Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hele denne video er kun fra 2018

    Tvivler på at du kan lave en der er så lang fra hele Grytes senior karriere
    Selvfølgelig kan man det! Jeg er selv gammel målmand på højt plan. Alle målmænd laver fejl. Selv de allerbedste. Jeg kunne finde mindst 3-4 sekvenser fra Grytebusts forår, som kunne kandidere til en sådan video. Og så har jeg jo overhovedet ikke set nogle af hans kampe fra tiden i Aalesund. Mon dog han stod fejlfrit i alle de kampe.

    Jeg siger bare. Alle målmænd laver fejl. Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere. Jeg ville sku også miste gejsten hvis jeg skulle stå meget mere end 3 sæsoner på et norsk bund/midterhold. Giv manden én chance. Vi aner INTET om hans reele niveau.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
      Jeg siger bare. Alle målmænd laver fejl. Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere.
      Pas på med sådan noget. Entusiasten kommer efter dig 😁

      Men selvfølgelig skal han da have chancen. Det lyder bare til han bliver 2. Keeper.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Selvfølgelig kan man det! Jeg er selv gammel målmand på højt plan. Alle målmænd laver fejl. Selv de allerbedste. Jeg kunne finde mindst 3-4 sekvenser fra Grytebusts forår, som kunne kandidere til en sådan video. Og så har jeg jo overhovedet ikke set nogle af hans kampe fra tiden i Aalesund. Mon dog han stod fejlfrit i alle de kampe.

        Jeg siger bare. Alle målmænd laver fejl. Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere. Jeg ville sku også miste gejsten hvis jeg skulle stå meget mere end 3 sæsoner på et norsk bund/midterhold. Giv manden én chance. Vi aner INTET om hans reele niveau.
        Bliver I aldrig nogensinde træt af at give nogen som helst af Jesper Hansens signinger en chance? Det ender som regel skidt. Sandsynligheden er i hvert fald pænt stor, og han har får ikke meget pæne ord med sig fra en række personer, som har set ham spille. Så det er endnu en lottokupon- og odds'ne er i den grad imod ham.

        Håber han er mere som den første video, men vi kan jo risikere at få begge ting, og det sidste vi har brug for er mere ustabilitet.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Men du misser jo pointen. Pointen er at han har været helt fra snøvsen det sidste halve år, det var mig bekendt ikke scenariet med Grytebust? I sidste runde betød det så, at han var sat af, da Vålerengas 2. målmand var købt ind som forstærkning.

          Jeg er godt klar over, at det for nogle er en sport at sidde med halvfed på, hvergang OB køber en spiller, jeg tillader mig så bare at forventningsafstemme, og jeg synes, at det er en KÆMPE risiko at hente en helt selvtillidsforladt målmand i bunden af den norske liga, og smide ham ind på et selvtillidsforladt hold.
          Du har en slem vane med at træde på folk når du debattere med dem. Det burde du vende dig af med.

          Jeg får ikke halvfed på hver gang OB laver en signing. Jeg er som udgangspunkt et positivt menneske. Og når jeg ser at vi henter en afrikansk målmand, som har spillet landskampe for et af de bedre afrikanske landshold, mod hold som belgien. Så tænker jeg faktisk at der må være noget talent gemt i ham. Så vil jeg skide på om han har spillet et dårligt 2018. Det har resten af hans hold jo også.

          Jeg tænker at nogle nye omgivelser, lidt varmere himmelstrøg og nogle nye trænere vil kunne gøre gode ting for ham.
          “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
          Lou Holtz

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Bliver I aldrig nogensinde træt af at give nogen som helst af Jesper Hansens signinger en chance? Det ender som regel skidt. Sandsynligheden er i hvert fald pænt stor, og han har får ikke meget pæne ord med sig fra en række personer, som har set ham spille. Så det er endnu en lottokupon- og odds'ne er i den grad imod ham.

            Håber han er mere som den første video, men vi kan jo risikere at få begge ting, og det sidste vi har brug for er mere ustabilitet.

