Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst
    31 den 1. september.

    Comment


      Ramon-handel skulle være en realitet:
      https://www.duic.nl/sport/fc-utrecht...lub-odense-bk/

      Comment


        Spillede sammen med El Makrini (og Feldballe i øvrigt) for Cambuur tilbage i 13/14.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Problemet er at de først begynder at score når vi er bagud og vi i desperation er begyndt at smide alt frem. Det er jo på papiret fint at både Helenius og fester scorer mod Hobro men på det tidspunkt var vi jo allerede bagud 3-0 og vores skarphed var blevet udstillet inden Hobro straffede os med enkle midler. Jeg er enig i at det ikke kun er angriberne skyld, men kampen igår viste tydeligt hvor mange chancer vi skaber uden ar der kommer slutprodukt på i form af mål. Det er et kæmpe problem.
          Der er ingen tvivl om at ingen af vores angribere har haft den fornødne skarphed, hvilket har kostet point, da vi har chancerne. Det går bare op og ned for de fleste angribere og lige nu er specielt AK i en periode, hvor intet lykkedes. Jeg tror bare heller ikke at vi har muskler til at hente giftigere angribere. AK kan hurtigt få gang i målscoringen igen og så er han så god at vi skal grave dybt i lommerne for at få noget bedre. Jeg synes mere vi har brug for en kreativ offensivt indstillet midtbanespiller. Målene tror jeg nok skal komme, hvis vi fortsætter det spil vi så igår. Lige i øjeblikket har resultaterne vare været så elendige at vi skyder det hele udenom. Det sker for alle hold, som går gennem perioder som vi er ude i. Jeg tror dog på at vi snart kommer ud af den her dårlige stime og får en sejr.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst
            Nej, det må ses som et vink med en vognstang til KEP og de andre midtstoppere. Det så bedre ud i går, men store fejl og sløv markering i forsvaret har jo klart været vores største problem her i starten af sæsonen. Jeg tror ikke en ny midtstopper stod så højt på proritetslisten tidligere i vinduet da man havde skrevet med Ludwig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Nej, det må ses som et vink med en vognstang til KEP og de andre midtstoppere. Det så bedre ud i går, men store fejl og sløv markering i forsvaret har jo klart været vores største problem her i starten af sæsonen. Jeg tror ikke en ny midtstopper stod så højt på proritetslisten tidligere i vinduet da man havde skrevet med Ludwig.
              Det tror jeg heller ikke. Jeg tror nu heller ikke, at Michelsen nødvendigvis havde planlagt at skulle spille 3-5-2, så tingene har nok ændret sig en del.

