvis vor nye Mande er ude af form, vil jeg være helt tryk ved TM i buret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              [/COLOR]Så er Thomas nok ikke så dårlig , som mange på vort forum mener. Hvis vor nye Mande er ude af form, vil jeg være helt tryk ved TM i buret.
                              Lige så mange her har ment det modsatte incl mig. Jeg forventer TM i målet mod VB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                [/COLOR]Så er Thomas nok ikke så dårlig , som mange på vort forum mener. Hvis vor nye Mande er ude af form, vil jeg være helt tryk ved TM i buret.
                                Hvem har nævnt, at Thomas M er dårlig?
                                Tror hovedparten af fans er trygge ved Thomas. Han er en habil superligamålmand, som har bevist sit værd og er en fremragende 2. målmand.

                                Comment

                                Working...
                                X