            MvH ChrisOB
            Selvfølgelig gør man det, men ikke før man har hørt hvordan han træner til hverdag eller har set ham spille. Vi må se hvad det bliver til. Jeg kan godt forstå ideen i at satse på en 25årige keeper der har været inde omkring landsholdet, og har stået godt. Han har så haft et forfærdeligt år, så det kan gå begge veje - men investeringen / satset forstår jeg nok.

            Jeg tror nemlig ikke vi ender i en situation med ustabilitet på den position. Netop fordi vi har Mikkelsen, han er altså virkelig en dygtig keeper. Så er Mande bedre end Mikkelse - Fucking fedt! Er han ikke, jamen så har vi garanteret en OK 2. målmand, og Thomas som vores 1. Keeper, hvilket jeg ville være helt og aldeles tryg ved.

            Jeg ser det lidt som et gratis sats for JH og co. Vi har en rigtig god keeper, og vi har hentet en som potentielt kan være bedre, men også langt dårligere. Vi må se.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Bliver I aldrig nogensinde træt af at give nogen som helst af Jesper Hansens signinger en chance? Det ender som regel skidt. Sandsynligheden er i hvert fald pænt stor, og han har får ikke meget pæne ord med sig fra en række personer, som har set ham spille. Så det er endnu en lottokupon- og odds'ne er i den grad imod ham.

              Håber han er mere som den første video, men vi kan jo risikere at få begge ting, og det sidste vi har brug for er mere ustabilitet.

              MvH ChrisOB
              Giver dig ret at det er ikke ser overbevisende ud men manden fortjener naturligt alligevel en velkommen til og alt støtte vi kan give. Ham er ja ikke "skyldig" for at skrive med OB og vil naturlig tage chancen Hvis det går galt så ligger ansvaret hos JH.
              Det lyder som "lottokupon" men formoder ham koster ikke meget i transfer og løn då der bliver mere penge for andre forstærkninger. Og hvis vi må tage en lottokupon så kan jeg bedst leve med det på målmandspositionen fordi vi har TM som er ja en erfaren superligamålmand og OC som stor talent. Synes en "lottokupon" på markspillerpositionen ville være langt farligere for os.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Du har en slem vane med at træde på folk når du debattere med dem. Det burde du vende dig af med.

                Jeg får ikke halvfed på hver gang OB laver en signing. Jeg er som udgangspunkt et positivt menneske. Og når jeg ser at vi henter en afrikansk målmand, som har spillet landskampe for et af de bedre afrikanske landshold, mod hold som belgien. Så tænker jeg faktisk at der må være noget talent gemt i ham. Så vil jeg skide på om han har spillet et dårligt 2018. Det har resten af hans hold jo også.

                Jeg tænker at nogle nye omgivelser, lidt varmere himmelstrøg og nogle nye trænere vil kunne gøre gode ting for ham.
                Altså du smed selv den her.

                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Var det virkelig nødvendigt at skære det ud i pap?
                Da jeg spurgte dig, hvad din antagelse gik på. Synes du selv det er god stil?

                Du må gerne være positiv, det kan også godt være, at han ende med at blive en klassekeeper, det ved jeg selvsagt ikke. Men det jeg ved er, at der er rimeligt bred konsensus om, at manden har været helt fra snøvsen i den her sæson. Du må gerne grave nogle frem der mener andet, jeg tvivler på, at de findes. Og en cocktail af en keeper der lige nu ikke kan tage med hænder, og et forsvar der ikke kan forsvare, lugter for mig bare af noget der kan pege et rigtigt grimt sted hen.

                Jeg har, som tidligere skrevet, ikke noget problem med, at man tager en chance med en spiller som ham her. OB skal tage nogle chancer. Men lige pt. er vi i en enormt kritisk situation, og det sidste vi har brug for, er at vi får en målmand ind der ikke er mentalt tilstede lige nu, og skal bruge noget tid på at bygge sig selv op. Derfor sætter jeg spørgsmålstegn ved castingen og timingen, og det vil jeg have lov til.

