Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
    Har læst et sted at han gerne vil videre fra Vejle til Emiraterne og lave dollars..💸💵💰💴💎💶💰💷
    Sløjt... Kan han ikke lige starte med 3 år i Odense, og SÅ blive skudt af

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Så stadig KL?
      Kunne godt klare en annoncering på stadion..
      Det med overvejelserne om at ville til udlandet eller blive i Danmark har ikke kun Kasper L. Delphin Tshiembe gør sig ifølge Tipsbladet nøjagtig de samme overvejelser i øjeblikket og kan spille både midterforsvarer og andre defensive pladser. Jeg håber meget, at JH og JM udelukkende vælger efter kvalitet, og ikke kun efter tidligere OB-tilhørsforhold !
      Mvh pnl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
        Det med overvejelserne om at ville til udlandet eller blive i Danmark har ikke kun Kasper L. Delphin Tshiembe gør sig ifølge Tipsbladet nøjagtig de samme overvejelser i øjeblikket og kan spille både midterforsvarer og andre defensive pladser. Jeg håber meget, at JH og JM udelukkende vælger efter kvalitet, og ikke kun efter tidligere OB-tilhørsforhold !
        Mvh pnl
        Selvfølgelig skal de det, men er nu ikke overbevist om Tshiembe er bedre end KL, men når nu KL har trænet med må de i hvert fald præcis vide hvad de får..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Selvfølgelig skal de det, men er nu ikke overbevist om Tshiembe er bedre end KL, men når nu KL har trænet med må de i hvert fald præcis vide hvad de får..
          Yeah tænker jeg også - og hvis det står til troende, at de har tilbudt ham en kontrakt, så må man jo formode at de føler, at han vil forstærke holdet. Lad os bare få KL ind og så må de to sidste tilgange gerne være offensive.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
            Yeah tænker jeg også - og hvis det står til troende, at de har tilbudt ham en kontrakt, så må man jo formode at de føler, at han vil forstærke holdet. Lad os bare få KL ind og så må de to sidste tilgange gerne være offensive.
            Mon ikke der skal en enkelt ud hvis vi skal hente 3 mere? Evt Yao.
            Ellers er vi 26 i truppen. Det er simpelthen for mange specielt fordi 18-20 stk ligger så tæt op af hinanden i kvalitet og kun ganske få stikker lidt ud

            Mm vi får skader eller sælger tror jeg kun vi skal forvente 2 stk så vi når 25 mand i truppen

            Comment


              Nooooooooooooo

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ed-djiby-fall/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nu er vi tvunget til at se Hobro - FCK

                Comment


                  Hvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved godt det er varmt i dk pt og der muligvis er tale om solstik men come on....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Hvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved godt det er varmt i dk pt og der muligvis er tale om solstik men come on....
                    Manden er et OB ikon.. Og hellere ham end Helenius. Uanset hvad

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      Hvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved godt det er varmt i dk pt og der muligvis er tale om solstik men come on....
                      Tror helt du misforstår. Det er ikke fordi jeg ønsker ham i truppen. Der står bare så meget Odense på ryggen af ham. Håber han bliver god for Hobro.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Tror helt du misforstår. Det er ikke fordi jeg ønsker ham i truppen. Der står bare så meget Odense på ryggen af ham. Håber han bliver god for Hobro.
                        Jeg tror selv han anser Randers for at være hans klub i Danmark.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Jeg tror selv han anser Randers for at være hans klub i Danmark.
                          Afskeden sidst var heller ikke god. Men ser ham stadig som et ikon og kæmpe salg der gav genlyd dengang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg tror selv han anser Randers for at være hans klub i Danmark.
                            Han havde jo klart mere succes i Odense. Men hvem ved? Kender da flere flinke mennesker i Randers :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Afskeden sidst var heller ikke god. Men ser ham stadig som et ikon og kæmpe salg der gav genlyd dengang
                              Kæmpe ikon! Elsker den mand! God fyr, og mit bedste minde med ham var sæsonåbneren mod Vejle sidst de var oppe i Superligaen, hvor han banker to mål ind. Der var så vanvittigt mange OB fans i nørreskoven, stemningen var vanvittig, og Djiby han elskede os, og vi elskede ham! Det var dejlig sommerdag! Den bedste udekamp jeg har været til. Afskeden var ikke god sidst, men det var fandeme dejligt at se ham score i overtiden mod Fulham, så de røg ud af euro league - og lige siden der, er det gået ned af bakke for Fulham. Tak Djiby 😄

                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Han havde jo klart mere succes i Odense. Men hvem ved? Kender da flere flinke mennesker i Randers :)
                              Helt bestemt, men Randers startede hans karriere, og de hentede ham tilbage igen. Jeg ved han har besøgt byen ofte osv. jeg tror dog bestemt han har det godt med både dem og os, men Randers er nok hans klub. Andet ville overraske mig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Kæmpe ikon! Elsker den mand! God fyr, og mit bedste minde med ham var sæsonåbneren mod Vejle sidst de var oppe i Superligaen, hvor han banker to mål ind. Der var så vanvittigt mange OB fans i nørreskoven, stemningen var vanvittig, og Djiby han elskede os, og vi elskede ham! Det var dejlig sommerdag! Den bedste udekamp jeg har været til. Afskeden var ikke god sidst, men det var fandeme dejligt at se ham score i overtiden mod Fulham, så de røg ud af euro league - og lige siden der, er det gået ned af bakke for Fulham. Tak Djiby 



                                Helt bestemt, men Randers startede hans karriere, og de hentede ham tilbage igen. Jeg ved han har besøgt byen ofte osv. jeg tror dog bestemt han har det godt med både dem og os, men Randers er nok hans klub. Andet ville overraske mig.
                                En sød og god fyr. Han er sikkert blevet mere moden og kunne forstærke os, men det er en altfor kortsigtet signing. så nej tak.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X