Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kom så Jesper Hansen skriv en 3 årig med Duncan.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Kom så Jesper Hansen skriv en 3 årig med Duncan.....
      Plus en option på 1 år mere...

      Comment


        @Sheed
        Ja, vil da også gerne have haft han havde været bedste keeper i Norge, så havde vi så ikke fået ham.
        Derfor håber jeg han får en god periode i OB, kunne ikke være mere ligeglad med hvad han har lavet, bare han er god fremad rettet.

        @Bossy
        Ret sikker på JH ikke får noget ud af en mulig fortjeneste.
        Det vil være første gang i verdenshistorien en sportsdirektør tjener på handler.
        Hvis de da ikke tager lidt af kassen ved siden af.

        Comment


          https://www.google.dk/amp/s/soccer.n...toke-exit/amp/
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            wtf.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Åhhh ja for fanden .. så skal vi have 816 indlæg om racisme
              Det burde ikke være nødvendigt :).
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                @Bossy
                Ret sikker på JH ikke får noget ud af en mulig fortjeneste.
                Det vil være første gang i verdenshistorien en sportsdirektør tjener på handler.
                Hvis de da ikke tager lidt af kassen ved siden af.
                Argh, det er ikke rigtigt. Har hørt om masser af tilfælde ude i verden, hvor folk der står for køb og salg af spillere er bonuslønnede på det parameter. Det var mig bekendt også en del af tvisten, dengang Rioch røg ud, da han gerne ville have en bonus for, at OB tjente over 10 millioner på Novakovic, uden at han havde spillet en kamp, da man havde hentet ham der, hvor Bruces søn var træner.

                Men du har nok ret i, at det ikke er kutyme i Danmark.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Plus en option på 1 år mere...
                  ... og en høj videresalgsklausul!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    ... og en høj videresalgsklausul!
                    Minimum en 20`er...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Argh, det er ikke rigtigt. Har hørt om masser af tilfælde ude i verden, hvor folk der står for køb og salg af spillere er bonuslønnede på det parameter. Det var mig bekendt også en del af tvisten, dengang Rioch røg ud, da han gerne ville have en bonus for, at OB tjente over 10 millioner på Novakovic, uden at han havde spillet en kamp, da man havde hentet ham der, hvor Bruces søn var træner.

                      Men du har nok ret i, at det ikke er kutyme i Danmark.
                      Okay, det vidste jeg så ikke lige.
                      Men er det ude i verden hvor de bruger manager rollen?

                      Men havde bare ikke lige hørt om det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        wtf.
                        Ja gad vide hvor det kommer fra ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Okay, det vidste jeg så ikke lige.
                          Men er det ude i verden hvor de bruger manager rollen?
                          Ja, det er nok primært i sådanne jobfunktioner det foregår. Jeg ved i hvert fald, at det var noget Bruce havde svært ved at forstå, at sådan noget ikke herskede her dengang. Der foregår nok mere af sådan noget, end vi tror. Allardyce røg jo også som Englands landstræner for et par år siden, for noget med nogle penge under bordet og sådan lidt, og hårdnakkede rygter går også på, at Ove P gennem årene har taget sig betalt af agenter, for at tage nogle håbløse spillere ind til prøvetræning, så de fik lidt på CVet.

                          Men jeg tror nu ikke, at det forekommer i OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja, det er nok primært i sådanne jobfunktioner det foregår. Jeg ved i hvert fald, at det var noget Bruce havde svært ved at forstå, at sådan noget ikke herskede her dengang. Der foregår nok mere af sådan noget, end vi tror. Allardyce røg jo også som Englands landstræner for et par år siden, for noget med nogle penge under bordet og sådan lidt, og hårdnakkede rygter går også på, at Ove P gennem årene har taget sig betalt af agenter, for at tage nogle håbløse spillere ind til prøvetræning, så de fik lidt på CVet.

                            Men jeg tror nu ikke, at det forekommer i OB.
                            Selvfølgelig foregår det også i Danmark.
                            Adskillige klubber er taget i forskellige former for snyd.

                            Aaah OB, well ... det skulle bestemt ikke undre, det er jo ikke fordi OB har holdt sig for gode til lidt shady deals hist og her.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Det kan jeg ikke forestille mig. Vi har ikke 7,5 millioner kroner for Paulsen, en tidliger JM-spiller men konkurerer med Werder Bremen og Rayo Vallecano om Cameron?
                              Det lugter alt for meget som den sædvanlige "Vi-var-tæt-på-men-i-sidste-øjeblik-lykkedes-det-desværre-ikke-transfer af JH.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Selvfølgelig foregår det også i Danmark.
                                Adskillige klubber er taget i forskellige former for snyd.
                                Jo jo, der bliver snydt så det driver med kørepenge og lignende. Det kender jeg også til mange eksempler på. Men nu snakkede vi om der gik nogle penge ned til JH, når han sælger Gryte, og det tror jeg nu ikke der gør. Men han kunne meget vel være bonuslønnet på anden vis.

                                Comment

                                Working...
                                X