              Comment


                Ramon Leeuwin virker som en handel der er for god til at være sand. Har en markedsværdi på 1.5 mil euro, mere eller mindre fast mand i en klub der spiller om Europa League, 2 år tilbage af sin kontrakt - Måske var der alligevel noget om snakken når JH/JM og Enrico har meldt ud at der var lidt flere penge i posen til at investere i profiler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  30år? Det lukker et stort hul nu, men ingen fremtidssikring eller gevinst
                  Vores hold skriger efter erfarne, rutinerede og voksne spillere med et bundniveau. Aner på ingen måde om han er en ledertype, men med den spillemæssige erfaring han har fra en bedre liga, så kan han forhåbentligt gå ind og sørge for at skabe den defensive stabilitet, som vi har sukket efter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Ramon Leeuwin virker som en handel der er for god til at være sand. Har en markedsværdi på 1.5 mil euro, mere eller mindre fast mand i en klub der spiller om Europa League, 2 år tilbage af sin kontrakt - Måske var der alligevel noget om snakken når JH/JM og Enrico har meldt ud at der var lidt flere penge i posen til at investere i profiler.
                    Jeg undrer mig også lidt: 2 år tilbage af kontrakten og fast mand for en større klub end os i en større liga. Nok er Utrecht lidt trængt økonomisk, og/eller måske er han faldet i niveau, så de vil af med ham, eller også ville Utrecht ikke skrive en længere kontrakt med ham, end vi vil; men det er altså en lidt vild handel, hvis det er sandt.
                    Og 'fremtidssikring'?? En snart 31-årig spiller er nutidssikring. Det skulle være rimeligt tydeligt, at det har vi også brug for. Jeg var glad for signingen af Ludwig, men den glæde er da længst forsvundet - der er brug for noget mere solidt.
                    Last edited by nixcha; 20-08-2018, 12:38.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg undrer mig også lidt: 2 år tilbage af kontrakten og fast mand for en større klub end os i en større liga. Nok er Utrecht lidt trængt økonomisk, og/eller måske er han faldet i niveau, så de vil af med ham, eller også ville Utrecht ikke skrive så lang en kontrakt med ham, som vi vil; men det er altså en lidt vild handel, hvis det er sandt.
                      Og 'fremtidssikring'?? En snart 31-årig spiller er nutidssikring. Det skulle være rimeligt tydeligt, at det har vi også brug for. Jeg var glad for signingen af Ludwig, men den glæde er da længst forsvundet - der er brug for noget mere solidt.
                      Slag på tasken han får 3 år i Odense, håber dog på 2 med en option på yderlig 1 år, hvis handlen går igennem. Det ville dog være en JH classic at stikke ham 4 år. Han skal være erfaringen bagi og støtte op om Lund og Ludwig.

                      Comment


                        Tja, ved ikke hvor mærkeligt jeg synes det er. Utrecht har hentet to midterforsvarere i vinduet, en svensker i Rubin og så har de lejet en spiller i Sassuolo som de solgte meget dyrt for to år siden. Det er vel sandsynligt, at han har fået afvide, at der nok ikke bliver megen spilletid til ham, og så har han måtte sondere mulighederne. Han har aldrig spillet uden for Holland, så mon ikke han kunne fristes af at prøve noget andet end en midter/bundklub i Eredivisie, som det sikkert ville være blevet til.

                        Transfermæssigt kan han næppe koste det helt store, han bliver 31 i næste uge, hvilket nok også gør at der ikke er det helt store marked for ham, og så er der selvfølgelig lønnen der kan være et issue, men OBs lønstruktur er trods alt ret fleksibel mig bekendt. Alt i alt synes jeg det giver fin mening, når vi snakker "en hylde højere en normalt"-spillere.

                        Den evt. kontraktlængde bekymrer mig lidt. Vi ser allerede nu, hvordan det kan være træls at stå med et år tilbage af en dyr KEP-kontrakt, vi skulle nødig lave flere af den slags aftaler.

                        Comment


                          Er det bare mig der er blind eller hvad?
                          Der står da ingen steder at ham Leeuwin er på vej til netop OB, bare at han er på vej væk..?
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Er det bare mig der er blind eller hvad?
                            Der står da ingen steder at ham Leeuwin er på vej til netop OB, bare at han er på vej væk..?
                            https://www.duic.nl/sport/fc-utrecht...lub-odense-bk/

                            Comment


                              Meget rigtigt set af JM at hente en stærk central forsvarer ind til erstatning for en KEP, som har været ringe siden november. Jeg er ligeglad med, hvor sjov han har været på twitter, han har reelt set kun præsteret godt i 4 måneder for OB, resten har været sløjt, og på det seneste nærmest skandaløst.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Meget rigtigt set af JM at hente en stærk central forsvarer ind til erstatning for en KEP, som har været ringe siden november. Jeg er ligeglad med, hvor sjov han har været på twitter, han har reelt set kun præsteret godt i 4 måneder for OB, resten har været sløjt, og på det seneste nærmest skandaløst.
                                Enig, og med en til tider skidt attitude ift hans hverv som anfører.

                                Godt, hvis vi ikke skal bruge en halv sæson på at den nye træner kan vurdere de eksisterende spillere

                                Comment

                                Working...
                                X