Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Grunden til at Festersen ikke spillede mere var jo en skade som irriterede hele tiden. For inden den var han varm og tæt på at være 1. Angriber
    Jeg ser faktisk Fester som super vigtig for vores påståede kommende spillestil og håber han forlænger med et par år så han lader sig pensionere i Ådalen.
    Ja, der er han selvfølgelig undskyldt, men begynder der efterhånden ikke også at tegne sig et mønster omkring Fester? Hele 2017 var han plaget af noget han fik i starten af året, og han bedyrede i opstarten i vinter, at nu var han i super form, og så ender vi igen med at stå i en situation, hvor han har problemer og hele tiden er lidt halvskadet. Det er selvfølgelig pisse synd for ham, men man må jo også være kynisk og lave en vurdering af, hvor meget han kan regne med ham.

    Han bliver 32 til august, det er en ret høj alder for en angriber i dag, og hvis vi så leger med tanken, at han forlænger et par år som du skriver, så vil han altså være næsten 35 ved kontraktudløb. Det er jo sgu bange for, at han ikke vil have niveau og/eller fysik til. Der var én angriber på over 32 der scorede i den forgangne Superligasæson, og det var Antipas på 33, men ellers så er det altså de færreste i dag der bliver ved så længe. Mit bedste bud er, at han har den her sæson tilbage i OB, og så måske en forlængelse på ét år, hvis han leverer og fysikken vil.

    Men det ville da være rart at have en Fester, som vi kender ham, i de næste tre sæsoner, uden tvivl.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ja, der er han selvfølgelig undskyldt, men begynder der efterhånden ikke også at tegne sig et mønster omkring Fester? Hele 2017 var han plaget af noget han fik i starten af året, og han bedyrede i opstarten i vinter, at nu var han i super form, og så ender vi igen med at stå i en situation, hvor han har problemer og hele tiden er lidt halvskadet. Det er selvfølgelig pisse synd for ham, men man må jo også være kynisk og lave en vurdering af, hvor meget han kan regne med ham.

      Han bliver 32 til august, det er en ret høj alder for en angriber i dag, og hvis vi så leger med tanken, at han forlænger et par år som du skriver, så vil han altså være næsten 35 ved kontraktudløb. Det er jo sgu bange for, at han ikke vil have niveau og/eller fysik til. Der var én angriber på over 32 der scorede i den forgangne Superligasæson, og det var Antipas på 33, men ellers så er det altså de færreste i dag der bliver ved så længe. Mit bedste bud er, at han har den her sæson tilbage i OB, og så måske en forlængelse på ét år, hvis han leverer og fysikken vil.

      Men det ville da være rart at have en Fester, som vi kender ham, i de næste tre sæsoner, uden tvivl.
      Så ihvertfald 1 år mere så han er her i 2 år. Han virker som en super vigtig og vellidt spiller der elsker OB. Fansne elsker ham og måske han kan udvikle sig til en super sub i sine sidste par år. Jeg tror de forlænger. Men nok ikke lige nu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg anser det nu heller ikke for at være et race-spørgsmål.

        Jeg tror det handler om flere ting, bl.a. kulturen som du nævner, men når det så er sagt, så kan kulturen ikke blive ved med at være forklaringen. Nu har man haft så mange sæsoner og transfervinduer, så den må være på plads nu, ellers så ved jeg ikke, hvornår så den kultur skal være på plads. Så handler det nok også om evner og generelt fokus. Noget tyder jo i hvert fald på, at man lige nu ikke har de evner til at finde kvalitet uden for landets grænser, eller i hvert fald er villig til at prøve de evner af, og hvis man ikke er komfortabel med at skulle gabe over meget mere end det danske marked, giver det jo god mening at holde sig indenfor rammerne.

        Derudover er der jo selvfølgelig også en eller anden større grad af risiko ift. kultur og tilpasning, når man henter en udlænding, som der så er divergerende opfattelser af, hvor stor den den er. I Brøndby virker man til at være rimeligt ligeglade og i OB virker det til, at det er noget man er meget fokuseret på.

        Jeg kan sgu ikke rigtigt se, hvorfor det skulle ændre sig særligt meget i fremtiden. Retningen ser rimeligt konsekvent ud til at være stabile danske spillere, eller i hvert fald minimum folk med Superligafortid, og så bygge primært egne talenter rundt om. Det ser jeg ingen tegn på ikke skulle fortsætte, så at en Flores-agtig spiller skulle ende i OB i en nær fremtid virker næsten utopisk.
        Vi må se om JM kommer med en anden tilgang og måske også et par kontakter :)

        Det var forresten fedt at høre i SFÅ at JM måtte forlade træningen i 5 min da JH absolut havde noget han skulle tage stilling til med det samme......

