Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jo jo, der bliver snydt så det driver med kørepenge og lignende. Det kender jeg også til mange eksempler på. Men nu snakkede om, om der gik nogle penge ned til JH, når han sælger Gryte, og det tror jeg nu ikke der gør.
    Jeps, rettede den også.

    ... og ja, som amatørspiller hørte jeg også MEGET om det, det fungerede vist reelt som løn.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      "Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere." :D.

      Åååh ja, tænk dig nu om før du skriver ... det er for dumt det der.
      Hvad er dumt? Smider du racist kortet, eller hvad er det jeg burde have tænkt?

      I min omgangskreds har det altid været en sandhed at afrikanske spillere er meget svingende i deres formkurve. Kald du det bare intern humor. Om jeg kalder det humørspillere eller spillere med en svingende formkurve må vel stå for min regning
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Hvad nu hvis jeg siger at de fleste danske spillere er dovne, og mangler større nosser? Er der så ligevægt på retfærdighedskontoen? Er jeg så tilgivet Entusiastens?
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Hvad er dumt? Smider du racist kortet, eller hvad er det jeg burde have tænkt?

          I min omgangskreds har det altid været en sandhed at afrikanske spillere er meget svingende i deres formkurve. Kald du det bare intern humor. Om jeg kalder det humørspillere eller spillere med en svingende formkurve må vel stå for min regning
          Ja, den udmelding står for din egen regning og hvad du og dine venner finder på af sandheder ... well, det er så useriøst.
          Jeg kan ikke se hvad kort har med det her at gøre, forholder mig til din negative generalisering ... intet andet.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Hvad nu hvis jeg siger at de fleste danske spillere er dovne, og mangler større nosser? Er der så ligevægt på retfærdighedskontoen? Er jeg så tilgivet Entusiastens?
            Hvis en dommer begår en fejl, så udlignes den ikke ved at han begår endnu en ... tværtimod.
            Den generalisering holder heller ikke ... prøv uden negative generaliseringer, især dem du intet belæg har for.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Selvfølgelig gør man det, men ikke før man har hørt hvordan han træner til hverdag eller har set ham spille. Vi må se hvad det bliver til. Jeg kan godt forstå ideen i at satse på en 25årige keeper der har været inde omkring landsholdet, og har stået godt. Han har så haft et forfærdeligt år, så det kan gå begge veje - men investeringen / satset forstår jeg nok.

              Jeg tror nemlig ikke vi ender i en situation med ustabilitet på den position. Netop fordi vi har Mikkelsen, han er altså virkelig en dygtig keeper. Så er Mande bedre end Mikkelse - Fucking fedt! Er han ikke, jamen så har vi garanteret en OK 2. målmand, og Thomas som vores 1. Keeper, hvilket jeg ville være helt og aldeles tryg ved.

              Jeg ser det lidt som et gratis sats for JH og co. Vi har en rigtig god keeper, og vi har hentet en som potentielt kan være bedre, men også langt dårligere. Vi må se.
              Jeg må indrømme at jeg ikke deler din mening om Thomas Mikkelsen. Andet end at han er habil. Om det er nok til at redde os i det, der uundgåeligt bliver en nedrykningskamp, ved jeg ikke, jeg siger bare, at man, normalt, ikke henter en 25-årig keeper på en 4-årig kontrakt for at han skal overhales af en keeper, der på intet tidspunkt har været eller bliver en profil i ligaen.

              At ledelsen tror på ham giver jeg ikke fem flade ører for, fordi den luksus kan man kun tillade sig, hvis der var overbevisende evidens for at de fleste, der bliver hentet ender med at blive profiler.

              Der er ikke noget, der hedder "gratis sats" i en overlevelseskamp.

              Der skal man være sikker på sit sats. Så sikker man nu kan være.

              Jeg forstår af samme grund ikke, hvorfor man IKKE på forhånd er skeptisk overfor dette bytte. Stort set ingen sats er blevet til noget.

