Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ikke umiddelbart et salg oppe over.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-direktoer-slaar-fast-grytebust-salg-er-ikke-taet-paa
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      https://www.fyens.dk/sport/Abildtrup...rtikel/3277270

      LR påstår, at hans vandrør siger, at der står en hovedstødsstærk angriber og en lige så stærk midterforsvarer øverst på listen.

      Comment


        Hmm, nu sker der da lidt...
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          https://www.fyens.dk/sport/Abildtrup...rtikel/3277270

          LR påstår, at hans vandrør siger, at der står en hovedstødsstærk angriber og en lige så stærk midterforsvarer øverst på listen.
          Giver god mening, bare det ikke lige bliver Duncan.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Giver god mening, bare det ikke lige bliver Duncan.
            Et angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Et angreb med Duncan og Helenius...... jeg kan næsten ikke vente.... lige så aktive og skarpe som to plakatstive søkøer på Sunny Beach en gang efter midnat
              En perfekt offensiv trio kunne være Helenius Duncan og Nicki Bille. Nicki ikke kun for hans fantasiske fodboldmæssige kvaliteter, men også hans evne til at bringe sig selv i centrum og trække overskrifter udenfor banen, der kunne komme mere fokus på OB.

              Comment


                Det kører fuldstændigt af sporet for mange lige nu. Kan vi ikke holde denne tråd til seriøse og oprigtige rygter, i stedet for alle disse lalleglade og dybt ubrugelige, dumsmarte bemærkninger!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  https://www.fyens.dk/sport/Abildtrup...rtikel/3277270

                  LR påstår, at hans vandrør siger, at der står en hovedstødsstærk angriber og en lige så stærk midterforsvarer øverst på listen.
                  Det gør der nok i se fleste klubber men er der navne på? Forhandlinger igang eller noget som helst andet en tro, håb og fantasier?
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det gør der nok i se fleste klubber men er der navne på? Forhandlinger igang eller noget som helst andet en tro, håb og fantasier?
                    Det er vel rimeligt konkret viden hvilke pladser og typer man går efter? (Hvis det altså passer)

                    At vi går efter en angriber, er i hvert fald nye oplysninger for mig, og må jo samtidig betyde, at der er en der skal væk, og her tænker jeg ikke på Yao.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Giver god mening, bare det ikke lige bliver Duncan.
                      Duncan er faktisk et meget godt bud. Hvis han kan redde os fra nedrykning og skabe endnu mere plads til Mathias Jørgensen pga. sin fysik og rutine kunne han godt gå hen og blive kult. Mht fysisk stærk forsvarsspiller så er jeg spændt på at høre om hvem vi går efter. Er Lasse Petry fysisk stærk?.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                        Det kører fuldstændigt af sporet for mange lige nu. Kan vi ikke holde denne tråd til seriøse og oprigtige rygter, i stedet for alle disse lalleglade og dybt ubrugelige, dumsmarte bemærkninger!
                        Næ. Jeg er godt underholdt.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Er jeg den eneste der tænker Sanneh fra FCM?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                            Er jeg den eneste der tænker Sanneh fra FCM?
                            Med et prisskilt på 50+ mill er det nok ikke aktuelt :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              Er jeg den eneste der tænker Sanneh fra FCM?
                              Som de vil have 45-60 mill for? Nej det tænker jeg også helt klart ville være super..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Er jeg den eneste der tænker Sanneh fra FCM?
                                Ja, det er du.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X