        En ny spiller inden træningslejren?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi må se om JM kommer med en anden tilgang og måske også et par kontakter :)

          Det var forresten fedt at høre i SFÅ at JM måtte forlade træningen i 5 min da JH absolut havde noget han skulle tage stilling til med det samme......

          En ny spiller inden træningslejren?
          Spændende, må jeg have hørt i aften. Men ja, det kan da godt være, at han kan bringe noget der måske med et kendskab til Sverige. En ny Okwi-type behøver han dog ikke hive op fra Afrika igen.

          Comment


            Kunne man forestille sig ham her? https://www.transfermarkt.de/arnor-s.../spieler/55759

            Han lader til at være kommet i overskud i Hammarby; han var fast mand under Michelsen, spiller mest højre midt, men har også spillet centrale midtbanepladser. Svensk presse melder ham på vej videre: http://www.fotbolldirekt.se/2018/06/...osning-sommar/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Kunne man forestille sig ham her? https://www.transfermarkt.de/arnor-s.../spieler/55759

              Han lader til at være kommet i overskud i Hammarby; han var fast mand under Michelsen, spiller mest højre midt, men har også spillet centrale midtbanepladser. Svensk presse melder ham på vej videre: http://www.fotbolldirekt.se/2018/06/...osning-sommar/
              Kunne man da sagtens forestille sig. Jeg synes at have set i de highlights fra hammarbys kampe, hvor michelsen at han bar anførebindet et par gange. I følge Wikipedia var han viceanføre dengang, så tænker han har haft en vigtig rolle på holdet. Han ville nok passe rigtig fint ind på den offensive midtbane, hvis michelsen vælger at spille med én angriber. Husker ham ikke så vanvittig godt fra hans efb-tid, men mindes han havde et fint drive med bolden og generelt god teknik

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Kunne man da sagtens forestille sig. Jeg synes at have set i de highlights fra hammarbys kampe, hvor michelsen at han bar anførebindet et par gange. I følge Wikipedia var han viceanføre dengang, så tænker han har haft en vigtig rolle på holdet. Han ville nok passe rigtig fint ind på den offensive midtbane, hvis michelsen vælger at spille med én angriber. Husker ham ikke så vanvittig godt fra hans efb-tid, men mindes han havde et fint drive med bolden og generelt god teknik
                Det lyder da som et fint bud, at han har fungeret som viceanføre antyder vel også at han har nogen kvaliteter som leder i en trup, og det er jo bl.a. noget af det de ser efter.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Hakduk Split byder på Basel Jradi, så han er nok udenfor rækkevidde nu

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/vm/m...oatisk-topklub
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    https://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...ist-randers-fc

                    Bashkim afviser Randers. Kunne han stadig vende tilbage til OB?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      https://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...ist-randers-fc

                      Bashkim afviser Randers. Kunne han stadig vende tilbage til OB?
                      Spillede han ikke samtidig med HH? Hvis han synes det er positivt med HH og JM, så er det vel muligt. Han har stadig uforløst potentiale.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        https://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...ist-randers-fc

                        Bashkim afviser Randers. Kunne han stadig vende tilbage til OB?
                        Lyder meget usandsynligt. Hvis Randers ikke er store nok, hvorfor skulle vi så være det? Han vil til udlandet, og mon dog ikke han har nogle muligheder for det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                          https://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...ist-randers-fc

                          Bashkim afviser Randers. Kunne han stadig vende tilbage til OB?
                          Hvis du læser artiklen kan du faktisk finde svaret der :) ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            https://tipsbladet.dk/nyhed/superlig...ist-randers-fc

                            Bashkim afviser Randers. Kunne han stadig vende tilbage til OB?
                            Nej tak. Alt for stor risiko at løbe med hans skadehistorik. Desuden vil han blive i FCK.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Nej tak. Alt for stor risiko at løbe med hans skadehistorik. Desuden vil han blive i FCK.
                              Jeg tror nu nok han er klar over fremtiden ikke er i fck, men jeg tror slet ikke OB er i betragtning. Hvis man med hans skadeshistorik ikke har tillid til lægesektoren i klubben man skal spille for, hvorfor skulle man dog så skifte til os? Så kan kritikken være fuldstændig uberettiget, men faktum er at han ikke er tilfreds med det forløb han var igennem i OB, og derfor tror jeg vi er længst nede på prioritetsrækkefølgen og jeg tror faktisk heller ikke vi synes han er så interessant, ovenpå den kritik han skød afsted dengang. Jeg kan godt forstå vi i ønsketråd efter ønsketråd nævner ham, for han efterlod jo et fantastisk indtryk i klubben og er fortsat en dygtig spiller, som vi sagtens kan bruge. Jeg tror bare slet ikke interessen er der fra nogen af parterne.

                              Comment


                                Er lige i dette sekund kørt forbi Kasper Larsen og kæresten. Det er så i Vejle, og kan næppe bruges til noget... men hvem ved, måske VB lokker :-)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X