                Og hvis du og andre er af en anden mening, så vil jeg hjertens gerne høre argumenter for hvorfor, men hvis det eneste man bare kan ryste ud af ærmet er: "Argh, men du kan sikkert også finde nogle drops fra Grytebust engang", så kan i heller ikke forvente, at andre køber ind på den præmis.

                Comment


                  Den sidste afrikanske målmand vi havde var da heller ikke super god i sin tidligere klub, men gjorde det jo meget godt for os

                  Og hvis jeg tager fejl med at vi har haft en siden, så mener keg Karim Zaza.

                  Comment


                    Det lidt en underlig signing. Får ikke meget ros med og vi skriver 4 år med ham?

                    Comment


                      @Sheed

                      En nu klub, ny træner og nye omgivelser kan gøre utroligt meget ved folk, også målmænd.

                      Men er han ikke god nok skal han jo ikke, længere er den ikke.
                      Men bliver han en ny Karim Zaza, så er det da også meget godt.

                      Og mon ikke vi får mere for Gryte end vi betaler, så er der jo også plus der :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Selvfølgelig kan man det! Jeg er selv gammel målmand på højt plan. Alle målmænd laver fejl. Selv de allerbedste. Jeg kunne finde mindst 3-4 sekvenser fra Grytebusts forår, som kunne kandidere til en sådan video. Og så har jeg jo overhovedet ikke set nogle af hans kampe fra tiden i Aalesund. Mon dog han stod fejlfrit i alle de kampe.

                        Jeg siger bare. Alle målmænd laver fejl. Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere. Jeg ville sku også miste gejsten hvis jeg skulle stå meget mere end 3 sæsoner på et norsk bund/midterhold. Giv manden én chance. Vi aner INTET om hans reele niveau.
                        "Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere." :D.

                        Åååh ja, tænk dig nu om før du skriver ... det er for dumt det der.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Pas på med sådan noget. Entusiasten kommer efter dig 

                          Men selvfølgelig skal han da have chancen. Det lyder bare til han bliver 2. Keeper.
                          Det har du fuldstændig ret i, men det her er så også på et niveau hvor ... well, det er hovedrystende.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            @Sheed

                            En nu klub, ny træner og nye omgivelser kan gøre utroligt meget ved folk, også målmænd.

                            Men er han ikke god nok skal han jo ikke, længere er den ikke.
                            Men bliver han en ny Karim Zaza, så er det da også meget godt.

                            Og mon ikke vi får mere for Gryte end vi betaler, så er der jo også plus der :-)
                            Det har du helt i. Og det må vi da i den grad håbe på. Men det ville sgu være rart at få en keeper ind, som i det mindste over det sidste stykke tid har vist et stabilt niveau, og en god psyke (Og det er der ved gud brug for i OB)

                            Jeg bifalder som sagt, at man rækker ud efter potentiale, det er OB nødt til. Timingen er bare helt horribel ift. hvor vi står lige nu sportsligt, det er simpelthen ikke tid til at gamble hårdt med niveauet mellem stængerne, i vinters havde det været fint.

                            Og jo, det må give et stort plus med Gryte ud og ham her ind, kan ikke forestille mig, at vi skal slippe mere end max et par hundrede tusinde. Men bliver de penge så geninvesteret i noget kvalitet ude i marken, som for alvor kan rykke nogle ting? Når man snakker om forstærkninger og spillere fra en højere hylde, kan det her umuligt være et eksempel.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              @Sheed

                              En nu klub, ny træner og nye omgivelser kan gøre utroligt meget ved folk, også målmænd.

                              Men er han ikke god nok skal han jo ikke, længere er den ikke.
                              Men bliver han en ny Karim Zaza, så er det da også meget godt.

                              Og mon ikke vi får mere for Gryte end vi betaler, så er der jo også plus der :-)
                              Ja mere guld til NT og JH får råd til at dyppe lidt flere Karen Wolf småkager i kaffen....perfekt....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                "Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere." :D.

                                Åååh ja, tænk dig nu om før du skriver ... det er for dumt det der.
                                Åhhh ja for fanden .. så skal vi have 816 indlæg om racisme
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X