              Håber jeg om 1 år får syn for sagen, der overbeviser mig om andet. Om ikke andet er jeg sikker på umuliussen fra Horsens er væk og løfter voodoo forbandelsen...

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvis en dommer begår en fejl, så udlignes den ikke ved at han begår endnu en ... tværtimod.
                Den generalisering holder heller ikke ... prøv uden negative generaliseringer, især dem du intet belæg har for.
                Hvad nu hvis jeg siger undskyld? Og lover, at jeg aldrig mere bevæger mig ud i at krydse din grænse for, hvad DU mener er negativt?
                Er jeg så tilgivet?
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Selvfølgelig kan man det! Jeg er selv gammel målmand på højt plan. Alle målmænd laver fejl. Selv de allerbedste. Jeg kunne finde mindst 3-4 sekvenser fra Grytebusts forår, som kunne kandidere til en sådan video. Og så har jeg jo overhovedet ikke set nogle af hans kampe fra tiden i Aalesund. Mon dog han stod fejlfrit i alle de kampe.

                  Jeg siger bare. Alle målmænd laver fejl. Vi ved at de fleste afrikanske spillere er humør spillere. Jeg ville sku også miste gejsten hvis jeg skulle stå meget mere end 3 sæsoner på et norsk bund/midterhold. Giv manden én chance. Vi aner INTET om hans reele niveau.
                  Er det dig Palle, så forstår jeg godt du holder af Kep

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Hvad nu hvis jeg siger undskyld? Og lover, at jeg aldrig mere bevæger mig ud i at krydse din grænse for, hvad DU mener er negativt?
                    Er jeg så tilgivet?
                    Det handler 0% om mig ... jeg reagerer på den negative generalisering ... hvis du kan se det ikke er smart at generalisere negativt, så er det da positivt, hvis du bare forsøger dig med lidt gas så er det jo ligegyldigt.

                    Jeg har påpeget det og vil ikke fylde mere af tråden med det.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Er det dig Palle, så forstår jeg godt du holder af Kep
                      Jeg ville ØNSKE at jeg hed Palle. Men det gør jeg desværre ikke. Jeg holder ikke særligt meget af Kep? Men jeg kunne til gengæld godt komme til at holde af vores nye keeper, hvis han står ligeså godt, som han gjorde i de første 2 sæsoner i Stabæk
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                        Jeg ville ØNSKE at jeg hed Palle. Men det gør jeg desværre ikke. Jeg holder ikke særligt meget af Kep? Men jeg kunne til gengæld godt komme til at holde af vores nye keeper, hvis han står ligeså godt, som han gjorde i de første 2 sæsoner i Stabæk
                        Det er så 4 år siden...er sgu lige før jeg kunne holde af en Duncan sigtningen hvis han spillede som for 4 år siden(rolig nu... jeg skrev lige før...)
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Indtil videre det vel stadig Gryte, der skal stå.
                          Mindes endnu ikke, at have set et "solgt" skilt ud for hans navn?
                          Men velkommen til den nye målmand.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Indtil videre det vel stadig Gryte, der skal stå.
                            Mindes endnu ikke, at have set et "solgt" skilt ud for hans navn?
                            Men velkommen til den nye målmand.
                            Ja teoretisk set kan TM være gået så meget i stykker at ham den nye er hentet som 2 valg efter Gryte

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              Ja teoretisk set kan TM være gået så meget i stykker at ham den nye er hentet som 2 valg efter Gryte
                              Mikkelsen har trænet med de sidste mange gange.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                                Indtil videre det vel stadig Gryte, der skal stå.
                                Mindes endnu ikke, at have set et "solgt" skilt ud for hans navn?
                                Men velkommen til den nye målmand.
                                Grytebust bliver selvfølgelig solgt nu, ellers blev der ikke hentet en mand som klart skal være førstemålmand.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X